A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Дзензелівський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів
Маньківської селищної ради Черкаської області

Форма спостереження за освітнім середовищем

Дата: 12.10.2021 14:43
Кількість переглядів: 1619

Додаток 2

Форма спостереження за освітнім середовищем

І. Освітнє середовище закладу освіти

Вимога 1.1. Забезпечення комфортних і безпечних умов навчання та праці

Критерії 1.1.1. Приміщення і територія закладу освіти є безпечним та комфортним для навчання та праці

Індикатор 1.1.1.1. Облаштування території закладу та розташування приміщень є безпечними

Перелік тверджень

Так

Ні

Примітка (відповідає частково/потребує покращення)

1

Наявність (справність) огорожі/паркану

     

2. 

Недоступність території для несанціонованого заїзду транспортних засобів.

     

3.

Обладнано майданчики для здобувачів освіти початкової школи.

     

4.

Облаштовано майданчики для заняття спортом та фізичної активності 

     

5.

Територія безпечна для фізичної активності здобувачів освіти:

відсутність пошкоджень покриття майданчика/ обкошена територія;

відсутність ям;

відсутність нависних гілок, сухостійних дерев.

     

6

Територія чиста, охайна, відсутнє нагромадження сміття, будівельних матеріалів, опалого листя

     

7

Навчальні приміщення, роздягальні, санітарні вузли для здобувачів освіти початкової школи є непрохідними та недоступними для користування здобувачами освіти інших вікових груп.

     

8

Навчальні приміщення закладу освіти не розміщені в цокольних та підвальних поверхах.

     

Індикатор 1.1.1.2. У закладі освіти забезпечується комфортний повітряно-тепловий режим, належне освітлення, прибирання приміщень, облаштування та утримання туалетів, дотримання питного режиму.

1

Повітряно-тепловий режим навчальних приміщень відповідає санітарним вимогам

     

2

Виконуються вимоги до режиму освітлення усіх приміщень та території

     

3

Забезпечено централізоване постачання якісної питної води (питні фонтанчики)/ доступність кип’яченої води (підкреслити наявне

     

4

Здійснюється щоденне вологе прибирання усіх приміщень у відповідності до санітарних вимог

     

5

Приміщення їдальні, столи, стільці, місця для видачі готових страв чист і та регілярно миються

     

6

Наявні рукомийники, вода, мило, рушники (паперові/електричні)

     

7

Облаштовані окремі туалетні кімнати для хлопців та дівчат, працівників закладу

     

8

Туалетні кімнати забезпечені усім необхідним (закриті кабінки/відповідна кількість унітазів)

     

9

Наявні рукомийники, вода, мило, туалетний папір, рушники (паперові/електричні)

     

Індикатор 1.1.1.3. У закладі освіти забезпечується раціональне використання приміщень і комплектування мережі класів

1

Усі навчальні приміщення використовуються в освітньому процесі за призначенням

     

Індекатор 1.1.1.4.  У закладі освіти є робочі (персональні робочі) місця для педагогічних працівників та облаштовані місця відпочинку для учасників освітнього процесу

1

Кожен учитель закладу освіти має робоче (персональне робоче) місце

     

2

Облаштовані місця для відпочинку у вестибюлі, коридорах

     

Критерії 1.1.2. Заклад освіти забезпечений навчальними та іншими приміщеннями з відповідним обладнанням, що необхідно для реалізації освітньої програми

Індикатор 1.1.2.1. У закладі освіти є приміщення, необхідні для реалізації освітньої програми та забезпечення освітнього процесу

Індикатор 1.1.2.2. Частка навчальних кабінетів початкових класів, фізики, хімії, біології, інформатики, майстерні, спортивної та актової зали, інших кабінетів, які обладнані засобами навчання відповідно до вимог законодавства та освітньої програми

1

У закладі наявні:

     
 

Актова зала

     
 

Спортивна зала

     
 

Навчальний кабінет (кабінети)

     
 

Фізики

     
 

Хімії

     
 

Біології

     
 

Інформатики

     
 

Іноземної мови

     
 

Майстерні/кабінети трудового навчання

     
 

Кабінети початкових класів

     
 

Бібліотека 

     

Критерії 1.1.3 Здобувачів освіти та працівники закладу освіти обізнані з вимогами охорони праці, безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки, правилами поведінки в умовах надзвичайних ситуацій і дотримуються їх

Індекатор 1.1.3.2. Учасники освітнього процесу дотримуються вимог щодо охорони праці, безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки, правил поведінки

1

Педагогічні працівники проводять інструктажі на початку навчальних занять ( у кабінетах підвищеного ризику оприлюднено правила поведінки під час навчальних занять)

     

2

Учасники освітнього процесу дотримуються вимог щодо:

     
 

Охорони праці, безпеки життєдіяльності;

     
 

Пожежної безпеки;

     
 

Правил поведінки.

     

3

У закладі та на його території не порушуються правила заборони куріння, вживання алкогольних напоїв.

     

Критерії 1.1.5 У закладі освіти створено умови для здорового харчування

Індикатор 1.1.5.1. Організація харчування у закладі освіти сприяє формуванню культури здорового харчування у здобувачів освіти

1

Доступність для учасників освітнього процесу щоденного та перспективного меню.

     

2

Сервірування столів (наявність ложок, серветок)

     

Критерій 1.1.6. У закладі освіти створено умови для безпечного використання мережі Інтернет, в учасників освітнього процесу формуються навички безпечної поведінки в Інтернеті.

Індикатор 1.1.6.1. У закладі освіти застосовуються технічні засоби та інші інструменти контролю за безпечним користуванням мережею Інтернет

1

Наявні обмеження доступу до сайтів з небажаним змістом

     

2

У закладі використовується антивірусне програмне забезпечення

     
 

Вимога 1.2. Створення освітнього середовища, вільного від будь яких форм насильства та дискримінації

Критерій 1.2.2. Правила поведінки учасників освітнього процесу в закладі освіти забезпечують дотримання етичних норм, повагу до гідності, прав і свобод людини

Індикатор 1.2.2.3. Учасники освітнього процесу дотримуються прийнятих у закладі освіти правил поведінки

1

Учасники освітнього процесу взаємодіють на засадах взаємоповаги:

     

не спостерігаються випадки образливості поведінки, прояви фізичного або психологічного насильства

     

педагогічні працівники не застосовують фізичного покарання, психологічного насильства 

     

2

Педагогічні працівники та керівництво закладу освіти здійснюють заходи із запобігання порушення правил поведінки

     

3

Відбувається постійне спостереження працівниками закладу за дотриманням правил поведінки учасниками освітнього процесу

     
 

Вимога 1.3. Формування інклюзивного, розвивального та мотивуючого до навчання освітнього простору

Критерії 1.3.1. Приміщення та територія закладу освіти облаштовується з урахуванням принципів універсального дизайну та розумного пристосування

Індикатор 1.3.1.1. У закладі освіти забезпечується архітектурна доступність території та будівлі для осіб з особливими освітніми потребами

1

Забезпечено можливість безперешкодного руху територією закладу (прохід без порогів, сходів та достатньо широкий для можливості проїзду візком, з рівним неушкодженим покриттям)

     

2

Забезпечено безбар’єрний доступ до будівлі,приміщень закладу освіти:

  • Пологий вхід/пандус/мобільні платформи;

  • Дверний прохід, що забезпечує можливість проїзду візком;

  • Можливість безперешкодного пересування між поверхами для людей з обмеженими можливостями;

  • Контрасне маркування на стінах на підлозі;

     

Індикатор 1.3.1.2 У закладі освіти приміщення (туалети, їдальня, облаштування коридорів, навчальних кабінетів) і територія (доріжки, ігрові, спортивні майданчики) адаптовані до використання всіма учасниками освітнього процесу

1

Туалетні кімнати пристосовані для потреб учасників освітнього процесу:

  • широкий безпороговий прохід;

  • достатня площа туалетної кімнати;

  • наявність поручнів;

  • спеціальне санітарно-технічне обладнання;

  • наявність кнопки виклику для надання допомоги.

     

2

Можливість вільного  та зручного переміщення в навчальному кабінеті та користування меблями 

     

3

Висота учнівських столів та стільців регулюється

     

4

Шафи, полиці, стелажі надійно закріплені

     

Індикатор 1.3.1.3. У закладі освіти наявні та використовується ресурсна кімната, дидактичні засоби для осіб з особливими освітніми потребами

1

У закладі освіти наявна та використовується ресурсна кімната

     

2

Оснащення ресурсної кімнати відповідає освітнім, віковим запитам дітей з особливими освітніми потребами з урахуванням індивідуальних програм розвитку, індивідуальних програм для реабілітації дітей інвалідв

     

3

Кабінет практичного психолога, соціального педагога, навчальні кабінети оснащенні дидактичними засобами для роботи з дітьми з особливими освітніми потребами

     

Критерій 1.3.4. Освітнє середовище мотивує здобувачів освіти до оволодіння ключовими компетентностями та наскрізними уміннями, ведення здорового життя

Індикатор 1.3.4.2.

1

Простір закладу освіти містить елементи, осередки, що зацікавлюють здобувачів освіти до пізнавальної діяльності (візуалізація на стінах, підлозі, сходах, інсталяції)

     

2

Наявне у закладі освіти обладнання та засоби навчання використовується у навчально пізнавальній діяльності здобувачів освіти.

     

Критерії 1.3.5. У закладі освіти створено простір інформаційної взаємодії та соціально-культурної комунікації учасників освітнього процесу (бібліотека, інформаційно-ресурсний центр тощо)

Індикатор 1.3.5.1. Простір і ресурси бібліотеки  використовуються для індивідуальної, групової, проектної та іншої роботи у рамках освітнього процесу, різних форм комунікації учасників освітнього процесу

1

Приміщення та облаштування бібліотеки використовуються для проведення навчальних занять, культурно-освітніх заходів

     

2

Здобувачі освіти відвідують бібліотеку під час перерв та після уроків, працюють над індивідуальними та груповими заняттями

     

IV. Управлінські процеси закладу освіти

Вимога 4.2. Формування відносин довіри, прозорості, дотримання етичних норм

Критерії 4.2.2. Заклад освіти оприлюднює інформацію про свою діяльність на відкритих загальнодоступних ресурсах

Індикатор4.2.2.1 Заклад освіти забезпечує змістовне наповнення та вчасне оновлення інформаційних ресурсів закладу (інформаційні стенди, сайт закладу освіти/ інформація на сайті засновника, сторінки у соціальних мережах)

1

Заклад має власний сайт або використовує сайт засновника

     

2

Інформація що розміщується на інформаційному стенді, на сайті закладу містить:

     
 

2.1. Інформацію відповідно до статті 30 Закону України «Про освіту», що вчасно оновлюється

     
 

2.2. Правила поведінки у закладі освіти

     
 

2.3. Актуальна інформація про діяльність та заплановані заходи закладу освіти

     

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено