ПРОТОКОЛ № 4
ПРОТОКОЛ №4
засідання шкільного методичного об`єднання
вчителів природничо-математичного циклу
від 30 березня 2022 р.
Присутні – 9 чол.
Голова ШМО – Сорока Н.А.
Секретар – Сорока Ю.Л.
Порядок денний.
1. Формування в здобувачів освіти навиків самостійного пошуку інформації під час викладання предметів природничо – математичного циклу (Сорока Н.А.).
2.Доповідь на тему « Як зацікавити дитину навчанням» (Самборська С. П.).
3. Обговорення проведених уроків та виховних заходів (члени МО).
4. Підготовка до ДПА та ЗНО(Візір М. В.).
1. Слухали : Сороку Н.А , голову ШМО природничо – математичного циклу, яка познайомила з основною потребою сучасної школи - якнайшвидша модернізація освіти для ефективного розвитку самостійної особистості готової до виконання соціальних ролей у суспільстві . Доведено, що самостійна робота школяра відіграє велику роль у формуванні і розвитку навчальних умінь, вихованні пізнавального інтересу, вміння роботи в команді; у ній виявляється індивідуальність кожного учня, вона активно сприяє засвоєнню глибоких і міцних знань. У розумінні самостійної роботи учнів у навчальному процесі існує багато різних точок зору. Під самостійною навчальною роботою будемо розуміти будь-яку, організовану вчителем, активну діяльність учнів, спрямовану на виконання визначеної дидактичної мети в спеціально відведений для цього час: пошук знань, їх осмислення, закріплення, формування та розвиток умінь і навичок, узагальнення та систематизацію знань. Дидактично самостійна робота є навчальним завданням, яке повинен виконати учень і, водночас, формою вияву відповідної діяльності: пам'яті, мислення, творчого відображення, поглиблення та розширення сфери дії раніше отриманих знань.
І саме методи самостійного навчання дозволяють розвинути пізнавальну самостійність та вміння вчитися. Самостійна робота на уроках – це не форма організації навчальних занять і не метод навчання, а дієвий спосіб залучення учнів у самостійну пізнавальну діяльність, засіб її логічної та психологічної організації.
Ухвалили: Інформацію Сороки Н,А, взяти до відома і активно впроваджувати форми і методи самостійної роботи учнів на уроках предметів природничо – математичного циклу.
2. Слухали : Самборську С.П. , доповідь «Як зацікавити дитину навчанням». Яка дала поради як зацікавити дитину предметом. Учителю важливо утримувати емоційний зв’язок з учнями.
“Комусь подобається, а хтось залишається байдужим. Учитель є натхненником, але і для нього важливо відчувати любов до свого предмету”.
За словами вчительки, треба відкривати красу свого предмету – показувати різні грані й елементи.
Ухвалили : Інформацію Самборської С.П. взяти до відома. Адже головне завдання школи – навчити дитину вчитися.
3. Слухали : Михайленко Т.П , Візір Л.В. , Гутенка О.О. , Сороку Ю.Л., Візіра М. В., Візіра В.М.,Самборську С.П., Сороку Н.А., Загорійчука М.М., які проаналізували відвідані ними відкриті уроки та виховні заходи колег -вчителів природничо – математичного циклу.
Ухвалили: Продовжити взаємовідвідування уроків та виховних заходів колег.
4. Слухали: Виступ Візіра М.В. , заступника директора з НВР , члена шкільного методичного об’єднання про ДПА та особливості проведення ЗНО у 2022 н. р.
Згідно Наказу МОНУ № 283/37619 від 28 березня 2022р учнів які завершують здобуття початкової та базової середньої освіти у 2021 – 2022 н. р. звільнено від проходження ДПА.
Верховна Рада України прийняла закон № 7132 від 10.03 2022 р про скасування випускниками 2021 – 2022 р складання ДПА.
Познайомив з особливостями Національного мультипредметного онлайн тесту (НМТ) у 2022р.
Ухвалили: Інформацію Візіра М.В. взяти до відома.
ГОЛОВА ШМО: Н.А.Сорока
СЕКРЕТАР ШМО: Ю.Л.Сорока