A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Дзензелівський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів
Маньківської селищної ради Черкаської області

2023-2024

ПЕРЕЛІК ОСВІТНІХ КОМПОНЕНТІВ

Освітня програма включає такі освітні  компоненти: когнітивний (система наукових знань), практичний (система практичних умінь, навичок, способів діяльності), творчий (досвід творчої діяльності), комунікативний (система відносин). 

 

№ з/п

Ключові компетентності

Компоненти

1

Спілкування державною  мовою

Уміння: ставити запитання і розпізнавати проблему; міркувати, робити висновки на основі інформації, поданої в різних формах (у текстовій формі, таблицях, діаграмах, на графіках); грамотно висловлюватися рідною мовою; доречно та коректно, чітко, лаконічно та зрозуміло формулювати думку, аргументувати, доводити правильність тверджень; уникнення невнормованих іншомовних запозичень у спілкуванні на тематику окремого предмета; поповнювати свій словниковий запас.

Ставлення: розуміння важливості чітких та лаконічних формулювань.

Навчальні ресурси: означення понять, формулювання властивостей

 

2

Основні компетентності у природничих науках і технологіях

Уміння: розпізнавати проблеми, що виникають у довкіллі; будувати та досліджувати природні явища і процеси; послуговуватися технологічними пристроями.

Ставлення: усвідомлення важливості природничих наук як універсальної мови науки, техніки та технологій. усвідомлення ролі наукових ідей в сучасних інформаційних технологіях

Навчальні ресурси: складання графіків та діаграм, які ілюструють функціональні залежності результатів впливу людської діяльності на природу

 

3

Інформаційно-цифрова компетентність

Уміння: структурувати дані; діяти за алгоритмом та складати алгоритми; визначати достатність даних для розв’язання задачі; використовувати різні знакові системи; знаходити інформацію та оцінювати її достовірність; доводити істинність тверджень.

Ставлення: критичне осмислення інформації та джерел її отримання; усвідомлення важливості інформаційних технологій для ефективного розв’язування математичних задач.

Навчальні ресурси: візуалізація даних, побудова графіків та діаграм за допомогою програмних засобів

4

Уміння вчитися впродовж життя

Уміння: визначати мету навчальної діяльності, відбирати й застосовувати потрібні знання та способи діяльності для досягнення цієї мети; організовувати та планувати свою навчальну діяльність; моделювати власну освітню траєкторію, аналізувати, контролювати, коригувати та оцінювати результати своєї навчальної діяльності; доводити правильність власного судження або визнавати помилковість.

Ставлення: усвідомлення власних освітніх потреб та цінності нових знань і вмінь; зацікавленість у пізнанні світу; розуміння важливості вчитися впродовж життя; прагнення до вдосконалення результатів своєї діяльності.

Навчальні ресурси: моделювання власної освітньої траєкторії

5

Ініціативність і підприємливість

Уміння: генерувати нові ідеї, вирішувати життєві проблеми, аналізувати, прогнозувати, ухвалювати оптимальні рішення; використовувати критерії раціональності, практичності, ефективності та точності, з метою вибору найкращого рішення; аргументувати та захищати свою позицію, дискутувати; використовувати різні стратегії, шукаючи оптимальних способів розв’язання життєвого завдання.

Ставлення: ініціативність, відповідальність, упевненість у собі; переконаність, що успіх команди – це й особистий успіх; позитивне оцінювання та підтримка конструктивних ідей інших.

Навчальні ресурси: завдання підприємницького змісту

6

Соціальна і громадянська компетентності

Уміння: висловлювати власну думку, слухати і чути інших, оцінювати аргументи та змінювати думку на основі доказів; аргументувати та відстоювати свою позицію; ухвалювати аргументовані рішення в життєвих ситуаціях; співпрацювати в команді, виділяти та виконувати власну роль в командній роботі; аналізувати власну економічну ситуацію, родинний бюджет; орієнтуватися в широкому колі послуг і товарів на основі чітких критеріїв, робити споживчий вибір, спираючись на різні дані.

Ставлення: ощадливість і поміркованість; рівне ставлення до інших незалежно від статків, соціального походження; відповідальність за спільну справу; налаштованість на логічне обґрунтування позиції без передчасного переходу до висновків; повага до прав людини, активна позиція щодо боротьби із дискримінацією.

Навчальні ресурси: завдання соціального змісту

7

Обізнаність і самовираження у сфері культури

Уміння: грамотно і логічно висловлювати свою думку, аргументувати та вести діалог, враховуючи національні та культурні особливості співрозмовників та дотримуючись етики спілкування і взаємодії; враховувати художньо-естетичну складову при створенні продуктів своєї діяльності (малюнків, текстів, схем тощо).

Ставлення: культурна самоідентифікація, повага до культурного розмаїття у глобальному суспільстві; усвідомлення впливу окремого предмета на людську культуру та розвиток суспільства.

Навчальні ресурси: математичні моделі в різних видах мистецтва

8

Екологічна грамотність і здорове життя

Уміння: аналізувати і критично оцінювати соціально-економічні події в державі на основі різних даних; враховувати правові, етичні, екологічні і соціальні наслідки рішень; розпізнавати, як інтерпретації результатів вирішення проблем можуть бути використані для маніпулювання.

Ставлення: усвідомлення взаємозв’язку кожного окремого предмета та екології на основі різних даних; ощадне та бережливе відношення до природніх ресурсів, чистоти довкілля та дотримання санітарних норм побуту; розгляд порівняльної характеристики щодо вибору здорового способу життя; власна думка та позиція до зловживань алкоголю, нікотину тощо.

Навчальні ресурси: навчальні проекти, завдання соціально-економічного, екологічного змісту; задачі, які сприяють усвідомленню цінності здорового способу життя

Дата: від до Скинути

Витяг з протоколу педради Дзензелівського ЗЗСО І-ІІІ ступенів №1 від 30.08.2023

Витяг з протоколу педради Дзензелівського ЗЗСО І-ІІІ ступенів №1 від 30.08.2023 5. СЛУХАЛИ:  директора Дзензелівського ЗЗСО І-ІІІ ступенів Арзамасову А. про організацію індивідуального навчання для учня 2 класу Михайленка М. До адміністрації закладу надійшла заява матері Михайленко А. До заяви додано висновок лікарської консультативної комісії №236 (Михайленка М) Відповідно до Положення про індивідуальну форму здобуття повної загальної середньої освіти затвердженого наказом МОНУ №160 від 10.02.2021 пропоную в 2023-2024 н.р. організувати індивідуальну форму навчання для учня 2 класу Михайленка М..  ВИСТУПИЛИ: Демидова О.Л., заступник директора з навчально-виховної роботи. для організації індивідуального навчання згідно освітньої програми Дзензелівського ЗЗСО І-ІІІ ступенів розроблено індивідуальний навчальний план учня 2 класу Михайленка М. Згідно індивідуального навчального плану та з урахуванням висновків ЛКК навчальні години розприділено таким чином: 2 клас, Михайленко М. 1.    Українська мова    (Непийвода Людмила Михайлівна) -    1год; 2.       Англійська мова    (Бортнік Юля Валентинівна) -0,5 год; 3.    Математика (Непийвода Людмила Михайлівна) – 1 год; 4.       Я досліджую світ ( Непийвода Людмила Михайлівна) – 1 год; 5.       Образотворче мистецтво (Арзамасова Алла Олексіївна) – 0,5 год; 17.    Фізична культура (Непийвода Людмила Михайлівна) - 0,5 год; 18.    Музичне мистецтво (Тітаренко Лариса Анатоліївна) -    0,5год.      УХВАЛИЛИ: Організувати з 01.09.2023 по 31.05.2024 за індивідуальною освітньою програмою Дзензелівського ЗЗСО І-ІІІ ступенів навчання .учня 2 класу Михайленка М. В.  Провести між вчителями розподіл годин для здійснення індивідуального навчання згідно поданого розподілу. Затвердити погоджений мамою Михайленко А.  розклад занять.    Відповідні години внести до тижневого навантаження вчителів Дзензелівського ЗЗСО І-ІІІ ступенів  

10:17 12.10.2023

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено