Про організацію гарячого харчування учнів закладу у 2024 - 2025 навчального року
ДЗЕНЗЕЛІВСЬКИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ І-ІІІ СТУПЕНІВ МАНЬКІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
с.Дзензелівка
20 серпня 2024 року № 78-ос
Про організацію гарячого харчування
учнів закладу у 2024 - 2025 навчального року
Керуючись ст.56 Закону України «Про освіту», ст.20 Закону України «Про повну загальну середню освіту», Законом України «Про публічні закупівлі», постанови КМУ від 24.03.2021 № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», ,рішення Маньківської селищної ради Черкаської області від 07 березня 2024 року №38-15/ VIIІ"Про внесення змін до рішень селищної ради від 21.122023 №37-14/ VIII Про визначення категорії осіб безкоштовного та пільгового харчування в закладах середньої освіти Маньківської громади
НАКАЗУЮ :
- Організувати з 03 вересня 2024 року одноразове гаряче харчування (сніданок) для учнів 1 – 11 класів на базі шкільної їдальні.
Демидова О.Л., Тітаренко Л.А.
- Гаряче харчування здійснювати поетапно, згідно затвердженого розкладу:
2-4 клас 1,5-7 клас 8-11 клас
10:10 -10:30 11.10 – 11.30 12:15 – 12:30
- Затвердити склад бракеражної комісії: Тітаренко Л.А., Павленко В.О., Хован Л.П.
- Проводити виготовлення страв, проведення реалізації страв тільки в спеціалізовано відведеному місці – шкільній їдальні.
- Ведення обліку дітей, які отримують безоплатне гаряче харчування, а також гаряче харчування за кошти батьків покласти на повара Козлову Ларису Миколаївну та соціального педагога Самборську Світлану Петрівну.
- Контроль за якістю харчування, інформування батьків про організацію харчування покласти на медичну сестру Павленко В.О.
- Відповідальними за організацію якісного харчування дітей, за матеріально-технічний стан харчоблоку, дотримання норм санітарного законодавства призначити кухаря Хован Л.П.
- Призначити кухара Хован Л.П. відповідальним за розподіл коштів на організацію гарячого харчування дітей у школі, облік і звітність за їх використання, які виділяються на безоплатне харчування, а також звітність за використання коштів батьків.
- Козловій Л.М. проводити прийомку продуктів харчування та продовольчої сировини разом із супровідними документами, які засвідчують їх походження та якість (накладні, сертифікати відповідності, висновки санітарно-епідеміологічної експертизи тощо)
- Відповідальним за бракераж сирої і готової продукції покласти на
повара Хован Л.П. та медичну сестру Павленко В.О.
- Відповідальним за організацію харчування дітей по школі призначити заступника директора з виховної роботи Тітаренко Л.А.
- Заступнику директора з виховної роботи Тітаренко Л.А.:
12.1. Організувати систематичне чергування в їдальні класних
керівників відповідних класів, що, згідно графіка харчування.
12.2. Своєчасно доводити інформацію щодо змін у порядку організації
харчування учнів до відома класних керівників 1-11 класів,
оновлювати інформацію в куточках споживача у їдальні.
12.3. Координувати діяльність медичної сестри щодо контролю за
харчуванням дітей;
12.4. Опрацювання інформації щодо кількості дітей які потребують
гарячого харчування (у тому числі і дітей пільгових категорій);
12.5. Участь у бракеражі готової продукції (за відсутності медичної
сестри);
12.6. Контролювати за додержанням дітьми правил особистої гігієни та
вживання готових страв;
12.7. здійснювати контроль за санітарно-гігієнічним станом обідньої
зали.
- Призначити відповідальним за складання щоденних меню-розкладок медичну сестру Павленко В.О.
- Працівникам, пов’язаних із організацією харчування дітей проходити медичні огляди відповідно до чинного законодавства.
- Класним керівникам:
15.1. Своєчасно доводити інформацію щодо змін у порядку організації
харчування учнів до відома батьків здобувачів освіти.
15.2. Систематично контролювати дотримання учнями правил особистої
гігієни.
16.3. Вчасно повідомляти працівників їдальні про відсутність учнів, що
харчуються.
- Медичній сестрі школи:
16.1. Систематично проводити протиепідемічні заходи щодо
попередження спалахів кишкових інфекцій та харчових отруєнь.
16.2. Контролювати дотримання норм харчування згідно постанови
КМУ від 24.03.2021 № 305 «Про затвердження норм та Порядку
організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах
16.3. Розробити та затвердити 4-ох тижневе меню згідно нових норм
харчування та вимог до харчування у 2024 році.
- Контроль за виконанням даного наказу покласти на заступника директора з виховної роботи Тітаренко Л.А.
Директор Алла АРЗАМАСОВА
З наказом ознайомлені 21.08.2024:
_____Ольга ДЕМИДОВА
______Лариса ТІТАРЕНКО
______Юрій СОРОКА
______Степан БОНДАР
______Людмила ДІГТЯРЕНКО
_______Світлана ДІГТЯРЕНКО
_______Наталія ЛЕВЧЕНКО
_______Світлана САМБОРСЬКА
_______Людмила НЕПИЙВОД
_______ Ірина ПРОКОПЕНКО
_______Людмила СИДОРЕНКО
_______Ніна СОРОКА
_______Валентина ПАВЛЕНКО
_______Лариса КОЗЛОВА
_______Любов ХОВАН