A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Дзензелівський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів
Маньківської селищної ради Черкаської області

Якісний склад вчителів шкільного методичного об’єднання природничо-математичного циклу

Дата: 26.09.2022 13:42
Кількість переглядів: 513

Якісний склад вчителів шкільного методичного об’єднання природничо-математичного циклу

п/п

Прізвище, ім’я по батькові  вчителя

Назва навчального закладу

Фах

Категорія

Педстаж

Проблема над якою працює вчитель

Курси

Атестація

За які ділянки роботи відповідає

Особливі форми роботи

Облік участі в роботі

I

II

III

IV

1.

Візір  

Михайло 

Вікторович

Черкаський держ.  пед. інститут

Вчитель математи-ки

Вища

42

Унаочнення під час навчального процесу

2021

2023

Методична робота

Словеснологічний метод

       

2.

Візір

Людмила

Василівна

Черкаський держ.  пед. інститут

Вчитель математи-ки

1

42

Диференціація у вивченні математики

2019

2023

Новини в педаг.період. пресі

Словеснологічний метод

       

3.

Гутенко 

Олег

Олександрович

Чернігівський

пед.інст

Вчитель фіз.культ, ДПЮ

2

15

Впровадження інновац.технологій

2021

2022

Новини метод.літератури

Словеснологічний метод

       

4.

Загорійчук Микола

Миколайович

Уманський держ.  пед. інститут

Вчитель фізики 

1

15

Розвивиток пізнав.діяльності учнів на уроках фізики методом розв»язування нестанд.задач

2021

2020

Вивчення ППД

Дослідницький метод

       

5.

Демидова 

Ольга

Леонідівна

Уманський держ.  пед. університет

Вчитель біології,екології,основ с/г

1

15

Використання сучасногоконтенту на уроках біології, як засіб медіаграмотност

2015

2015

Вивчення ППД

Самостійна робота з підручником

       

6.

Сорока

Ніна Анатоліївна

Київський держ.  пед. університет

Вчитель географії і біології

Вища

27

Формування  навичок робот з географ.картами

2022

2022

Голова

МО

Єврист.бесіда

       

7.

Сорока

Юрій

Леонідович

Київський держ.  пед. університет

Вчитель фізичної культури

Вища

27

Комплексне оцінювання

2021

2023

Вивчення ППД

Групові форми роботи

       

8.

Візір 

Віктор Михайлович

Уманський держ.  пед. інститут

Вчитель матем. і інформ.

ІІ

16

Впровадження інноваційних технологій

2017

2021

Новини педагогічної преси

Групові форми роботи

       
                             

9

Самборська

Світлана

Петрівна

Уманський держ.  пед. інститут

Вчитель хімії і біології

Вища

32

Впровадження інновац.технологій 

2020

2021

Євристична бесіда

Групові форми роботи

       





 

Завдання шкільного методичного об’єднання учителів природничо-математичного циклу Дзензелівського закладу загальної середньої освіти I –III ступенів Маньківської селищної ради Черкаської області на 

 

на  2022-2023 навчальний рік

 

1. Роботу ШМО спрямувати на підвищення ефективності уроку.

2. Продовжувати роботу з обдарованими дітьми.

3. Сприяти розвитку творчих здібностей учнів.

4. Використовувати ІКТ у навчально-виховному процесі інноваційні форми та методи навчання.

5. Роботу ШМО проводити згідно плану, дотримуючись графіка проведення відкритих уроків та їх взаємовідвідування.

 

6. Створювати оптимальні умови для розвитку розумових і творчих здібностей учнів шляхом використання методів розвивального навчання.

 

7. Працювати над активізацією пізнавальної діяльності учнів природничо-математичного профілю через впровадження активних та інтерактивних , інноваційних технологій навчання.







 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено