ПРОТОКОЛ №5
ПРОТОКОЛ №5
засідання шкільного методичного об`єднання
вчителів природничо-математичного циклу
від 06 червня 2024 р.
Присутні – 7 чол.
Голова ШМО – Візір В.М.
Секретар – Візір М.В.
Порядок денний.
1. Звіт вчителів ШМО природничо – математичного циклу про самоосвітню діяльність.(члени МО).Обговорення.
2. Ознайомлення з переліком рекомендованих модельних програм 7 класу НУШ для предметів природничо – математичного циклу. Вибір підручників для 7 класу на 2023 – 2024 н.р. (Демидова О.Л., заступник директора з НВР, член МО).
3. Підведення підсумків за 2023 – 2024 н.р. (Візір В.М., керівник ШМО).
4. Вироблення рекомендацій до плану роботи ШМО природничо- математичного циклу на наступний навчальний рік (члени МО).
1. Слухали : Вчителів ШМО природничо – математичного циклу Візіра М.В, ,Візір Л.В,
Самборську С.П, Демидову О.Л., Сороку Н.А, Сороку Ю.Л, Візіра В.М. про самоосвітню діяльність протягом навчального року.
1. Підвищення якості освіти
Постійний розвиток і вдосконалення професійних навичок вчителя безпосередньо впливає на якість навчального процесу. Нові методики, підходи та технології дозволяють зробити уроки більш цікавими та ефективними, що сприяє кращому засвоєнню матеріалу учнями.
2. Відповідність сучасним вимогам
Освітня сфера постійно розвивається. Нові стандарти, вимоги до навчальних програм та інноваційні технології потребують адаптації. Вчитель, який займається самоосвітою, здатний швидше і ефективніше реагувати на ці зміни, забезпечуючи актуальність свого викладання.
3. Професійний розвиток
Самоосвіта сприяє професійному зростанню вчителя. Участь у семінарах, тренінгах, конференціях, курсах підвищення кваліфікації дозволяє розширити свої знання, обмінятися досвідом з колегами, знайти нові ідеї для викладання.
4. Особистий розвиток
Навчання протягом життя є ключовим компонентом особистого розвитку. Воно допомагає розширити кругозір, розвивати критичне мислення, підвищувати самооцінку та зберігати професійний інтерес до роботи.
5. Позитивний вплив на учнів
Вчитель, який постійно вчиться, стає прикладом для своїх учнів. Він демонструє важливість освіти та постійного розвитку, що мотивує учнів до власного навчання та самовдосконалення.
6. Підготовка до викликів
Сучасний світ постійно ставить перед вчителями нові виклики, такі як дистанційне навчання, інклюзивна освіта, робота з дітьми з особливими потребами. Самоосвіта дозволяє бути готовим до цих викликів, забезпечуючи компетентність і впевненість у своїх силах.
7. Академічна свобода
Професіоналізм і широкий кругозір дозволяють вчителю більш гнучко підходити до навчального процесу, впроваджувати нові методики та інновації, експериментувати з різними формами роботи, адаптуючи їх під потреби своїх учнів.
Таким чином, самоосвіта є важливою складовою професійного життя вчителя, яка забезпечує його постійний розвиток, підвищує якість викладання та сприяє ефективному реагуванню на виклики сучасної освіти.
2. Слухали : Демидову О.Л., заступника з НВР, яка познайомила з переліком модельних програм по предметах природничо – математичного циклу для 7 класу НУШ , сформованим методичною службою відділу освіти, молоді і спорту Маньківської селищної ради , відповідно до вибраних школами підручників та результатами загального обговорення на вебінарах.
Ухвалили. Інформацію Демидової О.Л. узяти до уваги , використати під час складання календарно тематичного планування по предметах для 7 класу НУШ на 2024 -2025 н.р.
3. Слухали : Візіра В.М., голову ШМО природничо – математичного циклу який познайомив з підсумками роботи ШМО за 2023 – 2024 н. р.
Ухвалили : Інформацію Візіра В.М. проаналізувати, обговорити і виробити
рекомендації до плану роботи ШМО природничо – математичного циклу на
наступний навчальний рік.
4. Слухали : Візіра В.М., голову ШМО природничо – математичного циклу, щодо рекомендації до плану роботи Шкільного методичного об’єднання (ШМО) природничо-математичного циклу на наступний навчальний рік.
1. Аналіз роботи за попередній навчальний рік
- Провести детальний аналіз результатів навчання з предметів природничо-математичного циклу за попередній рік.
- Визначити сильні та слабкі сторони у викладанні та навчанні.
- Провести опитування учнів та батьків щодо якості викладання та пропозицій щодо його покращення.
2. Цілі та завдання на новий навчальний рік
- Визначити основні цілі та завдання на новий навчальний рік, з урахуванням аналізу попереднього року.
- Скласти список пріоритетних напрямків розвитку.
3. Підвищення кваліфікації вчителів
- Організувати курси підвищення кваліфікації для вчителів природничо-математичних дисциплін.
- Запланувати участь вчителів у семінарах, вебінарах, конференціях.
- Забезпечити доступ до сучасних навчальних матеріалів та ресурсів.
4. Впровадження інноваційних методик викладання
- Розробити та впровадити нові методики та технології навчання, включаючи цифрові ресурси.
- Організувати майстер-класи для вчителів з використання сучасних освітніх технологій.
5. Робота з обдарованими учнями
- Виявити та підтримувати обдарованих учнів, створюючи індивідуальні плани розвитку.
- Організувати факультативи, гуртки, олімпіади, конкурси для розвитку інтересів та здібностей учнів.
6. Робота з учнями, які мають труднощі у навчанні
- Визначити учнів, які потребують додаткової допомоги.
- Розробити індивідуальні програми для підтримки таких учнів, залучаючи батьків та психологів.
7. Інтеграція міжпредметних зв'язків
- Розробити плани інтегрованих уроків та проектів, що об’єднують природничі та математичні дисципліни.
- Заохочувати вчителів до спільної роботи над міжпредметними проектами.
8. Моніторинг і оцінка якості навчання
- Запровадити систему моніторингу успішності учнів.
- Регулярно проводити контрольні роботи, зрізи знань, аналізувати результати та коригувати навчальні плани.
9. Взаємодія з батьками та громадськістю
- Організувати регулярні зустрічі з батьками для обговорення успіхів та проблем учнів.
- Залучати батьків до участі в шкільних заходах, конкурсах, проектах.
10. Робота з навчально-методичною літературою
- Оновити та поповнити бібліотеку методичною та навчальною літературою.
- Розробити методичні рекомендації та посібники для вчителів, які враховують нові освітні стандарти та програми.
11. Проведення позакласних заходів
- Організувати науково-практичні конференції, конкурси, тематичні вечори, екскурсії, пов’язані з природничими та математичними дисциплінами.
- Створити умови для активної участі учнів у позакласних заходах.
Ухвалили. Інформацію Візіра В.М. узяти до уваги та використати в наступному навчальному році.
ГОЛОВА ШМО: В.М. Візір
СЕКРЕТАР ШМО: М.В. Візір