A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Дзензелівський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів
Маньківської селищної ради Черкаської області

Про проведення моніторингу організації дистанційного навчання

Дата: 07.11.2022 15:25
Кількість переглядів: 48

Витяг з Протоколу засідання педагогічної ради №2 від 21.10.2022р.

  1. СЛУХАЛИ:  Арзамасову А.О., директора закладу. Згідно з частиною четвертою статті 38 Закону України «Про повну загальну середню освіту», у зв’язку з введенням воєнного стану в Україні, ураховуючи подовження воєнного стану в Україні, рекомендації Міністерства освіти і науки України, визначені у листах від 06.03.2022 року No 1/3371-22 «Про організацію освітнього процесу», від 07.03.2022 No 1/3378-22 «Про практику застосування трудового законодавства у галузі освіти і науки під час дії правового режиму воєнного стану», відповідно до рішення педагогічної ради Дзензелівського ЗЗСО І-ІІІ ступенів враховуючи відсутність найпростіших укритів у закладі освітній процес у 2022-2023 н.р.організовано в режимі реального часу за допомогою мережі Інтернет на освітній платформі NZ.UA. Для проведення  уроків в синхронному режимі використовується платформи Google Meet, яка дозволяє проведення інтернет-конференцій з учнями. Дана платформа забезпечена такими інструментами, як дошка, чат, спільне використання екрану. Таким чином учитель та здобувачі освіти мають змогу відтворити атмосферу класу та проводити повноцінні уроки, виконуючи вправи, вивчаючи новий матеріал, спілкуючись один з одним.

Сам освітній процес організовано через освітню платформу закладу для

дистанційного навчання та ведення електронних журналів та щоденників NZ.UA. Відповідно до кількості наявних класів, створено 11 віртуальних класів з електронними журналами, де вчителі розміщують навчальні матеріали: конспекти уроків, презентації, ілюстрації, завдання, тестові роботи, навчальні відео тощо. На даній платформі здобувачі освіти ознайомлюються з навчальним контентом, виконують домашні завдання,

проходять тематичні тестування тестування.

Адміністрацією закладу проводився постійний моніторинг організації дистанційного навчання. На прикінці вересня методистами відділу освіти, молоді та спорту Маньківської селищної ради також здійснено моніторинг щодо організації освітнього процесу в дистанційному режимі та надано методичні рекомендації щодо покращення якості надання освітніх послуг для здобувачів освіти. Всі уроки проводяться відповідно до розкладу занять закладу та розкладу дзвінків відповідно до режиму роботи закладу. При проведені уроків у синхронному режимі всі педагогічні працівники дотримується Санітарних норм та методичних рекомендацій.

Освітня платформа NZ.UA. дає можливість також проаналізувати кількість домашнього завдання та активність здобувачів освіти під час їх виконання. Прикро проте є факт пасивності учнів під час виконання домашніх завдань.

 Основним завданням моніторингу було не лише контролюючим, але й мотивуючим, що забезпечувало постійний зв'язок між здобувачами освіти та вчителями.

Ще одним напрямком роботи було спілкування та підтримка батьків, які також потребують порад з боку фахівців щодо забезпечення своїх дітей комфортними умовами, які б сприяли навчанню здобувачів освіти.

Для реалізації завдань освітньої траєкторії здобувачів освіти вчителями проаналізовано календарно-тематичне планування, визначено та відредаговано теми для вивчення в дистанційному режимі, розроблено тематичні завдання в системі онлайн у межах встановленого навантаження.

Аналізуючи моніторинг організації дистанційного навчання з питання заповнення електронного журналу, були відмічені такі недоліки:

  • є закладки в ході уроку без матеріалів;

  • не вірна структура уроку;

  • однотипна форма уроків;

  • мала кількість матеріалу для самостійного вивчення теми;

  • посилання для перегляду навчального відео без короткого алгоритму роботи з ним.

Аналіз організації останнього процесу під час проведення навчальних занять показав, що вчителі пропонували цікаві форми, намагались підняти

рівень зацікавленості до певного предмету. Також учителі різних предметів використовували технології, які дозволяли здобувачам освіти самостійно ознайомлюватися з теоретичним матеріалом та виконувати

практичні завдання. Здобувачі освіти також виступали з власними презентаціями, проєктами, що свідчить про пошуковий характер навчання.

ВИСТУПИЛИ: Візір М.В., ЗНВР. Для додаткової комунікації між учасникам освітнього процесу застосовуються й інші засоби: електронний щоденник, e-mail, Viber, Telegram.

Адміністрація закладу в будь-який час має можливість переглянути план та побачити роботу вчителя. Для оперативного інформування використовується Viber-група педагогічних працівників. Для вивчення документів та організації методичної роботи закладу використовується Gmail. Організаційні питання вирішуються на онлайн-нарадах, педрадах застосовуючи Meet чи індивідуальні розмови.

УХВАЛИЛИ:

1. Продовжити роботу над впровадженням системного застосування технологій дистанційного навчання під час освітнього процесу у закладі.

2. Керівникам шкільних методичних об’єднань під час проведення засідань: детально проаналізувати ефективність роботи вчителів-предметників щодо здійснення освітнього процесу під час дистанційного навчання; виокремити позитивні та негативні фактори у використанні таких технологій під час викладання предметів.

3. Вчителям-предметникам: удосконалити систему зворотнього зв’язку між усіма учасниками освітнього процесу, чітко та узгоджено організовувати дистанційне навчання;

продовжити напрацьовувати сучасний, інтерактивний освітній контент; підвищувати кваліфікацію з організації дистанційного навчання та використання ІКТ технологій; 

домашні завдання зробити більш прикладними та наближеними до життя, менший обсяг матеріалів на самостійне опрацювання;

 забезпечити психологічну підтримку дітей в процесі навчання.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено