A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Дзензелівський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів
Маньківської селищної ради Черкаської області

АУКЦІОН МЕТОДИЧНИХ ІДЕЙ Інтерактивні форми організації навчальної діяльності молодших школярів на уроках математики

Дата: 07.06.2022 16:40
Кількість переглядів: 411

АУКЦІОН МЕТОДИЧНИХ ІДЕЙ

Інтерактивні форми організації навчальної діяльності молодших школярів на уроках математики

 

Кейс-технологія 

Кейс-метод (від англ. саsе studу – вивчення ситуації - випадок), відомий у вітчизняній освіті як метод ситуативного навчання на конкретних прикладах), дає змогу наблизити процес навчання до реальної практичної діяльності учнів.

Суть методу досить проста: для організації навчання використовується опис конкретних ситуацій. Учням пропонують осмислити реальну життєву ситуацію, опис якої одночасно відбиває не тільки будь-які практичні проблеми, а і актуалізує певний комплекс знань, які необхідно засвоїти при вивченні даної проблеми. При цьому сама проблема не має однозначних рішень.???°???????????? ???? ?·?°?????????? ???µ????-???µ???????»????????

 

Наприклад:

Задача. Родина вирішила в квартирі застелити підлогу ковровим покриттям. В квартирі 3 кімнати.1-4на5м, 2-4на 4, і 3-2на3. Скільки квадратних метрів коврового покриття необхіднодля того, щоб застелити підлогу?

Задача. Для здорового росту та розвитку дитини молодшого шкільного віку сніданок повинен становити 600 ккал. Склади собі меню для повноцінного сніданку. Розрахунок ккал для 100 г продуктів.

Комплексні задачі 

Задача 1. Свої літні канікули Максим, Оленка та Галинка проводили у бабусі. Діти вирішили допомогти їй заготовити ягоди для консервації. Максим нарвав 2 кошики вишень по 5 кг, Оленка — 3 кошики черешень по 2 кг, а Галинка принесла 2 кг малини. Скільки всього кг ягід назбирали діти? 

Завдання 1. Бабуся вирішила приготувати компоти з цих ягід, взявши третю частину. Скільки ягід залишилося у бабусі? 

Завдання 2. Із 10 кг ягід бабуся зварила варення. 6 кг вишневого варення вона розклала у 3 однакові банки. Скільки таких банок потрібно, щоб розкласти 4 кг варення.

Завдання 3. Із решти ягід бабуся спекла пиріг прямокутної форми. Діти двома розрізами розділили його на 4 частини так, щоб 2 із них були чотирикутної форми, а інші — трикутної. Як вони це зробили?

Сторітелінг ???°???????????? ???? ?·?°?????????? ?????????????µ?»??????

Сторітеллінг - це спосіб передачі інформації через розповідання історій.

Наприклад:

Запропонуйте дітям створити короткі повчальні історії про взаємини цифр. Наприклад, на уроках, де учні вчаться додавати та віднімати, вони можуть розповідати про те, як дві цифри (наприклад, 8 і 2) посварилися, і почалися втрати для обох сторін (8-2=6). А потім цифри знову зустрілися і почали дружити (8+2=10).

 Можна використовувати історії. Запропонуйте учням поміркувати над запитаннями: «Про що мріє Х?», «Навіщо існують дії множення і ділення?», «Якими предметами могли би бути трикутник, коло?». 

Це (Персоніфікація цифр, математичних символів та елементів) допоможе дітям краще запам’ятати конкретні приклади, формули та способи розв’язування задач. Крім того, такі ігри-історії допомагають розрядити навчальну атмосферу, дати перепочити перед новою порцією інформації. Діти вчаться з думкою про те, що наука — ближча, ніж здається. Адже коло, наприклад, асоціюватиметься з тортом та історією, у якій воно фігурувало.


 

«Перевернуте навчання» ???°???????????? ???? ?·?°?????????? ?«???µ???µ???µ?????????µ ???°?????°???????»

 Перевернуте навчання — це форма активного навчання, яка дозволяє «перевернути» звичний процес навчання таким чином: домашнім завданням для учнів є перегляд відповідних відео фрагментів з навчальним матеріалом наступного уроку, учні самостійно проходять теоретичний матеріал, а у класі час використовується на виконання практичних завдань.

Наприклад

Наприклад при вивченні таблиці множення на 5 : переглянути вдома навчальне відео , вивчити таблицю, а на уроці відтворити набуті знання через творчі завдання,приклади,задачі.

Вдома повторити  матеріал вивчений у 2 класі, а в класі відтворити знання.

 

Технологія STEM???°???????????? ???? ?·?°?????????? ?????µ?? ???µ???????»???????? ?? ???????°???????????? ???????»??

STEM — це абревіатура зі слів: 

Science (наука)

Technology (технології)

Engineering (інженерія)

Mathematics (математика).

Це напрям в освіті, при якому в навчальних програмах посилюється природничо-науковий компонент + інноваційні технології. 

 

 

Наприклад:

Проводити різноманітні дослідження

Яка довжина, ширина аркуша в зошиті, підручника в см, дм, дюймах? Довжина олівця? Якої довжини ручка? Як це виміряти? Довжина, ширина парти локтями?

 Вже такі завдання покажуть найменшим учням, як працювати з вимірювальними інструментами, як фіксувати, аналізувати, застосовувати інформацію, сформують уявлення про багатовимірність світу. Що для цього потрібно? Набір інструментів найпростіший – лінійка, трикутник, транспортир.

І навіть якщо  учні вже розуміють, що таке довжина, що таке ширина, які існують одиниці вимірювання, їм буде цікаво відчути себе науковцями, що отримують інформацію, застосовуючи спеціальні інструменти, фіксують і систематизують отримані дані. Звісно, надалі завдання, технології, інструментарій ускладнюватимуться.

Презентація уроку: https://naurok.com.ua/prezentaciya-uroku-z-matematiki-u-3-klasi-urok-z-vikoristannyam-stem-tehnologiy-38785.html

 

 

Технологія квестів?????????¶?µ?µ ???·???±???°?¶?µ?????µ

Спочатку назва «квест» (англ. quest) використовувалася в назві комп'ютерних ігор, розроблених компанією Sierra On-Line: King's Quest, Space Quest, Police Quest. Пізніше квестом почали називати активні екстремальні та інтелектуальні ігри.

Урок на свіжому повітрі. Для цього потрібно вийти на вулицю (парк, шкільне подвір’я, або ж поїхати на якусь екскурсію), де діти будуть шукати різноманітні підказки та предмети, щоб потім, зібравши їх, розв’язати головоломку, знайти скарб або ж відповісти на запитання.

– Урок у замкненому приміщенні. Принцип квесту – знайти вихід. Діти мають виконати низку тих чи інших дій, щоб знайти ключ та врятуватися.

 

Наприклад:

Яким чином можна перевірити дію множення дією ділення? Як складати ланцюги живлення?

Мета:

  • формування предметних компетентностей: ознайомлення учнів з прийомом перевірки дії множення дією ділення; вправляти у складанні задач за поданим виразом; розвивати критичне мислення; розвивати вміння встановлювати зв'язки між рослинним і тваринним світом , наводити приклади ланцюгів живлення та вміти складати їх; виховувати дбайливе ставлення до природи.

  • формування ключових компетентностей:

  • уміння вчитися: розвивати вміння під керівництвом учителя визначати мету роботи і її план виконання, вміння організовувати своє робоче місце;

  • комунікативної: розвивати вміння доводити власну думку; вчити дітей спілкуватися та формувати вміння підтримувати дружні стосунки;

  • соціальна: розвивати вміння продуктивно працювати в команді (парах , групах);

Рольова гра «Гідрометеорологічний центр», «Математичний ланцюжок», Каліграфічна хвилинка. Задача-жарт,приклади...

 

Технологія «Кольорові капелюхи»

                              6 капелюхів мислення Едварда Де Боно

Метод «Шість капелюхів» – це психологічна рольова гра, сенс якої полягає в тому, щоб розглянути одну і ту ж проблемну ситуацію з 6 незалежних одна від одної точок зору. Це дозволяє сформувати найбільш повне уявлення про предмет дискусії та на логічному й емоційному рівнях оцінити переваги і недоліки.???°???????????? ???? ?·?°?????????? 6 ???°???µ?»???????? ???????»?µ??????

 

Капелюх певного кольору передбачає включення відповідного режиму мислення, якому має слідувати учень чи команда в момент аргументації своєї позиції у процесі дискусійної гри.

Наприклад:

Тема: Міри часу.  Визначення часу.  Вирішення задач.

Мета: формувати знання і виробити навички визначення часу по годинах, вміння вирішувати завдання і вирази на визначення часу;  розвивати обчислювальні навички, увагу, акуратність;  виховувати пізнавальний інтерес, любов до математики.

Тип уроку: урок формування умінь і навичок.

Обладнання: капелюхи де Боно, годинник, таблиця одиниць виміру часу.

Методи: інтерактивний метод «Шість мислячих капелюхів де Боно».


 

Які одиниці вимірювання часу ви знаєте?  Як вимірювали час у старовину?

 

Білий капелюх

фокусування уваги на інформації (аналіз відомих фактів та цифр, а також оцінка того, яких відомостей не вистачає та з яких джерел їх можна отримати).

 

На сьогоднішній день існують такі одиниці вимірювання часу: секунда, хвилина, година, доба, місяць (30 або 31 день), в лютому 28 діб, або 29, якщо рік високосний;  рік звичайний становить 365 діб, високосний 366;  століття - це 100 років.  Люди в давнину відзначали проміжки часу, пов'язані з природними явищами: сезон кладки яєць, сезон виведення пташенят.  Природа сама підказувала, як поділити рік на менші проміжки часу.

У давнину мисливці визначали, як довго вони знаходяться на полюванні, вважаючи кількість ночей.  Єгиптяни поділили день і ніч на годинник.  Сонячний годинник для визначення денного часу були відкриті в Стародавньому Єгипті понад 5000 років тому.  Приблизно 1300 років нашої ери з'явилися перші механічні годинники.  У 1581 році італієць Галілей створив маятниковий годинник, які точно вимірювали час за допомогою колишеться маятника.

 

Що змусило людей ввести єдину міру часу?  Якими годинами користуються сучасні люди?

Червоний капелюх

увага до емоцій, відчуттів та інтуїції. Не вдаючись у подробиці та міркування, на цьому етапі висловлюються всі інтуїтивні здогадки.

 

Людям важко було зрозуміти один одного.  Сучасні люди користуються більш точними годинами.  У 1929 році були вперше використані кварцові генератори, що дозволило точність ходу до 1 секунди на 3 роки.  У 1948 році винайдені атомний годинник.  Вони настільки точні, що похибка склала 1 секунду за 1,6 мільйона років.

З цього роблю висновок, що людство зробило великий крок у пошуках точності вимірювання часу, а це свідчить про велику залежність людей від часу.

1) 120 міс.+ 2 міс.  = 122 місяці

2) 34 роки 8 міс.  - 9лет 9 міс.  = 24 роки 11 міс.

 

Які переваги в вимірі часу зараз над тим, як вимірювали час у давнину?

Жовтий капелюх

дослідження можливих успіхів, пошук переваг та оптимістичний прогноз події/ідеї/ситуації, яка розглядається

 

По-перше, в давнину люди користувалися великими проміжками часу (сезон кладки яєць).  Люди не знали, як визначити, наприклад, день народження, а зараз можуть визначити число, місяць, рік, століття, навіть хвилину з секундами.

По-друге, сучасні люди всієї планети мають загальні одиниці вимірювання часу: секунда, хвилина.  годину, рік, століття.  Цього не було в старовину.  Якщо одна людина вимірював час водними годинами, то інший - пісочним.  Люди не були впевнені, що зустрінуться, була відсутня загальна одиниця часу.

Сучасні люди мають надточний годинник, які зручні і доступні кожному, навіть школяреві.  А в давнину годинник були великими, їх важко було носити, та й були вони не в кожного.  Користуватися ними могли тільки спеціально навчені люди.

Батько - 40 років

Син - 10 років

Бабуся - 60 років

Завдання.

18 деталей слюсар виготовляє за 3 години, а учень - за 6 годин.  За скільки годин можуть виготовити таку ж кількість деталей слюсар і учень, якщо будуть працювати разом?

1) 18: 3 = 6 (дет.) - за 1 годину слюсар

2) 18: 6 = 3 (дет.) - за 1 годину учень

3) 6 + 3 = 9 (дет.) - разом слюсар і учень за 1 годину

4) 18: 9 = 2 (години) -ізготовят 18 деталей разом

Відповідь: за 2 години

 

Поясніть призначення одиниць виміру часу.

Зелений капелюх

пошук альтернатив, генерація ідей, модифікація вже наявних напрацювань

 

Хвилини використовують в школі, робочий день вимірюється в годинах і хвилинах, досягнення в спорті позначають хвилинами, секундами і часток секунди, в розкладі поїздів і літаків використовують рік, місяць, день, годину і хвилину.  Термін «добу» зустрічається в повідомленнях синоптиків і в тривалості польоту в космос.

Тривалість навчального року - 9 місяців, канікул - 3 місяці.  Рік розписаний по місяцях і числах.  Тижнями в календарях, в пресі теж позначають рік випуску.  При складанні біографії використовують рік народження, число, місяць.

1) 2013 - тисяча дев'ятсот вісімдесят дві = 31год

1500 + 31 = 1531год = 15 століть 31 рік

2) Богдан Хмельницький жив в кінці XV - початку XVI століття;

Тарас Шевченко жив у XVIII столітті;

Леся Українка жила в кінці XVIII - початку IX століття.

 

Які недоліки вимірювання часу існують сьогодні?

Чорний капелюх

оцінка ситуації з точки зору наявності недоліків, ризиків та загроз її розвитку

 

У кожній частині планети годинник показує різний час.  Наприклад, якщо на півдні годинник показує 12 годин, то на півночі - 0 годин.  Кожну хвилину доби в різних точках земної кулі відбувається схід і захід сонця: десь зараз північ, а де-то - південь.

Світ поділений на 24 часові пояси.  Якщо летіти на схід, то при перетині кожного пояса потрібно переставити годинник на 1 годину вперед, а їли летіти на захід - то на 1 годину назад.

Якщо ви перетинаєте лінію зміни дати, то необхідно змінити день в календарі.  Рухаючись на захід, потрібно додати 1 день, на схід - відняти 1 день.

 

Що ми сьогодні вивчали на уроці?

Навіщо потрібно знати міри часу?

Синій капелюх

управління процесом дискусії, підбиття підсумків і обговорення користі та ефективності методу в конкретних умовах

 

Заходи часу займають важливе місце в житті сучасної людини.  Робочий день розписаний по хвилинах.  Важливо знати міри часу, щоб визначити дату історичної події, дня народження.

Потрібно вчитися цінувати час з дитинства, дотримуючись режиму дня.  На уроці, якщо ти добре попрацював, то використовував час з користю для себе.

Можна зробити висновок, що знання заходів часу для сучасної людини є необхідною умовою.  Люди різних професій залежать від часу.  Користуватися годинами вміє кожен школяр.  А вміння оперувати одиницями часу допоможе нам не тільки в побуті, але і в нашій майбутньої професії.







???°???????????? ???? ?·?°?????????? LEGO ?? ???????»??

LEGO 

Кубики LEGO або «шість цеглинок» - це практичний інструмент та дієвий засіб, який дає змогу реалізовувати ігрові та діяльнісні методи навчання в початковій школі .

Мета : зацікавити дітей у вивченні математики, навчити шукати та пояснювати власні рішення , розвинути навички логічного мислення.

 

Завдання з використанням кубиків LEGOна уроках математики

 

1.Складаємо вирази

Кожна дитина на 3-х своїх цеглинках пише цифри фломастером , а ще на 3-х - математичні знаки «=», «+», « - ». З отриманих чисел і знаків складають вирази, записують і розв’язують . Можна мінятися кубиками.

Запитання до дітей

  1. Що було зробити легко,важко?

  2. Скільки виразів у вас вийшло?

2.Вивчаємо склад числа.

Наприклад у дітей цеглинки 2 на 2 різного кольору. Утворіть число «5» різними способами. Будуємо 2 стовбчика, потім просто перекладаємо цеглинки.

         
         
         
         
         

3.Математичний диктант « Будуємо будинок»

Наприклад , 1 поверх – це 4 цеглинки ;2 поверх – це на 1 цеглинку менше

3 поверх – це на 1 менше, чим другий ;4 поверх – це на 1 менше ,чим третій

 
   
     
       

4.Вивчаємо склад числа ( робота в групі)

Наприклад вивчаємо склад числа «6». Учні сидять по 6 за столами в кожної дитини свій колір (6 цеглинок одного кольору). За годинниковою стрілкою діти міняються кубиком, таким чином дивляться скільки в них залишилося кубиків свого кольору і скільки кубиків у піраміді іншого кольору.

Запитання до дітей

  1. Як утворився склад числа?

  2. Чи важким було завдання?

5.Башта з прикладів

Наприклад, перед дітьми лежить чистий аркуш паперу та фломастер. За завданням вчителя діти викладають башту з 5 цеглинок ( на папері) потім пишуть фломастером математичний знак «+» викладають башту з 3 цеглинок. Рахують і роблять висновок, що башта буде складатися з 8 цеглинок і будують поруч відповідну башту.

6.Математичний ланцюжок

Дитина об’єднує шість цеглинок у дві групи – холодні і теплі кольори. Цеглинкам теплих кольорів присвоюють знак «+» , а холодних «-». Кожній цеглинці присвоюється своя цифра. Наприклад, Червона 1, жовта 2, помаранчева 3, зелена 4, блакитна 5, синя 6. Діти по черзі викладають по одній цеглинці і ведуть лічбу, відповідно до умов. Потрібно використати всі свої цеглинки.

           

=1

Запитання до дітей

  1. Де вжитті людини знадобляться математичні вміння?

  2. Що було б якби люди не вміли рахувати?

7.Прямі, криві, ламані лінії

Діти разом з вчителем згадують поняття «точка», «лінія». Якими можуть бути лінії – прямими , кривими, ламаними. Самостійно діти викладають за допомогою цеглинок пряму лінію, а потім криву. Потім в парах діти викладають найкоротшу пряму лінію, і найдовшу ламану лінію ( міняють місцями). Рахують за допомогою скількох цеглинок у них вийшла крива лінія, пряма лінія.

Запитання до дітей

  1. Де в житті ми зустрічаємо «точку»?

  2. Чи можна намалювати лінію без точки?

  3. Де в житті ми зустрічаємо пряму лінію?

  4. Чи можна з цеглинок викласти пряму ( вертикальну чи горизонтальну, криву чи ламану лінію)?

 

 

8.Додавання і віднімання в межах 10

Кожній цеглинці присвоюється певна цифра. Наприклад :

Червона -5 ;Помаранчева – 3 ; Жовта – 7 «Зелена – 6 ; Блакитна – 10;

Синя – 9

Вчитель на карточках показує приклад дітям , наприклад, 2+3;6+1; 9-2; 7+3; 5-2; 10 -1;8+2;5 -2; 7-2. Діти усно рахують і піднімають ту цеглинку кольором, яка відповідає правильній відповіді. В кінці дітям можна запропонувати кольорограму. Наприклад, якщо дітям сподобався урок то вони повинні підняти зелену цеглинку, якщо не зовсім сподобався, то жовту, а якщо зовсім не сподобався – червону.

9.Задачі розв’язуємо легко, швидко і просто.

Діти сидять в групі по 4. Всі завдання виконують за допомогою кубиків. Наприклад, у дівчинки 3 червоних яблука, а в хлопчика 4 зелені груші. Скільки фруктів у них разом? Або мама купила 3 сині повітряні кульки, 2 зелені,4 помаранчеві і 1 жовту кульку. Скільки всього кульок купила мама? А якщо 2 зелені кульки полетить, то залишиться?

10.Пропонуємо дітям самостійно скласти і розв’язати задачу за допомогою кубиків про цукерки та морозиво.

Гра «Математичний фокус»

Мета: розвивати логічне мислення, спостережливість, уважність.

Обладнання: цеглинки конструктора LEGO.

У першому виразі виконують додавання 3 цеглинок LEGO жовтого кольору. І у відповіді отримують 30. У другому виразі на додавання 1 доданок - жовта цеглинка, а другий і третій доданок - цеглинки червоного кольору. Їх сума дорівнює 18. У третьому виразі зменшуване червона цеглинка, а від’ємник блакитна цеглинка. Різниця - 2. Знайдіть чому дорівнює сума блакитної, червоної і жовтої цеглинок.

Гра «Графік»

Мета: вчити дітей будувати графіки.

Обладнання: цеглинки конструктора LEGO, предмети різні по довжині.

Щоб виміряти предмети, будуємо башточку з конструктора LEGO. А потім порівнюємо довжину декількох речей, викладаючи кубики стовпчиками. Так можна розповісти дітям, навіщо потрібні графіки і як їх будують.

Гра «Чарівний диктант»

Мета: закріпити поняття просторового сприйняття.

Обладнання: цеглинки конструктора LEGO.

Геометрична мозаїка, яка допомагає закріпити поняття просторового сприйняття: вгору — вниз, праворуч — ліворуч. За словесною інструкцією діти самостійно розташовують LEGO - деталі.

Гра «Вантажники»

Мета: закріпити навички усного рахунку; розвивати увагу і зосередженість; виховувати терпіння.

Обладнання: цеглинки конструктора LEGO, зображення вантажної машини, картки з числами.

Учитель роздруковує зображення будь-якої вантажної машинки. Також готує окремо картки з числами. За кожною цеглинкою закріплюється своя цифра. Учні повинні завантажити в машину певну кількість кубиків, сума яких дорівнює числу на картці.

Гра «Рахуємо легко»

Мета: вчити дітей просторово мислити, розкладати число на одиниці, десятки, сотні.

Обладнання: цеглинки конструктора LEGO.

Завдання : вчитель ознайомлює дітей зі схемою розміщення цеглинок – чисел в стовпчик: де перший рядок – це сотні, другий рядок – десятки, третій рядок – одиниці. Учитель називає дітям числа, а діти в парах (індивідуально) викладають їх з цеглинок відповідно до схеми. Також можна запропонувати дітям викласти з цеглинок власні числа, та записати їх у зошит.

Гра «Більше чи менше»

Мета: закріпити співвідношення цифри і числа; вчитися порівнювати; розвивати увагу.

Обладнання: цеглинки LEGO system, картки з написаними на них нерівностями, кубики з написаними на них знаками « ?», «?», « =».

Завдання: дитина отримує картку з завданням і цеглинками викладає свою нерівність. Рахує цеглинки і кладе на картку цеглинку з потрібним знаком.

Викладає цифрами або записує нерівність.

Гра «Логічні послідовності»

Мета: розвивати логічне мислення, спостережливість, уважність.

Обладнання: цеглинки конструктора LEGO.

З кубиків лего можна викладати логічні послідовності. Дитина за завданням дорослого повинна продовжити послідовність або знайти помилку в викладеній послідовності.

Гра «Будівельник»

Мета: вчити співвідносити цифру з кількістю предметів. Розвивати наочно – дійове та образне мислення.

Обладнання: цеглинки конструктора LEGO, папір розкреслений на квадрати.

Вчитель – архітектор, який намалював план міста. А діти – будівельники, які повинні за цим планом забудувати місто. Учитель на листку паперу креслить квадрати. Кожен квадрат позначає числом. Гра полягає у тому, щоб учні для кожного квадратика побудували вежу потрібного розміру. Якщо в квадраті стоїть цифра 2, то і кубика потрібно взяти 2. Якщо цифра 5-то і кубиків необхідно 5.

 Гра «Чарівні LEGO- перетворення»

Мета: закріпити знання про властивості геометричних фігур. Виховувати терпіння та наполегливість під час виконання завдання. Розвивати творчу уяву, асоціативне мислення.

Обладнання: цеглинки конструктора LEGO.

Завдання: вчитель пропонує учасникам викласти з цеглинок конструктора прямокутник. Потім перетворити прямокутник на квадрат.

  • Чим квадрат відрізняється від прямокутника?

  • На що схожі ці фігури в навколишньому світі?

  • Скільки цеглинок потрібно, щоб утворити прямокутник?

  • Щоб утворити квадрат?

Гра «Порахуємо та побудуємо»

Мета: закріпити навички усного рахунку; розвивати увагу і зосередженість.

Обладнання: цеглинки конструктора LEGO.

Завдання: педагог називає вирази 36 : 6; 24: 3; (25 – 5) : 4. Число-відповіді на задані вирази означає кількість штирів, які дитина повинна накрити, щоб поставити наступну цеглину в башту. Потім дітям можна запропонувати відповісти на питання:

  • На що схожа ваша башта?

  • Що башта вам нагадує?









 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено