A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Дзензелівський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів
Маньківської селищної ради Черкаської області

ПРОТОКОЛ № 2 засідання шкільного методичного об`єднання                                       вчителів природничо-математичного циклу  від 30 жовтня 2023 р.

Дата: 04.11.2023 13:05
Кількість переглядів: 768

ПРОТОКОЛ № 2

                                 засідання шкільного методичного об`єднання

                                      вчителів природничо-математичного циклу

                                                   від 30 жовтня 2023 р.

Присутні –              7 чол.

Голова ШМО  – Візір В.М.

Секретар   –        Візір М.В.

                                                Порядок денний.

1. Підготовка до ІІ(районного) етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін, робота з  обдарованими учнями.

2.  Інформація про стан реалізації Концепції державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до 2029 року.

3. Оцінювання та вимірювання успішності: Розгляд можливостей вдосконалення системи оцінювання та способів вимірювання успішності учнів у математиці та природничих науках.

4. Використання технологій в навчанні: Розгляд можливостей використання сучасних технологій, програмного забезпечення та онлайн-ресурсів для покращення навчання математики та наук.

5. Індивідуальний підхід до учнів: Обговорення методів роботи з учнями з різними рівнями здібностей та потребами.

  

 

1.  Слухали : Демидову О.Л. , заступника директора з НВР, члена шкільного методичного об’єднання , яка ознайомила присутніх з Положенням «Про Всеукраїнські учнівські олімпіади, конкурси – захисти науково- дослідницьких  робіт, олімпіади зі спеціальних дисциплін та конкурси фахової майстерності», затвердженого наказом Міністерства освіти і науки , молоді та спорту України від 17 листопада 2011 року за № 1318/20056 та довів інформацію про те , що згідно річного плану роботи загальноосвітнього закладу, районної програми «Обдарованість» проведено 1 етап Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін та визначено переможців.

 

 Ухвалили: Підготувати команду загальноосвітнього закладу для участі у II (районному) етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін згідно графіка. Приймати участь у Всеукраїнських  інтернет олімпіадах «На Урок», «Всеосвіта», інтернет конкурсах на сайтах «На Урок», «Всеосвіта» та ін.

 

2. Слухали: Доповідь Візір В.М., учителя інформатики , голову ШМО природничо – математичного циклу на тему «стан реалізації Концепції державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до 2029 року.»

 Доповідь супроводжувалась презентацією.

Ухвалили: Опрацювати подану інформацію взяти до уваги і використовувати в навчально виховному процесі.

3. Слухали: Візір Л. В.,вчителя математики, члена ШМО природничо- математичного циклу , доповідь на тему ««Оцінювання та вимірювання успішності: Розгляд можливостей вдосконалення системи оцінювання та способів вимірювання успішності учнів у математиці та природничих науках 

Ухвалили:

  1. Створення чітких критеріїв оцінювання: Розробка та встановлення чітких та об'єктивних критеріїв для оцінки рівня знань та навичок учнів. Це допоможе зменшити суб'єктивність в оцінках.

 

  1. Різноманітність оцінювальних методів: Використання різних методів оцінювання, таких як письмові контрольні роботи, практичні завдання, проекти, усні відповіді та інші форми, що відповідають меті і змісту навчання.

 

  1. Формативне оцінювання: Впровадження формативного оцінювання, яке дозволяє вчителям та учням зорієнтуватися на те, як учні засвоюють матеріал під час навчання, і вносити корективи в процес навчання за результатами оцінок.

 

  1. Індивідуалізований підхід: Врахування індивідуальних потреб та можливостей учнів при плануванні оцінювання та виборі методів вимірювання успішності.

 

  1. Зворотний зв'язок: Підтримка механізмів зворотного зв'язку, які дозволяють учням та їхнім батькам зрозуміти результати оцінювання та можливості для покращення.

 

  1. Екзаменаційний тиск: Врахування впливу екзаменаційного тиску на учнів та розгляд можливостей для зменшення стресу під час іспитів та оцінювання.

 

  1. Співпраця з іншими вчителями: Обмін досвідом та співпраця з іншими вчителями математики та природничих наук для покращення системи оцінювання.

 

  1. Врахування різних видів інтелекту та навчальних стилів: Забезпечення того, щоб система оцінювання була справедливою для усіх учнів, незалежно від їхніх індивідуальних особливостей.

 

  1. Постійне навчання вчителів: Забезпечення навчання вчителів щодо сучасних методів оцінювання та використання нових інструментів та технологій для вимірювання успішності учнів.

 

  1. Поширення найкращих практик: Сприяння обміну найкращими практиками серед вчителів природничо-математичного циклу та впровадження інновацій у систему оцінювання.

 

Ці дії допоможуть покращити процес оцінювання та вимірювання успішності учнів у математиці та природничих науках, створити більш справедливу та ефективну систему оцінювання та сприяти зростанню якості навчання.

 

4. Слухали: Доповідь Візір В.М., учителя інформатики , голову ШМО природничо – математичного циклу на тему : «Використання технологій в навчанні: Розгляд можливостей використання сучасних технологій, програмного забезпечення та онлайн-ресурсів для покращення навчання математики та наук.»

Ухвалили:

  1. Впровадження інтерактивних уроків: Використання сучасних інтерактивних дошок та програмного забезпечення для створення цікавих та змістовних уроків з математики та наук.

 

  1. Використання онлайн-ресурсів: Розробка списку рекомендованих онлайн-ресурсів, які допоможуть учням засвоювати матеріал більш ефективно, включаючи відеоуроки, інтерактивні завдання та симуляції.

 

  1. Віртуальні лабораторії: Використання віртуальних лабораторій та симуляцій для дослідження природничих явищ та експериментів, які можуть бути важко виконати в реальних умовах.

 

  1. Мобільні додатки та платформи: Рекомендація вчителям та учням найкращих мобільних додатків та платформ для навчання математики та наук.

 

  1. Індивідуалізоване навчання: Використання технологій для створення індивідуальних навчальних маршрутів для кожного учня з урахуванням його потреб та рівня знань.

 

  1. Онлайн-тестування та оцінювання: Впровадження системи онлайн-тестування та оцінювання для зручності вчителів та учнів та для автоматизації процесу оцінювання.

 

  1. Вебінари та дистанційне навчання: Використання вебінарів та дистанційного навчання для підтримки і навчання вчителів та учнів, особливо під час віддаленого навчання.

 

  1. Підготовка вчителів: Надання вчителям можливостей для навчання та професійного розвитку в галузі використання технологій в навчанні.

 

  1. Забезпечення доступності технологій: Розгляд можливостей для забезпечення доступності сучасних технологій для всіх учнів, незалежно від їхнього фінансового стану.

 

  1. Моніторинг та оцінка результатів: Визначення методів моніторингу та оцінки впливу використання технологій на результати навчання учнів та на якість освіти в цілому.

 

Ці заходи допоможуть вчителям природничо-математичного циклу використовувати технології для покращення навчання та забезпечити більше доступних та ефективних ресурсів для учнів.

5. Слухали: Доповідь Візір В.М., учителя інформатики , голову ШМО природничо – математичного циклу на тему : "Індивідуальний підхід до учнів з різними рівнями здібностей та потребами"

Ухвалили:

  1. Діагностика рівнів здібностей: Визначення рівня здібностей кожного учня в початку навчального року, щоб створити індивідуальний план навчання для кожного учня.

 

  1. Диференційоване навчання: Використання стратегій диференційованого навчання для пристосування матеріалу та завдань до потреб кожного учня. Це може включати роботу з різними рівнями складності завдань та різні методи навчання.

 

  1. Індивідуальні навчальні плани: Розробка індивідуальних навчальних планів для учнів із спеціальними освітніми потребами або з вищими здібностями.

 

  1. Робота в групах: Створення різних робочих груп для учнів зі схожими потребами та здібностями, де вони можуть спільно працювати над завданнями та проектами.

 

  1. Індивідуальна підтримка: Надання індивідуальної підтримки для учнів, які потребують додаткової допомоги або викликаються складними завданнями.

 

  1. Використання технологій: Використання технологій, таких як програми для індивідуалізованого навчання, для підтримки учнів з різними потребами.

 

  1. Моніторинг та оцінка прогресу: Постійний моніторинг та оцінка навчального прогресу кожного учня для визначення ефективності індивідуальних підходів.

 

  1. Співпраця з батьками: Взаємодія з батьками для отримання додаткової інформації про потреби та здібності учнів і розробки спільних стратегій навчання.

 

  1. Професійний розвиток вчителів: Забезпечення можливостей для навчання вчителів щодо методів роботи з різними рівнями здібностей та потребами.

 

  1. Поширення найкращих практик: Обмін найкращими практиками серед вчителів для покращення індивідуального підходу до навчання.

 

 






 

   ГОЛОВА ШМО:                             В.М.Візір     


 

СЕКРЕТАР ШМО:                              М.В. Візір      

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено