A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Дзензелівський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів
Маньківської селищної ради Черкаської області

Результати моніторингу щодо дотримання критеріїв оцінювання здобувачів освіти у Дзензелівському ЗЗСО І-ІІІ ступенів

Дата: 21.09.2023 12:23
Кількість переглядів: 71

Результати моніторингу щодо дотримання критеріїв оцінювання здобувачів освіти у

 Дзензелівському ЗЗСО І-ІІІ ступенів

Критерії, правила та процедури оцінювання результатів здобувачів освіти в Дзензелівському закладі здійснюються відповідно до розділу 6 Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти у Дзензелівському ЗЗСО І-ІІІ ступенів Маньківської селищної ради Черкаської області. 

Даний моніторинг проведено з метою оцінювання діяльності педагогічних працівників в даному напрямку, адже оцінювання має ґрунтуватися на позитивному принципі, що передбачає врахування рівня досягнень учня. Аналіз діяльності педагогічних працівників здійснювався за такими напрямками:

  •  Дотримання наказів МОН України щодо оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти;

  • Порядок здійснення тематичного, підсумкового оцінювання під час організації дистанційного навчання;

  • Порядок здійснення тематичного оцінювання;

  • Наповнюваність оцінок та вчасне заповнення електронних журналів під час організації дистанційного навчання;

  • Оприлюднення критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів;

  • Оголошення критеріїв оцінювання різних видів робіт під час проведення уроку в синхронному режимі та впровадження формувального оцінювання.






 

ПІП вчителя

Предмет який викладає

Порядок здійснення тематичного, підсумкового оцінювання 

Наповнюваність оцінок та вчасне заповнення електронних журналів

Оприлюднення критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів

Оголошення критеріїв оцінювання різних видів робіт під час проведення уроку

1

Візір М.В.

математика

Тематичне оцінювання здійснюється на основі поточного оцінювання та діагностичних, контрольних робів з відповідної теми

Під час поточного оцінювання всі учні переважно оцінені під час виконання самостійних, діагностичних робіт. Проте менший відсоток учнів мають оцінювання за підсумками роботи під час уроку, що свідчить про малу активність учнів під час проведеня уроків у синхронному режимі.

Блог  https://viml59.blogspot.com/?m=1

Під час проведення уроків вчитель часто використовує «заохочувальні» бали якими учні можуть скористатися під час поточного або тематичного оцінювання щоб покращити оцінку. Не всі учні є активними під час проведення уроків у синхронному режимі.

2

Візір Л.В.

математика

Тематичне оцінювання здійснюється на основі поточного оцінювання та діагностичних, контрольних робів з відповідної теми

Під час поточного оцінювання всі учні переважно оцінені під час виконання самостійних, діагностичних робіт. Проте менший відсоток учнів мають оцінювання за підсумками роботи під час уроку, що свідчить про малу активність учнів під час проведеня уроків у синхронному режимі.

Блог https://viml59.blogspot.com/?m=1

Вчитель повідомляє учнів про критерії оцінювання письмових робіт, самостійних, контрольних. Усі письмові роботи розроблені із завданнями відповідно різної складності. Тому учні можуть отримати оцінку з різним рівнем знань. Часто вчителем застосовуються онлайн тести на платформі НаУрок.

3

Тітаренко Л.А.

Муз.мистецтво, мистецтво, зар.літ

Тематчне оцінення здійснюється відповідно поточного оцінювання та підсумкових робіт за тему, на уроках мистецтва вчитель використовує творчий підхід до виконання різних підсумкових завдань

Учні мають поточне оцінювання відповідно до виконаних завдань

Блог https://laratit06.blogspot.com/p/blog-page_3.html

Під час надання учням тематичних, письмових завдань, онлан-тестів,  вчитель повідомляє учнів про кретерії оцінювання певного виду завдання.

4

Сидоренко Л.О.

Укр.мова, укр.літ

Тематичне оцінювання здійснюється відповідно до поточного оцінювання та різних видів робіт (на пам'ять, твір переказ іт.п.)

Журнал заповнено вчасно, учні мають поточне оцінювання відповідно до виконаних завдань та результатів роботи під час уроку

Блог https://ukrvov.blogspot.com/2022/09/blog-post.html

Під час ознайомлення учнів із завданням (написати твір-роздум) вчитель пояснює учням етапи виконання роботи, на що слід звернути увагу, наголошує на дотриманні академічної доброчесності, а також повідомляє про критерії оцінювання, що буде враховано при оцінені робіт учнів

(5

Мороз О.Г.

Укр.мова, укл.літ

Тематичне оцінювання здійснюється відповідно до поточного оцінювання та різних видів робіт (на пам'ять, твір переказ іт.п.)

Не завжди вчасно виставлене поточне та тематичне оцінювання

Блог https://interesting-ukrainian.blogspot.com/2021/09/5-11.html

Під час уроку вчитель використовує індивідуальне або фронтальне опитування для перевірки знань учнів. Відповіді учнів супроводжуються коментуванням вчителя, виправлення помилок учнів.

6

Мальована Я.Т.

Анг.мова

Тематичне оцінювання здійснюється на основі поточного оцінювання та контрольної роботи за тему. Практично всі учні мають тематичне оцінювання

Електронний журнал ведеться вчасно, всі учні мають поточне оцінювання

______

Під час проведення уроків вчитель чітко визначає для учнів критерії оцінювання за різні види робіт, а також намагається максимально задіяти усіх учнів для оцінювання їх знань

7

Візір В.М.

Інформатика

Тематичне оцінювання здійснено відповідно до поточного оцінювання, виконаних практичних та лабораторних робіт. 

Журнали заповнені вчасно, в учнів наявне поточне оцінювання за виконанні завдання (тести, практичні, лабораторні роботи)

_____

Для оцінювання знань учнів вчителем переважно використовується практична діяльність учнів (виконання практичних завдань відповідно до теми уроку), періодично використовуються онлайн-тести. 

8

Бортнік Ю.В.

Анг.мова 1-4 кл

Зар.літ. 

Темачне оцінювання із зарубіжної літератури здійснюється на основі поточного оцінювання та к/р за підсумками теми. Проте чомусь не всі учні мають тематичне оцінювання.

Журнал заповнений вчасно. Поточне оцінювання ведеться відповідно до виконаних робіт учнів та результатів роботи під час синхронного уроку.

Блог https://bortnikteacher.blogspot.com/p/blog-page_18.html

Анг.мова: формувальне оцінювання. З учнями початкових класів вдалим є підведення підсумків після кожного виду роботи

Зар.літ: учні ознайомлені з критеріями оцінювання через блог вчителя, під час уроку вчитель ознайомлює учнів із критеріями оцінювання при виконанні окремих видів робіт, здебільшого письмових.

9

Сорока Н.А.

Географія 

Осн.здор

Тематичне оцінювання здійснено на основі поточного оцінювання та підсумкових робіт

Під час здійснення поточного оцінювання переважно учні оцінені під час виконання практичних робіт, онлайн-тестів

Сайт https://sites.google.com/view/geography-com/%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%BD%D0%B8?authuser=0

https://dzen.school.org.ua/metodichne-obednannya-prirodnichomatematichnogo-ciklu-16-04-55-05-08-2020/?p=2

Для оцінювання навчальних досягнень учнів часто використовує онлайн тести розроблені самостійно на платформі «Всеосвіта», «НаУрок» до тестів відповідно розроблені критерії оцінювання. Також оцінювання учнів часто відбувається під час виконання практичних робіт до яких розроблено інструкції з виконання та пояснення, а також кожен рівень має відповідний бал за правильну відповідь

10

Демидова О.Л.

біологія

Тематичне оцінювання здійснюється на основі поточного оцінювання та результатів підсумкових робіт

Журнал заповнено вчасно, поточне оцінювання здійснюється за підсумками роботи учнів під час синхронного заняття та виконання різних самостійних робіт (практичні, онлайн-тести, квести)

Блог https://my-lifebiology.blogspot.com/p/blog-page_23.html

Учитель приділяє увагу усім учням, намагається задіяти учнів під час уроку та активізувати їхню діяльність. Для оцінювання навчальних досягнень учнів часто використовує онлайн тести розроблені самостійно на платформі «Всеосвіта» до тестів відповідно розроблені критерії оцінювання

11

Сорока Ю.Л.

Фіз.культ.

Тематичне оцінювання здійснено на основі поточного оцінювання

Плточне оцінювання здійснюється під час уроків в синхронному режимі та виконання учнями практичних завдань.

Блог https://sport-my05.blogspot.com/search?q=%D0%9A%D1%80%D0%B8%D1%82%D0%B5%D1%80%D1%96%D1%97+%D0%BE%D1%86%D1%96%D0%BD%D1%8E%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F

Враховуючи умови дистанційного навчання вчитель формує свої уроки на дві частини: теоретична і практична. Під час практичної частини учні виконують тематичні вправи за прикладом вчителя або медіа файлів. Вчитель ознайомлює учнів про критерії оцінювання під час виконання вправ. Інколи для підведення підсумків теми проводяться онлайн тести до відповідної теми.

12

Самборська С.П.

Хімія, біологія

Тематичне оцінювання здійснюється відповідно до поточного оцінювання, практичних, лабораторних, самостійних робіт

Журнал заповнено вчасно, під час проведення уроків та за підсумками самостійних робіт учні оцінені відповідно до рівня своїх знань

https://chimik2021.blogspot.com/2021/09/blog-post_29.html критерії оцінювання з біології

https://chimik2021.blogspot.com/2021/04/blog-post.html критерії оцінювання з хімії

Вчитель чітко визначає критерії оцінювання учнів до різних видів робіт (лабораторні, практичні, самостійні роботи) також вчитель часто використовує онлайн-тестування для оцінювання знань учнів, які також мають критерії оцінювання

13

Бондар С.С.

Історія, гром.освіта

Тематичне оцінювання здійснено на основі поточного оцінювання та підсумкових тематичних робіт

Журнал заповнено вчасно, під час проведення уроків та за підсумками самостійних робіт учні оцінені відповідно до рівня своїх знань

____

Під час проведення уроків вчителем переважно використовується лекційно-семінарський метод що сприєя більш плідній індивідуальній підготовці учнів. Тематичне оцінювання здійснюється на основі письмових робіт, які мають різні рівні (для учнів з різними можливостями) та відповідно критерії оцінювання до них. Про критерії оцінювання вчитель повідомляє усно під час уроку.

14

Візір К.М.

Муз.мист 1-4 кл

Тематичне оцінювання відсутнє згідно навчальної програми та критеріїв оцінювання учнів 1-4 кл.

Формуввльне оцінювання

Платформа NZ.UA https://nz.ua/hometask/view?schedule=2613933&class=9656260&journal=1598563

Формувальне оцінювання, переважно уроки вчителем проведені в синхронному режимі

15

Непийвода Л.М.

1 кл

Учні виконують по завершеню теми діагностичні роботи, формувальне оцінювання

Формувальне оцінювання

______

Вчитель активізує кожного учня під час уроку, приділяє увагу кожному, враховує особливості учнів  

16

Дігтяренко Л.М.

2 кл

Учні виконують по завершеню теми діагностичні роботи, формувальне оцінювання

Формувальне оцінювання

_______-

Вчитель під час уроку коментує відповіді учнів використовуючи заохочувальні слова, в разі помилок учнів дає їм додаткові питання аби допомогти дійти до правильної відповіді

17

Дігтяренко С.О.

3 кл

Учні виконують по завершеню теми діагностичні роботи, формувальне оцінювання

Формувальне оцінювання

Блог https://svitdigtyarenko.blogspot.com/p/blog-page_17.html

Під час уроку вчитель намагається задіяти усіх учнів, коментує відповіді учнів, спонукає до доведення власної думки, обґрунтованої відповіді. Використовує формувальне оціннювання

18

Левченко Н.П.

4 кл

Учні виконують по завершеню теми діагностичні роботи, формувальне оцінювання

Формувальне оцінювання

__________

Під час уроків вчитель коментує відповіді учнів використовуючи заохочувальні слова, використовує ігрову форму в оцінюванні знань учнів. Н-д: призові місця або невелички нагороди (смайли). Формувальне оцінювання.

19

Арзамасова А.О.

Обр.мист, труд.навч

Тематичне оцінювання з трдового навчання здійснено відповідно по завершеню теми та захисту проектів, частина учнів мають Н/А. З образотворчого мистецтва тематичне оцінювання здійснено на основі поточних оцінок.

Поточне оцінювання наявне відповідно до виконаних робіт учнів, не всі учні активно виконують завдання

Блог https://dzenschool.blogspot.com/

Уроки з трудового навчання розраховані на опрацювання матеріалу та як підсумок виконання учнями проекту та його захист. Перед захистом проекту вчитель ознайомлює учнів про критерії оцінювання даного виду роботи. 

 

Під час проведення уроків часто вчителями використовується самооцінювання, коли вчитель пропонує учневі самостійно оцінити свою роботу та обґрунтувати свою думку. Проте учням не зовсім вдається чітко висловити свою думку та обґрунтувати певну оцінку. Школярі не мають вроджених навичок оцінювання, тож педагог має бути терплячим, аби навчити цього учнів. Їх завдання – підтримувати, заохочувати, мотивувати, давати впевненість у своїх силах та дозволяти робити й виправляти помилки. Тому над даним напрямком роботи потрібно ще допрацювати.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено