A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Дзензелівський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів
Маньківської селищної ради Черкаської області

Cклад вчителів

Дата: 22.04.2021 17:58
Кількість переглядів: 176

Якісний склад вчителів шкільного методичного об’єднання природничо-математичного циклу

п/п

Прізвище, ім’я по батькові  вчителя

Назва навчального закладу

Фах

Категорія

Педстаж

Проблема над якою працює вчитель

Курси

Атестація

За які ділянки роботи відповідає

Особливі форми роботи

Облік участі в роботі

I

II

III

IV

1.

Візір  

Михайло 

Вікторович

Черкаський держ.  пед. інститут

Вчитель математи-ки

Вища

40

Унаочнення під час навчального процесу

2022

2023

Методична робота

Словеснологічний метод

       

2.

Візір

Людмила

Василівна

Черкаський держ.  пед. інститут

Вчитель математи-ки

1

40

Диференціація у вивченні математики

2019

2023

Новини в педаг.період. пресі

Словеснологічний метод

       

3.

Дубенко

Тетяна

Дмитрівна 

Уманський держ.  пед. інститут

Вчитель математи-ки

1

48

Самостійна робота на уроках математики

2022

2023

Новини метод.літератури

Словеснологічний метод

       

4.

Загорійчук Микола

Миколайович

Уманський держ.  пед. інститут

Вчитель фізики 

1

 

Розвивиток пізнав.діяльності учнів на уроках фізики методом розв»язування нестандартних задач

2020

202016

Вивчення ППД

Дослідницький метод

       

5.

Михайленко

Тетяна

Петрівна

Уманський держ.  пед. інститут

Вчитель біології

1

33

Впровадження інновац.технологій

2020

2021

Вивчення ППД

Самостійна робота з підручником

       

6.

Сорока

Ніна Анатоліївна

Київський держ.  пед. інститут

Вчитель географії і біології

Вища

25

Формування  навичок робот з географ.картами

2021

2022

Вивчення ППД

Єврист.бесідла

       

7.

Сорока

Юрій

Леонідович

Київський держ.  пед. інститут

Вчитель географії і біології

Вища

25

Комплексне оцінювання

2021

2023

Вивчення ППД

Групові форми роботи

       

8.

Візір 

Віктор Михайлович

Уманський держ.  пед. інститут

Вчитель матем. і інформ.

ІІ

14

Впровадження інноваційних технологій

2017

2021

Новини педагогічної преси

Групові форми роботи

       

9.

Воловодюк Петро Дмитрович

Уманський держ.  пед. інститут

Вчитель трудового навчання

Вища

48

Розвиток творчої ініціативи 

2021

2021

Голова МО

Групові форми роботи

       

10.

Самборська

Світлана

Петрівна

Уманський держ.  пед. інститут

Вчитель хімії і біології

І

30

Впровадження інновац.технологій 

2020

2021

Євристична бесіда

Групові форми роботи

       





 

Завдання шкільного методичного об’єднання учителів природничо-математичного циклу Дзензелівської

 

загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Маньківської районної ради Черкаської області

 

на  2020-2021 навчальний рік

 

1. Роботу ШМО спрямувати на підвищення ефективності уроку.

2. Продовжувати роботу з обдарованими дітьми.

3. Сприяти розвитку творчих здібностей учнів.

4. Використовувати ІКТ у навчально-виховному процесі інноваційні форми та методи навчання.

5. Роботу ШМО проводити згідно плану, дотримуючись графіка проведення відкритих уроків та їх взаємовідвідування.

 

6. Створювати оптимальні умови для розвитку розумових і творчих здібностей учнів шляхом використання методів розвивального навчання.

 

7. Працювати над активізацією пізнавальної діяльності учнів природничо-математичного профілю через впровадження активних та інтерактивних , інноваційних технологій навчання.







 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено