A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Дзензелівський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів
Маньківської селищної ради Черкаської області

Історія нашої школи

Дата: 19.01.2022 15:41
Кількість переглядів: 119

 ПРОЕКТ

«Історія нашої школи»

                                                                                                      

  Мета проекту:

- залучення учнів, педагогів до вивчення історії закладу освіти;

- формування в учнів навичок пошуково-дослідницької роботи;

- розвиток в дітях навичок ініціативи, самостійності, віри в свої сили; комунікативних і організаційних навичок;

- формування активної життєвої позиції, прагнення до активних практичних дій на благо школи, громади села, краю, України;

- виховання небайдужості до закладу освіти, його історії, традицій.

                                                                      

    • проведення: дослідницько-пошуковий проєкт

І. Дослідницько-пошуковий проект «Історія нашої школи»

ІІ. Складові частини проєкту:

- Історія школи 1905- 1972 роки                                

- Керівники школи.

- Сучасна школа 1972-2021 роки

-Створення літопису.

ІІІ. Актуальність проекту:

          Ще готуючись до 45-річчя нашої школи, зародилася ідея створення проекту «Історія нашої школи». З плином часу багато що забувається, зникають документи, помирають люди, які знають про історію школи. Виникла необхідність не тільки записати історію школи, але й оформити фотостенд. Реалізація цього проекту дасть можливість створити літопис школи, зібрати матеріали та оформити фотостенди.

ІV. Учасники проєкту:

- дослідницько-пошукова группа учнів 8-9 класів: 12 учнів, 2 вчителя.

V. Термін: 01.01.2019 р. – 01.12.2021 р.

VІ. Очікувані результати проєкту:

- оформлення збірки матеріалів «Історія нашої школи»

- оформлення фотостенду

Очікувані педагогічні результати:

Учні:

- отримають знання та навички пошуково-дослідницької роботи;

- усвідомлять важливість збереження історії рідної школи, села;

- навчаться зіставляти свої можливості та інтереси;

- отримають досвід спілкування з різними людьми;

- аналізуватимуть, співставлятимуть факти, докази, документи, знаходитимуть правильні рішення;

- отримають навички волонтерів;

- відчують себе активними учасниками життя місцевої громади.

 

VІІ. Методи реалізації:

- дослідницько- пошукова робота;

- спостереження;

- групова співпраця;

- практична робота.

VІІІ. Етапи реалізації:

І етап. Підготовчий

Мета: теоретично підготувати учасників проєкту, стимулювати їх до дослідницько-пошукової роботи; зацікавити учнів майбутнім проєктом.

Створення дослідницько-пошукової групи. Залучення до участі в проекті педагогів. Організаційне засідання: визначення мети, проблем, шляхів їх вирішення, визначення кількості міні-проєктів, часу здійснення проєкту, необхідних ресурсів, планування роботи. Навчальне заняття: особливості роботи над проєктом, робота з документами, архівами. Колективне обговорення запланованої діяльності.

ІІ етап. Збір необхідної інформації

Мета: зібрати інформацію для підтвердження актуальності проблеми; визначити та обговорити методи дослідження та пошуку інформації.

Збір відомої інформації про школу  села Дзензелівка, матеріалів, що підтверджують недостатність інформації про навчальний заклад, що свідчить актуальність проблеми. Навчання і набуття учасниками дослідницько-пошукової групи досвіду активної пошукової діяльності. Визначення місць, де можна зібрати інформацію; людей, які можуть мати документи чи надати інформацію про школу, вчителів, керівників, випускників. Пошук інформації про школу в пресі, Інтернеті.

ІІІ етап. Визначення напрямів діяльності

Мета: узагальнити зібраний матеріал, систематизувати отриману інформацію, визначити ефективні шляхи розв’язання проблем, спланувати діяльність, спрогнозувати результати роботи, розподілити завдання між учасниками групи, визначити терміни реалізації міні-проектів.

Формулювання і уточнення проблем. Розробка плану дій. Визначення необхідних ресурсів, коштів. Випуск листівок, розміщення інформаційного повідомлення на сайті школи, листівок із закликом сприяти діяльності у цьому напрямку.

ІV етап – Етап діяльності

Мета: Реалізація узгодженого плану дій, здійснення заходів, розроблених на ІІІ етапі.

Алгоритм діяльності: розповсюдження листівок про сприяння у зборі інформації та надання допомоги учасникам дослідницько-пошукової групи. Робота у шкільному архіві. Опитування жителів  с. Дзензелівка. Проведення консультацій з вчителями-пенсіонерами. Пошук інформації в місцевих газетах та Інтернеті. Копіювання документів, фотоматеріалів.

V етап. Презентація та оцінювання результатів проекту

Мета: узагальнити результати проведеної роботи перед учнями школи, педагогами, представниками громади селища та влади, освітянською громадськістю; проінформувати про реальні досягнення та важливість здійсненої роботи; критично оцінити свою діяльність, зробити відповідні висновки про позитивне і негативне.

Алгоритм діяльності: систематизація, узагальнення і оформлення результатів виконання проєкту – створення збірки матеріалів «Історія нашої школи»; оформлення стендів: «Гортаючи хроніку школи...»;

 створення мультимедійної презентації. Представлення матеріалів дослідницько-пошукової групи на святкуванні зустрічі випускників школи. Розміщення матеріалів проєкту на сайті школи.  Оцінювання результатів здійсненого проєкту відповідно до поставлених завдань. Узагальнення отриманого досвіду, визначення сильних і слабких сторін роботи. Визначення можливостей подальшого розвитку проєкту «Історія нашої школи»

Координатори проекту: заступник директора з виховної роботи Тітаренко Л.А., педагог-організатор Дишлюк І.С.

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено