Протокол 2
ПРОТОКОЛ №2
ЗАСІДАННЯ МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ
ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ВІД 27.10.2023 р.
Присутні – 6 чол.
Голова ШМО – Непийвода Л.М.
Секретар – Левченко Н.П.
Порядок денний:
1.Доповідь «Педагогічна майстерність вчителя, як ресурс якісної освіти та фактор формування інноваційної особистості молодшого школяра». Дігтяренко С.О., Непийвода Л.М.
2.Розвиток критичного мислення молодших школярів як необхідна вимога сьогодення .Наступність початкової та середньої ланки. Адаптація учнів до навчання у 5 класі .Левченко Н.П., Демидова О.Л.-завуч школи.
3.Аналіз та обговорення «Тижня початкової школи». Затвердження тематики проведення тижня. Динаміка змін у 1 класі НУШ. Левченко Н.П.
4.Впровадження компонентів розвитку емоційного інтелекту в учнів .Новий державний стандарт початкової освіти НУШ. Дігтяренко Л.М., Непийвода Л.М.
5.Впровадження STЕМ-освіти в навчальний процес .Стан реалізацій науково-медичної проблеми «Формування конкурентоспроможної особистості засоби інноваційних технологій» Дігтяренко С.О.
6.Участь учнів початкової школи в олімпіадах та творчих конкурсах.
Методичні рекомендацій щодо організацій освітнього простору Нової української школи. Непийвода Л.М., всі члени МО.
1.Слухали:
Непийводу Л.М., яка розповіла про діяльнісний підхід у навчанні, як ресурс якісної освіти та педагогічну майстерність учителя на уроках в сучасній школі.
Виступили:
Левченко Н.П. зауважила, що діючі базові знання учням у школі, потрібно навчити їх вчитися упродовж життя використовувати здобуті знання на практиці. Виховання творчої особистості, здатної самостійно мислити, пропонувати оригінальні ідеї, приймати сміливі нестандартні рішення – головне завдання повсякденної праці вчителя.
Ухвалили:
застосувати на уроках творчі завдання, що складають систему, яка дасть можливість урізноманітнити творчу діяльність учнів і забезпечити перехід від репродуктивних, формально-логічних дій до творчих.
2.Слухали:
соціального педагога школи Самборську С.П., заступника директора школи з навчальної роботи Демидову О.Л., про наступність початкової та середньої ланки та адаптацію учнів до навчання у
5 класі.
Виступили:
Дігтяренко Л.М. розповіла, що впродовж усього життя нам
(і дорослим, і дітям) доводиться адаптуватися до різних ситуацій.
Переступаючи поріг школи, дитина також увесь час адаптується: до дітей, до вчителів, до уроків, до нового режиму дня. Одним зі складних адаптаційних періодів є навчання у 5-му класі.
Ухвалили:
виробити єдину систему при оцінюванні учнів в початковій і основній школі.
3.Слухали:
Левченко Н.П. ознайомила присутніх з планом «Тижня початкової школи».
Виступили:
Непийвода Л.М. повідомили, що відповідно до плану роботи школи та з метою розвитку пізнавальних інтересів, поглиблення знань з навчальних предметів молодших школярів слід провести тиждень початкових класів.
Ухвалили:
розвивати творчі здібності дітей шляхом залучення до різноманітних конкурсів, олімпіад, вікторин, тощо.
4. Слухали:
Непийводу Л.М., яка сказала, що новий Державний стандарт початкової освіти стане основною для розроблення закладами загальної середньої освіти освітніх програм. Документ визначає вимоги до обов'язкових результатів навчання та компетентність здобувачів освіти, загальний обсяг навчального навантаження у базовому навчальному плані початкової освіті та форми державної атестації.
Виступили:
Дігтяренко С.О. наголосила, що Державним стандартом визначено, що початкова освіта має враховувати вікові особливості розвитку потреби дітей і надавати можливості забезпечення подолання розбіжностей у досягненнях, зумовлених готовністю до здобуття освіти.. Базовий навчальний план початкової освіти визначає загальний обсяг навчального навантаження здобувачів освіти та надає уявлення про зміст і структуру початкової освіти, встановлює погодинне співвідношення між освітніми галузями з роками навчання, визначає гранично допустиме тижневе навантаження та загальна кількість годин з освітніми галузями.
Ухвалили:
детально опрацювати новий Державний стандарт початкової освіти.
5. Слухали:
Дігтяренко С.О., про впровадження SТЕМ-освіти в навчальний процес, Непийводу Л.М., керівника ШМО початкових класів, про зміст, завдання та мету діяльності педагогічного колективу щодо моделювання конкурентоспроможної особистості школяра засобами інноваційних технологій.
Виступили:
Дігтяренко Л.М. зауважила, що враховуючи потреби розвитку конкурентоспроможної особистості, навчально-виховний процес має бути і займає активну громадянську позицію та створенню умов для використання інноваційних освітніх технологій у діяльності педагогічного працівника.
Левченко Н.П. сказала, на сьогодні завдання вчителя - допомогти дітям знайти себе в майбутньому, стати самостійними, творчими і впевненими в собі людьми. Конкурентоспроможність учня - замінює постійно навчатися, орієнтуватися в світі інформації, ефективно її використовувати.
Ухвалили:
- розробити стратегічні напрямки діяльності педколективу з формування конкурентоспроможної особистості.
- застосування програмних педагогічних засобів навчання, новітніх інноваційних та інформаційних технологій у навчально-виховному процесі.
- підбір інформаційного матеріалу для розвитку проблемної теми.
- вивчення передового педагогічного досвіду з теми
6.Слухали:
Непийводу Л.М. обговорення та затвердження тематики проведення Тижня в початкових класах ,з методичними рекомендаціями покращення освітнього простору Нової української школи.
Виступили:
Дігтяренко Л.М. сказала, що у Новій українській школі зростає частка проектної, командної, групової діяльності.
Левченко Н.П. зауважила, що особливістю Нової української школи є організація такого освітнього середовища, що сприятиме вільному розвитку творчої особистості дитини.
Ухвалили:
Освітній простір організувати таким чином, щоб учитель міг спостерігати за діяльністю дітей у всіх осередках; дати можливість дітям безпечні переміщуватися і мати місце для зберігання особистих речей.
Голова ШМО: Непийвода Л.М.
Секретар: Левченко Н.П.