ПРОТОКОЛ № 2 Модернізація освітнього процесу шляхом впровадження сучасних освітніх технологій та методики навчання в особливих умовах сьогодення.
ПРОТОКОЛ № 2
засідання шкільного методичного об`єднання
вчителів природничо-математичного циклу
від 3 січня 2025 р.
Присутні – 9 чол.
Голова ШМО – Візір М.В
.
Секретар – Візір Л.В.
Порядок денний:
|
|
|||
|
|
|
|
|
1. Слухали : Самборську С. П.,яка подала інформацію про форми і методи подачі навчального матеріалу під час дистанційного навчання.
Виступили: Візір М .В., запропонував до впровадження адекватні форми роботи з учнями під час дистанційного навчання.
Ухвалили: вправаджувати адекватні форми роботи з учнями під час дистанційного навчання.
2. Слухали : Демидову О. Л., заступника директора закладу про практику використання сучасних освітніх технологій та методику навчання предмету в дистанційному форматі. (Навчання з предметів: «Пізнаємо природу», математика, інформатика).
Виступили:Візір М. В., керівник ШМО, який вказав. що пріоритетом сучасної школи у 2024/2025 навчальному році залишається розвиток здібностей, нахилів та інтересів школярів, які визначені у чинних нормативних документах, та створення сприятливих умов для творчої діяльності дітей, які б допомагали їм самореалізуватися у складній багатогранній соціокультурній ситуації, формували потребу в подальшому творчому сприйнятті світу та розвивали їхні пізнавальні інтереси
Ухвалили: 1) Виділити з-поміж цілей вивчення предмета такі рівноправні аспекти, які є цілісним поступальним процесом, що виражається у залученні суб’єктів навчання до соціального досвіду та засвоєння ними вже наявних у суспільстві форм і видів діяльності: - оволодіння учнів комплексом знань, умінь і навичок, необхідних у повсякденному житті та майбутній трудовій діяльності, достатніх для оволодіння іншими галузями знань і забезпечення неперервної освіти;
- формування в учнів уявлень про ідеї та методи , які побудовані на розвитку чіткої логічної схеми міркувань, розсудливості, гнучкості розуму, критичному мисленні;
- виховання ставлення учнів до ролі математичної компетентності, метою якої є пізнання дійсності наукового світогляду.
2) Співпрацювати з іншими колегами з метою ефективного виховання випускника – активного творця свого життя, при цьому систематично дбати про створення найнеобхідніших умов для виховання людини відкритого суспільства, враховуючи її розвиток, унікальність та індивідуальність. Засобами досягнення вищевказаних цілей є сучасні підходи
3. Слухали : Демидову О. Л., заступника директора закладу про рівень навчальних досягнень учнів із предметів природничо-математичного циклу за І семестр 2024/2025 навчального року та виконання навчальних програм за І семестр 2024/2025 навчального року
Виступили: Візір Л. В., зауважила, що вчитель має вільний вибір форм організації навчально-виховного процесу, способів навчальної взаємодії, методів, прийомів і засобів реалізації змісту освіти.
Ухвалили:
1.При складанні календарного планування чітко та неухильно дотримуватися змісту навчальної програми та її вимог до виконання практичного мінімуму.
2. Забезпечувати якісне виконання чинних навчальних програм у ІІ семестрі 2024/2025 навчального року.
3. Оцінювання навчальних досягнень здійснювати відповідно до чинних критеріїв оцінювання.
Постійно
4. Дотримуватись вимог щодо нормативності у проведенні перевірочних робіт та методичних рекомендацій щодо заповнення сторінок електронних журналів.
Постійно
4.Слухали: Візір М. В., керівника ШМО про розгляд календарно-тематичного планування на ІІ семестр 2024/2025 навчального року
Ухвалили: погодити календарно-тематичного планування на ІІ семестр 2024/2025 навчального року членів ШМО природничо - математичного циклу
ГОЛОВА ШМО: М. В. Візір
СЕКРЕТАР ШМО: Л. В. Візір