A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Дзензелівський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів
Маньківської селищної ради Черкаської області

Форма спостереження за навчальним заняттям

Дата: 21.09.2023 12:21
Кількість переглядів: 35

№85-ос від 16.09.2022

Форма спостереження за навчальним заняттям

Дата проведення _____________ Клас _______

Кількість учнів у класі / з них присутні _____/_____

Кількість дітей з особливими освітніми потребами / з них присутні _____/____

Предмет (курс) ______________________________________________________________________

Тема навчального заняття _____________________________________________________________

Інструктаж з питань безпеки життєдіяльності (у разі необхідності): 󠆫󠆫- так       󠆫󠆫 – ні

  1. Розвиток і формування ключових компетентностей 

№ з/п

Ключова  компетентність

Так

Примітки

1.

Спілкування держаною мовою

   

2.

Спілкування іноземними мовами

   

3.

Математична грамотність

   

4.

Компетентності в галузі природничих наук

   

5.

Екологічна компетентність

   

6.

Інформаційно-комунікаційна компетентність

   

7.

Навчання впродовж життя

   

8.

Громадянська компетентність

   

9.

Культурна компетентність

   

10.

Ініціативність і підприємливість

   

2. Робота учнів під час проведення навчального заняття

№ з/п

Перелік тверджень

Так

Примітки

1.

Усі учні працювали під час проведення навчального заняття із зацікавленням, співпрацювали між собою 

   

2.

Більшість учнів працювала під час проведення навчального заняття

   

3.

Переважна більшість учнів були пасивними під час проведення заняття (переважало монологічне мовлення педагога з учнями)

   

4.

Усі учні були пасивні під час проведення заняття, не залучались до роботи (домінувало монологічне мовлення вчителя)

   

3. Оцінювання діяльності учнів під час проведення навчального заняття 

№ з/п

Діяльність вчителя

Так

Примітки

1.

Оцінює навчальні досягнення учнів, спираючись на розроблені критерії

   

2.

Оприлюднює критерії оцінювання навчальних досягнень учнів

   

3.

Надає учням час на обдумування відповіді

   

4.

Супроводжує відповідь учня уточнюючими запитаннями 

   

5.

Забезпечує зворотний зв’язок щодо якості виконання/виконаного завдання 

   

6.

Спрямовує оцінювання навчальних досягнень на індивідуальний поступ учня

   

7.

Використовує прийоми самооцінювання і взаємооцінювання учнів

   

8.

Відзначає досягнення учнів, підтримує у них бажання навчатися

   

9.

Добирає домашнє завдання, спрямоване на оволодіння ключовими компетентностями, озвучує критерії його оцінювання

   

4. Спрямованість навчального заняття на формування суспільних цінностей

№ з/п

Діяльність вчителя

Так

Примітки

1.

Спрямовує зміст навчального матеріалу на виховання в учнів: патріотизму, поваги до державної мови, культури, закону.

   

2.

Реалізує наскрізні змістові лінії:

-екологічна безпека та сталий розвиток;

-громадянська відповідальність;

-здоров’я і безпека;

-підприємливість і фінансова грамотність.

   

3.

Розвиває в учнів загальнолюдські цінності(соціальну емпатію, толерантність, інклюзивну культуру тощо)

   

4.

Розвиває в учнів навички співпраці та культуру командної роботи.

   

5. Використання інформаційно-комунікаційних технологій, обладнання, засобів навчання

№ з/п

Діяльність вчителя

Так 

Примітки

1.

Використовує  інформаційно-комунікаційні технології, що сприяють оволодінню ключовими компетентностями 

   

2.

Використовує електронні освітні ресурси

   

3.

Використовує медіаресурси з навчальною метою

   

4.

Використовує мережі Інтернет для пошуку навчальної інформації, виконання онлайн-завдань тощо

   

5.

Використовує обладнання та засоби навчання для активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів 

   

6. Комунікація з учнями

№ з/п

Діяльність вчителя

Так 

Примітки

1.

Співпрацює з учнями на засадах партнерства

   

2.

Вислуховує та сприймає думки учнів, їх власну точку зору 

   

3.

Застосовує особистісно орієнтований підхід

   

4.

Дотримується принципів академічної доброчесності 

   

7. Організація роботи з учнями з особливими освітніми потребами (у разі наявності)

№ з/п

Діяльність вчителя

Так 

Примітки

1.

Планує роботу під час проведення навчального заняття із урахуванням індивідуальних потреб учнів з ООП

   

2.

Адаптує/ модифікує зміст навчального матеріалу до індивідуальних освітніх можливостей учнів з особливими освітніми потребами

   

3.

Використовує спеціально розроблені завдання та залучає до спільної роботи учнів з особливими освітніми потребами

   

4.

Дотримується відповідності темпу навчального заняття індивідуальним навчальним можливостям учнів з особливими освітніми потребами

   

5.

Забезпечує корекцію спрямованості освітнього процесу

   

6.

Конструктивно співпрацює з асистентом вчителя/асистентом дитини

   

7. 

Використовує корекційні (дидактичні) засоби навчання під час роботи з учнями, які мають особливі освітні потреби

   

8. Досягнення мети, реалізація завдань та очікуваних результатів навчального заняття, мотивація до навчання

№ з/п

Діяльність вчителя

Так 

Примітки

1.

Мета чітко простежується протягом навчального заняття; заняття спрямоване на розвиток ключових  компетентностей , набуття життєвого досвіду та/або вміння його застосовувати в різних ситуаціях, формулювати завдання, самостійно приймати рішення; учні вмотивовані до навчально-пізнавальної діяльності

   

2.

Мета чітко простежується протягом навчального заняття; заняття спрямоване на розвиток ключових компетентностей , містить прикладне спрямування; учитель мотивує учнів до навчально-пізнавальної діяльності

   

3.

Мета і завдання навчального заняття спрямовані на відтворення знань учнів, заучування матеріалу підручника: учитель не мотивує учнів до оволодіння ключовими компетентностями 

   

4.

Мета навчального заняття не простежується, зміст навчального заняття не відповідає навчальній програмі та календарно-тематичному плану учителя

   

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено