Про затвердження плану заходів запобігання та протидії булінгу (цькуванню) у закладі освіти
ДЗЕНЗЕЛІВСЬКИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ І-ІІІ СТУПЕНІВ
МАНЬКІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
від 03 січня 2024 року с. Дзензелівка №01-ос
Про затвердження плану заходів запобігання та протидії булінгу (цькуванню) у Дзензелівському закладі загальної середньої освіти І - ІІІ ст.
На виконання Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу» від 18.12.2018 року № 2657-VIII, листа МОН України від 29.01.2019 року № 1/11-881 «Рекомендації для закладів освіти щодо застосування норм Закону України» та з метою своєчасного вживання заходів спрямованих на запобігання та протидію булінгу.
Н А К А З У Ю:
-
Затвердити план заходів на запобігання та протидію булінгу (цькуванню) в закладі освіти. Додаток №1
-
Заступнику директора з виховної роботи Тітаренко Л.А. забезпечити виконання затвердженого Плану заходів.
-
Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Директор закладу Алла АРЗАМАСОВА
З наказом ознайомлені:
Ольга ДЕМИДОВА Лариса ТІТАРЕНКО
Людмила НЕПИЙВОДА Ірина ПРОКОПЕНКО
Людмила ДІГТЯРЕНКО Світлана ДІГТЯРЕНКО
Наталія ЛЕВЧЕНКО Степан БОНДАР
Людмила СИДОРЕНКО Юлія БОРТНІК
Юрій СОРОКА Світлана САМБОРСЬКА
Додаток №1
до наказу по закладу освіти
№01-ос від 03.01.2024
План заходів
щодо попередження булінгу в учнівському колективі
Дзензелівського ЗЗСО І – ІІІ ступенів на 2024 р.
№ з/п |
Назва заходу |
Цільова аудиторія |
Термін виконання |
Відповідальний |
||
Діагностичний етап |
||||||
1 |
Створення бази інструментарію для діагностування рівня напруги, тривожності в учнівських колективах |
Усі категорії учасників освітнього процесу |
Вересень |
психолог школи |
||
2 |
Діагностування рівня напруги, тривожності в учнівських колективах:
|
Упродовж року |
Класні керівники, практичний психолог |
|||
Інформаційно - профілактичні заходи |
||||||
1 |
Обговорення питання протидії булінгу на загальношкільній батьківській конференції |
Батьки здобувачів освіти |
Вересень |
Директор школи |
||
2 |
Загальношкільні батьківські збори за участі представників поліції на тему «Поговоримо про булінг». |
Батьки здобувачів освіти |
Вересень |
Заступник директора з ВР |
||
3 |
Тиждень протидії поширення булінгу серед учасників освітнього процесу. |
1-11 класи |
Вересень
|
Заступник директора з ВР |
||
4 |
Засідання МО класних керівників на тему: «Організація та проведення профілактичної роботи щодо попередження випадків булінгу». |
МО класних керівників |
Жовтень |
Заступник директора з ВР |
||
|
|
|
|
|
||
5 |
Круглий стіл з педагогічним колективом «Безпечна школа. Маски булінгу». |
Педагогічний колектив |
Жовтень |
Психолог школи |
||
6 |
Анкетування учнів школи «Насильство та його прояви в учнівському середовищі».
|
5-11 класи |
Вересень |
Психолог, класні керівники |
||
7 |
Розробка пам`ятки «Маркери булінгу» |
Педагогічний колектив |
Жовтень |
Психолог школи |
||
8 |
Контроль стану попередження випадків булінгу |
Нарада при директору |
Квітень |
Директор школи |
||
9 |
Вивчення законодавчих документів, практик протидії цькуванню |
Педагогічний колектив |
Упродовж року |
Заступник директора з ВР |
||
10 |
Консультативний пункт «Скринька довіри».
|
Усі категорії учасників |
постійно |
Соціальний педагог |
освітнього процесу |
||||
Формування навичок дружніх стосунків здобувачів освіти |
||||
1 |
Проведення ранкових зустрічей з метою формування навичок дружніх стосунків |
1-4 класи |
Упродовж року |
Класні керівники |
2 |
Психологічний тренінг «Розвиток навичок поведінки у конфліктних ситуаціях» |
Здобувачі освіти |
Вересень |
Практичний психолог |
3 |
Засідання лідерів учнівського самоврядування «Як довіряти й бути вдячним» |
9-11 класи |
Січень |
Педагог-організатор |
4 |
Години спілкування за участю представників поліції «Не допускай проявів булінгу над собою. Допоможи другу»
|
5-11 класи |
Листопад |
Педагог-організатор, класні керівники |
5 |
Засідання учнівського самоврядування на тему «Не допускай насилля над ближнім»
|
9-11 класи |
Січень |
Педагог-організатор, соціальний педагог |
6 |
Флешмоб «Зупинимо булінг разом» |
5-11 класи |
Жовтень |
Педагог-організатор, класні керівники |
7 |
Інформаційна виставка у бібліотеці «Булінг. Міфи та реальність» |
1-11 класи |
Упродовж року |
Бібліотекар |
8 |
Конкурс - виставка плакатів «Шкільному булінгу скажемо – ні» «Stop Bulling”. |
5-11 класи |
Листопад |
Педагог-організатор, класні керівники |
9 |
Заняття з елементами тренінгу: «Спілкування з однолітками», «Як протистояти тиску однолітків», «Підліткові компанії», «Профілактика булінгу в учнівському середовищі» «Вчимося безпечної поведінки в інтернеті». |
5-11 класи |
Упродовж року
|
Соціальний педагог, психолог |
10 |
Уроки відвертого спілкування «Змінюй в собі негативне ставлення до інших», «Допоможи собі рятуючи інших», «Стережись! Що посієш те й пожнеш», «Про стосунки в учнівському середовищі». |
1-4 класи
1-7 класи 8-9 класи 10-11 класи |
Листопад |
Класні керівники |
11 |
Виховні години «Віртуальний терор і кібербулінг». |
5-11 класи |
Грудень |
Класні керівники |
12 |
Кінолекторії: перегляд художнього фільму «Опудало», «Нік Вуйчич про булінг в школі», «Булінг в школі та як з ним боротися – говоримо з Уповноваженим Президента України» «Зупинись!!! Моя історія про булінг та кібербулінг». |
1-11 класи |
Упродовж року |
Класні керівники |
13 |
Перегляд відеопрезентацій «Булінг в школі. Як його розпізнати», «Кібербулінг або агресія в інтернеті: Способи розпізнання і захист дитини» |
5-11 класи |
Грудень |
Класні керівники |
14 |
Міні-тренінг «Як навчити дітей безпечної поведінки в мережі Інтернет». |
2-4 класи |
Січень |
Класні керівники |
15 |
Конкурс есе на тему «Як довіряти і бути вдячним іншим». |
5-11 класи |
Листопад |
Вчителі української мови |
16 |
Майстер – клас «Павутинка дружби». |
1-4 класи |
Упродовж року |
Педагог-організатор |
17 |
Учнівська конференція «Думки молоді на тему «Як подолати булінг». |
5-11 класи |
Квітень |
Педагог-організатор |
18 |
Поради дітям «Алгоритм дій у разі виявлення проявів булінгу (протиправних дій). |
1-11 клас |
Упродовж року |
Психолог школи |
Психологічний супровід |
||||
1 |
Діагностика стану психологічного клімату класу |
1-11 класи |
Упродовж року |
Психолог школи |
2 |
Спостереження під час навчального процесу, в позаурочний час |
1-11 класи |
Упродовж року |
Психолог школи |
3 |
Консультаційна робота з учасниками освітнього процесу |
1-11 класи |
Упродовж року |
Психолог школи |
4 |
Профілактично-просвітницька, корекційнорозвивальна робота з учасниками освітнього процесу |
1-11 класи |
Упродовж року |
Психолог школи |
Робота з батьками |
||||
1 |
Поради батькам щодо зменшення ризиків булінгу та кібербулінгу для своєї дитини |
Батьки здобувачів освіти |
Упродовж року |
Психолог школи |
2 |
Тематичні батьківські збори «Протидія цькуванню в учнівському колективі» |
Батьки здобувачів освіти |
Упродовж року |
Класні керівники |
3 |
Тренінгове заняття «Як навчити дітей безпеці в Інтернеті» |
Батьки здобувачів освіти (за запитом) |
Січень-лютий |
Психолог школи |
4 |
Круглий стіл для батьків «Поговоримо про булінг та кібербулінг» |
Батьки здобувачів освіти |
Березень |
Психолог школи |