Якісний склад вчителів шкільного методичного об’єднання природничо-математичного циклу
Якісний склад вчителів шкільного методичного об’єднання природничо-математичного циклу
№ п/п |
Прізвище, ім’я по батькові вчителя |
Назва навчального закладу |
Фах |
Категорія |
Педстаж |
Проблема над якою працює вчитель |
Курси |
Атестація |
За які ділянки роботи відповідає |
Особливі форми роботи |
Облік участі в роботі |
|||
I |
II |
III |
IV |
|||||||||||
1. |
Візір Михайло Вікторович |
Черкаський держ. пед. інститут |
Вчитель математи-ки |
Вища |
42 |
Унаочнення під час навчального процесу |
2021 |
2023 |
Методична робота |
Словеснологічний метод |
||||
2. |
Візір Людмила Василівна |
Черкаський держ. пед. інститут |
Вчитель математи-ки |
1 |
42 |
Диференціація у вивченні математики |
2019 |
2023 |
Новини в педаг.період. пресі |
Словеснологічний метод |
||||
3. |
Гутенко Олег Олександрович |
Чернігівський пед.інст |
Вчитель фіз.культ, ДПЮ |
2 |
15 |
Впровадження інновац.технологій |
2021 |
2022 |
Новини метод.літератури |
Словеснологічний метод |
||||
4. |
Загорійчук Микола Миколайович |
Уманський держ. пед. інститут |
Вчитель фізики |
1 |
15 |
Розвивиток пізнав.діяльності учнів на уроках фізики методом розв»язування нестанд.задач |
2021 |
2020 |
Вивчення ППД |
Дослідницький метод |
||||
5. |
Демидова Ольга Леонідівна |
Уманський держ. пед. університет |
Вчитель біології,екології,основ с/г |
1 |
15 |
Використання сучасногоконтенту на уроках біології, як засіб медіаграмотност |
2015 |
2015 |
Вивчення ППД |
Самостійна робота з підручником |
||||
6. |
Сорока Ніна Анатоліївна |
Київський держ. пед. університет |
Вчитель географії і біології |
Вища |
27 |
Формування навичок робот з географ.картами |
2022 |
2022 |
Голова МО |
Єврист.бесіда |
||||
7. |
Сорока Юрій Леонідович |
Київський держ. пед. університет |
Вчитель фізичної культури |
Вища |
27 |
Комплексне оцінювання |
2021 |
2023 |
Вивчення ППД |
Групові форми роботи |
||||
8. |
Візір Віктор Михайлович |
Уманський держ. пед. інститут |
Вчитель матем. і інформ. |
ІІ |
16 |
Впровадження інноваційних технологій |
2017 |
2021 |
Новини педагогічної преси |
Групові форми роботи |
||||
9 |
Самборська Світлана Петрівна |
Уманський держ. пед. інститут |
Вчитель хімії і біології |
Вища |
32 |
Впровадження інновац.технологій |
2020 |
2021 |
Євристична бесіда |
Групові форми роботи |
Завдання шкільного методичного об’єднання учителів природничо-математичного циклу Дзензелівського закладу загальної середньої освіти I –III ступенів Маньківської селищної ради Черкаської області на
на 2022-2023 навчальний рік
1. Роботу ШМО спрямувати на підвищення ефективності уроку.
2. Продовжувати роботу з обдарованими дітьми.
3. Сприяти розвитку творчих здібностей учнів.
4. Використовувати ІКТ у навчально-виховному процесі інноваційні форми та методи навчання.
5. Роботу ШМО проводити згідно плану, дотримуючись графіка проведення відкритих уроків та їх взаємовідвідування.
6. Створювати оптимальні умови для розвитку розумових і творчих здібностей учнів шляхом використання методів розвивального навчання.
7. Працювати над активізацією пізнавальної діяльності учнів природничо-математичного профілю через впровадження активних та інтерактивних , інноваційних технологій навчання.