A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Дзензелівський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів
Маньківської селищної ради Черкаської області

Порядок визнання документів про підвищення кваліфікації

Дата: 08.02.2021 14:51
Кількість переглядів: 5244

Протокол №4

засідання педагогічної ради 

Дзензелівської ЗОШ І-ІІІ ступенів

Маньківської районної ради Черкаської області

13.02.2020р.

Голова            Арзамасова А. О.

      Секретар        Дігтяренко С. О.

Присутні        24 особи

 

Порядок денний:

1.Виконання рішень попередньої педради. 

Дігтяренко С. О.

2.Про умови затвердження  матеріалів підвищення педагогічної кваліфікації учителів школи.

  Візір М. В.

3. Про затвердження порядку визнання  документів про підвищення кваліфікації.

Арзамасова А.О.

1.СЛУХАЛИ: Дігтяренко  С. О., секретар педагогічної ради школи:

вона подала інформацію про виконання рішень попередньої педагогічної ради школи

УХВАЛИЛИ: виконання рішень попередньої педагогічної ради школи

прийняти до відома

  1. СЛУХАЛИ: заступника директора школи Візіра М. В.. 

За п. 14 Порядку № 800 підвищення кваліфікації педагогічних  працівників  проводиться щороку як необхідна умова проходження ними атестації. Окремо передбачено напрями, за якими проводитиметься підвищення кваліфікації цих працівників, а загальний обсяг підвищення кваліфікації не може бути меншим ніж 150 год. на 5 років. Результати підвищення кваліфікації у СПК, які мають ліцензію або є акредитованими освітньою програмою, не потребують окремого визнання чи підтвердження. У разі навчання в інших СПК для визнання результатів має бути рішення педагогічної  ради. У будь-якому разі протягом місяця після завершення підвищення кваліфікації працівникові потрібно подати до педагогічної (вченої) ради клопотання про визнання результатів підвищення кваліфікації та документ, що підтверджує проходження відповідного навчання. Якщо це була самоосвіта, працівник подає звіт про результати підвищення кваліфікації чи творчу роботу, персональне розроблення електронного освітнього ресурсу. Форму звіту визначає сам заклад освіти. Формами підвищення кваліфікації є інституційна (очна (денна, вечірня), заочна, дистанційна, мережева), дуальна, на робочому місці, на виробництві тощо. Форми підвищення кваліфікації можуть поєднуватись. Основними видами підвищення кваліфікації є: навчання за програмою підвищення кваліфікації; стажування; участь у семінарах, практикумах, тренінгах, вебінарах, майстер-класах тощо. Окремі види діяльності педагогічних та науково-педагогічних працівників, зазначені у пункті 26  Порядку, можуть бути визнані як підвищення кваліфікації. Педагогічні  працівники з урахуванням результатів самооцінки компетентностей і професійних потреб, змісту власної викладацької діяльності та/або посадових обов’язків самостійно обирають конкретні форми, види, напрями та суб’єктів надання освітніх послуг з підвищення кваліфікації (далі – суб’єкти підвищення кваліфікації).  Обсяг (тривалість) підвищення кваліфікації педагогічних працівників установлюється в годинах та/або кредитах Європейської кредитної трансферно-накопичувальної системи (далі – ЄКТС, (один кредит ЄКТС становить 30 годин) за накопичувальною системою.  

Підвищення кваліфікації педагогічними працівниками здійснюється згідно з планом підвищення кваліфікації закладу освіти на певний рік, що формується, затверджується і виконується відповідно до  Порядку. Педагогічні  працівники мають право на підвищення кваліфікації поза межами плану підвищення кваліфікації закладу освіти на відповідний рік згідно з  Порядком. Суб’єктом підвищення кваліфікації може бути заклад освіти (його структурний підрозділ), наукова установа, інша юридична чи фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, що надає освітні послуги з підвищення кваліфікації педагогічним та/або науково-педагогічним працівникам. Суб’єкт підвищення кваліфікації може організовувати надання освітніх послуг з підвищення кваліфікації за місцем провадження власної освітньої діяльності та/або за місцем роботи педагогічних та/або науково-педагогічних працівників, за іншим місцем (місцями) та/або дистанційно, якщо це передбачено договором та/або відповідною програмою. Педагогічні  працівники можуть підвищувати кваліфікацію у різних суб’єктів підвищення кваліфікації. 

Програма підвищення кваліфікації затверджується суб’єктом підвищення кваліфікації та повинна містити інформацію про її тему (напрям, найменування), зміст, обсяг (тривалість), що встановлюється в годинах та/або в кредитах ЄКТС, вид, форму підвищення кваліфікації, місце (місця) надання освітньої послуги, очікувані результати навчання, вартість (у разі встановлення) або про безоплатний характер надання такої освітньої послуги. Обсяг (тривалість) програми підвищення кваліфікації визначається відповідно до її фактичної тривалості в годинах без урахування самостійної (позааудиторної) роботи або в кредитах ЄКТС з урахуванням самостійної (позааудиторної) роботи. Суб’єкт підвищення кваліфікації забезпечує відкритість і доступність інформації про кожну власну програму підвищення кваліфікації шляхом її оприлюднення на своєму веб-сайті (за наявності), офіційному веб-сайті МОН (установ, що належать до сфери його управління), та/або на Національній освітній електронній платформі із зазначенням строків (графіка) виконання такої програми. Порядок, критерії відбору та умови оприлюднення програм підвищення кваліфікації затверджуються МОН. 

 Стажування здійснюється за індивідуальною програмою, що розробляється і затверджується суб’єктом підвищення кваліфікації. Індивідуальна програма стажування повинна містити інформацію про її обсяг (тривалість) та очікувані результати навчання. Індивідуальна програма стажування може містити також іншу інформацію, що стосується проходження стажування педагогічним та/або науково-педагогічним працівником. Між закладом освіти, працівник (працівники) якого проходить (проходять) стажування, та суб’єктом підвищення кваліфікації укладається договір, що передбачає стажування одного чи декількох працівників. У такому випадку індивідуальна (індивідуальні) програма (програми) є невід’ємним (невід’ємними) додатком (додатками) до договору. За пропозицією однієї із сторін договору, до нього можуть вноситися зміни (уточнення) шляхом укладення відповідної додаткової угоди (додатка до угоди). Стажування педагогічних працівників може здійснюватися в закладах освіти, установах, організаціях та на підприємствах. Стажування педагогічних працівників закладів освіти (крім закладів вищої і післядипломної освіти) може здійснюватися в закладі освіти за місцем роботи працівника або в іншому закладі освіти. Стажування педагогічних працівників у інших суб’єктів підвищення кваліфікації здійснюється під керівництвом працівника, який має відповідний досвід роботи та кваліфікацію (далі - супервізор). Один день стажування оцінюється у 6 годин або 0,3 кредиту ЄКТС. 

  Перелік виданих документів про підвищення кваліфікації оприлюднюється на веб-сайті суб’єкта підвищення кваліфікації та/або на Національній освітній електронній платформі протягом 15 календарних днів після їх видачі та містить таку інформацію: прізвище та ініціали (ініціал імені) педагогічного або науково-педагогічного працівника, який пройшов підвищення кваліфікації; форму, вид, тему (напрям, найменування) підвищення кваліфікації та його обсяг (тривалість) в годинах або кредитах ЄКТС; дату видачі та обліковий запис документа про підвищення кваліфікації.    УХВАЛИЛИ: 

  1. Інформацію заступника директора школи Візіра М. В.  прийняти до виконання.

              3.СЛУХАЛИ: Арзамасову А.О., в.о.директора школи про           

                 орієнтовний перелік вимог до документів, щодо  підвищення       кваліфікації.  У документі про підвищення кваліфікації повинні бути зазначені: повне найменування суб’єкта підвищення кваліфікації (для юридичних осіб) або прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) фізичної особи, яка надає освітні послуги з підвищення кваліфікації педагогічним та/або науково-педагогічним працівникам (для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців); тема (напрям, найменування), обсяг (тривалість) підвищення кваліфікації у годинах та/або кредитах ЄКТС; прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) особи, яка підвищила кваліфікацію; опис досягнутих результатів навчання; дата видачі та обліковий запис документа; найменування посади (у разі наявності), прізвище, ініціали (ініціал імені) особи, яка підписала документ від імені суб’єкта підвищення кваліфікації та її підпис. Документи про підвищення кваліфікації (сертифікати, свідоцтва тощо), що були видані за результатами проходження підвищення кваліфікації у суб’єктів підвищення кваліфікації – нерезидентів України, можуть містити іншу інформацію, ніж визначено цим пунктом, та потребують визнання педагогічною  радою закладу освіти згідно з  Порядком.
  Підвищення кваліфікації педагогічних працівників шляхом їх участі у семінарах, практикумах, тренінгах, вебінарах, майстер-класах тощо здійснюється відповідно до річного плану підвищення кваліфікації закладу освіти та не потребує визнання його педагогічною  радою.

УХВАЛИЛИ: 

  1. Затвердити перелік вимог до підтвердження документів учителів, щодо підвищення кваліфікації за календарний рік.

 

Голова педагогічної ради:                       Алла АРЗАМАСОВА

Секретар педагогічної ради:                 Світлана ДІГТЯРЕНКО

 


 



 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено