A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Дзензелівський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів
Маньківської селищної ради Черкаської області

Аналіз роботи шкільного методичного об’єднання вчителів природничо-математичного циклу за 2020-2021 навчальний рік

Дата: 24.09.2021 12:19
Кількість переглядів: 131

Аналіз роботи

шкільного методичного об’єднання вчителів природничо-математичного циклу

за 2020-2021 навчальний рік

 

Шкільне методичне об’єднання вчителів природничо-математичного циклу у 2020-2021 навчальному році основну свою роботу спрямувало на:

  1. Підвищення ефективності уроку
  2. Роботу з обдарованими дітьми
  3. Сприяння розвитку творчих здібностей учнів
  4. Використання ІКТ у навчально-виховному процесі інноваційні форми та методи навчання
  5. Виконання плану роботи ШМО, дотримання графіка проведення відкритих уроків, їх взаємовідвідування
  6. Активне використання методів розвивального навчання
  7. Активне впровадження інтерактивних,  активних, інноваційних технологій навчання
  8. Підвищення рівня професійної компетентності та удосконалення рівня самоосвіти педагогів.
  9. Реалізацію педагогічної теми навчального закладу «Розвиток самоостійної  й творчої активності вчителів та учнів в світлі виховання конкурентноспроможньої особистості»
  10. Втілення нових підходів щодо професійного зростання педагогів методичного об’єднання.
  11.  Формування та розвиток  в учнів моральних  та психологічних цінностей.

 

Діяльність шкільного методичного об’єднання (ШМО) в цілому була спрямована на реалізацію інструктивно-методичних рекомендацій МОНУ щодо вивчення предметів природничо-математичного циклу, виконання державних програм.

На протязі  2020-2021 навчального року було проведено 5 засідань, на яких розглядались такі  питання як:

  1. Обговорення методичних рекомендацій щодо оформлення класних журналів, методичних посібників, додаткової літератури.
  2. Організація та розподіл доручень між членами ШМО, затвердження плану ШМО, ознайомлення з графіком проведення РМО
  3. Підготовка до І етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін, предметних тижнів, участь в позашкільних заходах.
  4. Підготовка до ІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін, робота з обдарованими учнями.
  5. Психологічний супровід розвитку здорової особистості  в навчально-виховному процесі
  6. Використання ІКТ на уроках математики
  7. Створення оптимальних умов для розвитку розумових здібностей учнів шляхом використання методів розвивального навчання
  8. Підготовка до предметного тижня: розробка планів, проведення уроків та виховних заходів
  9. Обговорення календарно-тематичного планування членів шкільного методичного об’єднання учителів природничо-математичного циклу на ІІ семестр 2020-2021 навчального року 
  10. Обговорення листа Міністерства освіти і науки України від 04 листопада 2019 року №1/9-683 щодо підвищення кваліфікації та атестації педагогічних працівників
  11. Проведення предметного тижня, відкритих уроків, виховних заходів.
  12. Обговорення проведених уроків та виховних заходів
  13. Про внесення змін до  плану роботи  навчального  математичного об’єднання вчителів природничо-математичного циклу на 2020-2021 навчальний рік
  14. Про підготовку до проведення державної підсумкової атестації та  зовнішнього незалежного оцінювання

 Проблема, над якою працювали вчителі ШМО:

«Розвиток самостійної й творчої активності вчителів та учнів в світлі виховання конкурентноспроможньої особистості»

 

В 2020-2021 н. р. атестувались:Воловодюк П.Д. вчитель трудового навчання та малювання– підтвердив  результат попередніх атестацій, а саме Спеціаліст Вищої категорії;Михайленко Т.П.вчитель біології – підтвердила  результат попередніх атестацій, а саме Спеціаліст І категорії;Візір В.М вчитель інформатики  -встановлено Спеціаліст І категорії;Самборська С.П. учитель хімії та біології-встановлено Спеціаліст Вищої категорії.

Всі педагоги активно працювали над проблемою самостійної  й творчої активності вчителів та учнів в світлі виховання конкурентноспроможньої особистості .

Реалізацію даних питань здійснювали на всіх уроках і позакласній роботі. Усі вчителі методичного об’єднання на своїх уроках і в позакласній роботі намагалися виховати всі якості сучасної особистості: творчість, самостійність, відповідальність. Ними було проведено ряд уроків з даної проблеми для вчителів району та школи.

Всі вчителі, члени МО, приймали активну участь у предметних методичних тижнях.

Такі вчителі, як Візір Л.В., Сорока Н.А., Самборська С.П., на своїх уроках широко використовують творчі завдання, надаючи  перевагу груповим формам роботи, які допомагають учням краще розуміти та чути один одного.

Для всебічного розвитку особистості учня та розвитку його творчого потенціалу кожен учитель ШМО намагався використовувати якомога більше нестандартних форм та методів роботи на уроці, залучити якомога більше учнів класу для роботи над творчими завданнями на уроці і позаурочних заходах (Сорока Ю.Л., Візір В.М., Сорока Н.А., Самборська С.П., Михайленко Т.П., Візір М.В., Візір Л.В., Загорійчук М.М., Гутенко О.О., Дубенко Т.Д., Воловодюк П.Д.)

Вчителі хімії та біології на своїх уроках використовували власноруч створені колекції.

     Вчителі ШМО постійно відвідують уроки своїх колег обмінюючись між собою  набутим досвідом,а також ведуть свої предметні блоги. Під час карантинних обмежень, пов’язаних із пандемією COVID – 19, робота з обдарованими і здібними учнями проводилась дистанційно. 

     Важливим результатом роботи вчителя є участь у І етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін та ІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін, де учні школи зайняли призові місця:                         - екологія:учениця 11 класу Дігтяренко Анастасія –ІІІ місце  ;                                                        - математика:учениця 6 класу Цвинтарна Яна -ІІІ місце; учениця 11класу Безпалько Марія – І місце.Самборський Іван учень 10 класу зайняв ІІ місце  у ІІІ етапі захисту МАН.

Як результатом плідної праці вчителів ШМО учні школи приймають участь у математичному конкурсі «Кенгуру» (Візір М.В., Візір Л.В.), інтернет-олімпіадах («На урок», «Всеосвіта») з географії, основи здоров’я, хімії, біології і екології, природознавства (Михайленко Т.П., Самборська С.П., Сорока Н.А.) де учні отримали дипломи І, ІІ та ІІІ ступенів. Вчителі отримали: свідоцтва про підготовку учнів до олімпіади, свідоцтва про підготовку переможців та подяки за активну участь в організації інтернет-олімпіад.

  Учні школи приймають участь у таких видах змагань -як шашки, шахи, настільний теніс, волейбол, баскетбол (Сорока Ю.Л.). За зайняті призові місця отримують грамоти, дипломи та грошові винагороди.

         Вчителі природничо-математичного циклу постійно працювали над підвищенням своєї кваліфікації через самоосвіту, яка спрямована на розширення та поглиблення знань і вмінь, підвищення рівня предметної підготовки, розвиток його творчої особистості, удосконалення своїх  значущих якостей, стресостійкості, комунікативної компетентності, організаційних здібностей. А тому вчителі активно приймали участь в конференціях, вебінарах, семінарах, круглих столах. Уже другий рік  поспіль заклади освіти змушені працювати в умовах пандемії  COVID-19 та час від часу переходити на змішане та дистанційне навчання. Педагогічні працівники активно розвивають свої інформаційно-цифрові компетентності, опановують новітні освітні платформи, онлайн-інструменти та вебсервіси.  Пропонуємо їм на допомогу  – електронні освітні ресурси розроблені  та представлені  працівниками освітньої галузі   для участі в обласному конкурсі на кращий електронний освітній ресурс.Відповідно  до наказу ЧОІПОПП № 78/01-06 від 16.04.2021 у 2021 році  переможцями  Конкурсу стали:ІІІ місце

Творча група у складі Самборської Світлани Петрівни, Михайленко Тетяни Петрівни, учителів біології Дзензелівського закладу загальної середньої освіти I-III ступенів Маньківської селищної ради, за електронний освітній ресурс із теми «Віртуальний музей».

   В зв’язку із введенням в державі карантинних обмежень 2020-2021 навчальний рік видався непедбачуваним. В діяльності кожного вчителя виникла гостра і невідкладна потреба за короткий і стислий термін освоїти інформаційні технології пов’язані із дистанційним навчанням. Але в зв’язку з тим, що перед карантином адміністрація школи розробила план занять які в подальшому використалися педагогами під час введення в навчальний процес елементів дистанційного навчання.(Арзамасова А.О., Візір В.М.)

Під час проведення дистанційного навчання вчителями ШМО використовувались такі інформаційні ресурси, як:

  • Viber, Google Classroom, Human;
  • Освітній портал «Всеосвіта» та  «На урок»;
  • Facebook,  електронна пошта на gmail.com;
  • contacts.google.com  та інші.

Отже, робота ШМО була спрямована на розвиток творчого потенціалу кожного педагога, формування їх професійної компетенції для вирішення проблеми школи - розвиток самостійної й творчої активності вчителів та учнів в світлі виховання конкурентноспроможної особистості.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено