Оцінювання діяльності директора закладу за 2023-2024 н.р.
Результати оцінювання діяльності директора закладу за 2023-02024 н.р.
ЗВІТ
ДИРЕКТОРА ДЗЕНЗЕЛІВСЬКОГО ЗЗСО І-ІІІ СТУПЕНІВ МАНЬКІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
ПРО СВОЮ ДІЯЛЬНІСТЬ ПЕРЕД ПЕДАГОГІЧНИМ КОЛЕКТИВОМ ТА ГРОМАДСЬКІСТЮ
ЗА 2023-2024 НАВЧАЛЬНИЙ РІК
Звернення
Вітаю Вас усіх і щиро дякую за те, що в складний час для всієї країни та кожного з нас ви знайшли можливість взяти участь у вже традиційному для нашого закладу зібранні!
Для мене щорічний звіт перед громадськістю завжди відповідальна і хвилююча подія, адже ваша думка про діяльність педагогічного колективу закладу, її адміністрації і директора для мене завжди є важливою.
У своїй діяльності протягом звітного періоду я, як директор Дзензелівського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів, керувалася посадовими обов’язками, основними нормативно-правовими документами, які регламентують роботу навчального закладу: Конституцією України, Законами України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», «Про основні засади мовної політики в Україні», Статутом закладу та чинними нормативно-правовими документами у галузі освіти.
1.Загальні відомості про навчальний заклад
Приміщення школи збудоване в 1972 році.
У школі функціонує 17 навчальних кабінетів, 2 майстерні технічної праці, До послуг учнів спортивний зал, 1 комп’ютерний клас, бібліотека, медичний кабінет. У школі створена локальна мережа INTERNET, існує власний WEB-сайт, соціальна сторінка Facebook, YouTube, персональні блоги вчителів, ведуться електронні журнали та щоденники.
У школі працює харчоблок із розрахованою обідньою залою на 60 місць. Харчоблок частково забезпечено обладнанням у достатній кількості. Наявні: плита електрична 4 комфоркова – 1 шт., м’ясорубка ел. – 1 шт., блендер – 1 шт., холодильне обладнання –2 од., проте ще необхідно закупити піч конвекційну електричну та замінити марміт. До послуг учнів 1 навчально-комп’ютерний клас. На 1 робоче місце, оснащене комп’ютером, припадає 10 учнів 1-11 класів. 100 % вчителів забезпечено ТЗН, усі володіють методикою використання інформаційних технологій, використовуючи її для проведення уроків з різних предметів.
У 2023-2024 н.р. в школі навчалося 103 учні, на початок 2024-2025 н.р. у закладі планує навчатися 102 учнів. Протягом травня-серпня 2024 року офіційно із закладу вибув 1 учень, зараховано -6.
Однією з важливих умов для освітнього процесу залишається безпечне та комфортне освітнє середовище. Ми постійно працюємо над його оновленням та покращенням.
Територія закладу огороджена, убезпечена від доступу стороннього автотранспорту.
У наш час все більш актуального значення набувають заходи з покращення стану навколишнього середовища, благоустрою та озеленення території нашого закладу. Добре сплановане, озеленене й упорядковане подвір'я школи, що сприяє естетичному та екологічному вихованню учнів. Озеленення в сучасному стилі покликане стати однією з ланок у загальній системі виховання. Тому наші вчителі і учні постійно займаються висадженням квітів та дерев на території нашого закладу створюючи нові проєкти та блогадійні акції.
У зв’язку із запровадженням військового стану в країні цей навчальний рік був складним, але все одно було організовано і проведено освітній процес в очній формі навчання.
У 2022-2023 навчальному році за підтримки відділу освіти, молоді та спорту Маньківської селищної ради та спільно з батьківським колективом в закладі облаштовано укриття, що має місткість на 120 осіб з розрахунком 1.2 м.кв на 1 особу. В укритті передбачено 3 приміщення, що розмежовані для учнів початкової та старшої ланки, окремо облаштована санітарна кімната із всіма необхідними засобами першої необхідності. Укриття знаходиться в підвальному приміщенні закладу до якого на всій території встановлені вказівники руху. Облаштована природна вентиляція приміщень. У 23-24 н.р. в укритті проведено централізоване водопостачання, додатково є запас питної та технічної води (ємність із технічною водою 200 л., питна бутильована вода – 180 л.). Отоплення за рахунок локального опалення та додатково встановлених електрообігрівачів – 3 шт ( взимку температура не нижче +15 С, вологість не менше 70 %). Проте обігрівачі не шкільні (позичені), тому в цьому навчальному році одне із завдань це придбати обігрівачі. Забезпечено зонування приміщень: медична зона, зона санвузла (біотуалет – 1, умивальник – з холодною водою, є рідке мило для рук, паперові рушники), зона для чергового персоналу, зона для харчування учнів. Наявне локальне освітлення, також є резервна системи електропостачання (генератор), освітлення (ліхтарі). В укритті один аварійний вихід. Вхід з будівлі закладу. Для дітей кожного класу розмежовано зони та встановлено парти із стільцями. Враховано ширину проходів для доступу до запасного виходу під час евакуації. Врахвуючи виробничу необхідність нещодавно прийнято рішення надати 1 кімнату для розташування вихованців дошкільного навчального закладу під час повітряної тривоги.
Тому у 2023-2024 н.р. заклад працював в одну зміну відповідно до розкладу уроків Дзензелівського ЗЗСО І-ІІІ ступенів. У разі виникнення надзвичайної ситуації або виробничої необхідності заклад переходив на дистанційну форму навчання за основним розкладом занять на платформі NZ.UA.
2.Матеріально-технічна база навчального закладу:
Приміщення закладу відповідає вимогам, які визначаються відповідними будівельними та санітарно-гігієнічними нормами і правилами.
Педагогічними цінностями школи є: справедливість, рівність, довіра, здоров’я, патріотизм. Пріоритетною педагогічною цінністю для педагогів школи є безумовна віра в дитину, в те, що при оптимальних умовах проведення її за життєвим вектором може і повинно здійснюватися успішно.
Виходячи із вищезазначених пріоритетних цінностей, місія Дзензелівського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів полягає у тому, щоб створити усі умови для розвитку здобувачів освіти з урахуванням їх можливостей, пізнавальних інтересів і здібностей та цінностей закладу.
В класних кімнатах приміщення закладу на початку цього навчального року здійснені косметичні ремонти. В кабінеті зарубіжної літератури встановлено інтерактивну дошку. У 2024 році для 5-7 класів НУШ оновлено дидактичні та наочні матеріали для організації навчального процесу.
Облаштування приміщень закладу не становить загрози травмування учнів та працівників (неслизька підлога, належним чином встановлені меблі у навчальних кабінетах, не загромаджені коридори, сходові клітини та рекреація).
Режим прибирання забезпечує чистоту та охайність місць спільного користування, коридорів та навчальних приміщень, спортивної зали.
Заклад освіти дотримується режиму провітрювання, є графік провітрювання та прибирання.
Утримання туалетних кімнат відповідає санітарним умовам. В цьому навчальному році встановлено кабінки в туалеті на І поверсі, що відповідатиме санітарним нормам.
Для організації освітнього процесу в закладі обладнані спортивна зала, бібліотека, 1 комп’ютерний клас, майстерня, їдальня, медичний кабінет, спортивний майданчик, також кабінет директора, кабінет психологічної служби, кабінет заступника директора з виховної роботи та педагога-організатора, кабінет завгоспа. В 2024 році проводиться робота з облаштування ресурсної кімнати.
Кабінети інформатики, бібліотека, адміністративні кабінети забезпечені комп’ютерами та мультимедійним обладнанням. Створена локальна мережа Internet. Класні кімнати для 1-4 класів, які навчаються за програмою Нової української школи, забезпечено комп’ютерами, принтерами та необхідним навчальним обладнанням, заклад забезпечений ламінатором. Усі наявні у закладі комп’ютери підключені до мережі, наявна мережа Wi-Fi у школі, в шкільному укритті додатково встановлено роутер для забезпечення Wi-Fi.
Для задоволення освітніх запитів дітей та учнівської молоді у 2023 – 2024 н.р. в закладі функціонувала 2 гуртки туристичного та спортивного напрямку. У 2024-2025 н.р. адміністрацією закладу заплановано доповнити мережу гуртків відповідно до інтересів учнів. А саме для учнів 1-4 класів гурток з театрального мистецтва, з метою розвитку цифровізації закладу для 5-10 класи «Аудіо-відео- технологій».
У закладі функціонує їдальня на 60 посадкових місць.
Вартість харчування у минулому навчальному році становила 26 та 36 грн, учні пільгових категорій харчувалися безкоштовно (45 грн).
Стан приміщень задовільний, так як щорічно при підготовці закладу до навчального року здійснюється косметичний ремонт приміщень. Колектив закладу на перше місце ставить створення розвивального середовища, тому що тільки у позитивно створеному середовищі дитина може розвиватися сама, вона обмірковує, спостерігає, робить висновки.
Санітарний стан території закладу та приміщень – задовільний. Адміністрація закладу намагається забезпечувати життєдіяльність та організацію навчально-виховного процесу необхідним матеріалом, меблями, наочністю відповідно до сучасних вимог.
3. Якість організації освітнього процесу, вдосконалення інформаційного простору
Освітній процес у закладі освіти розпочався відповідно до структури навчального року з 01 вересня 2023 року по 31 травня 2024 року. Навчальні заняття були організовані відповідно до розкладу занять, затвердженого директором освітнього закладу.
Організація навчання у 1-11 класах здійснювалась за освітніми програмами та типовими навчальними планами.
Кількісний склад працівників закладу освіти у 2023-2024 навчальному році становив 18 педагогічних працівника, у тому числі директор, 1 заступника директора з НВР, 1 заступник з виховної роботи, 1 педагог-організатор, 1 практичний психолог, 1 соціальний педагог, 1 бібліотекар, 1 медична сестра. У 2024 році вводиться ставка асистента вчителя в інклюзивному класі. Організацію освітнього процесу у 2024-2025 н.р.забезпечуватимуть 20 педагогічних працівники, зних 2 педагоги працюють за сумісництвом (анг.мова, фізика), 1 педагог працевлаштований на декретне місце (анг.мова), 3 педагоги пенсійного віку продовжують працювати за контрактом, 1 учитель тимчасово увільнений в зв’язку з військовим призовом та 2 вчителів перебувають у декретній відпустці по догляду за дитиною до 3 років.
Освітній процес 100% забезпечено фахівцями, які мають повну вищу педагогічну освіту.
Підвищенню рівня професійної компетентності вчителів сприяє атестація педагогічних кадрів. Атестація педпрацівників проводиться за Типовим положенням про атестацію, відповідно до Законів України «Про освіту» та «Про загальну середню освіту».
Атестація педагогічних працівників проводиться з метою:
- встановлення їх кваліфікаційної категорії відповідно до рівня ділової кваліфікації, стажу педагогічної роботи та результатів педагогічної діяльності;
- активізації їх професійної діяльності, стимулювання до професійного самовдосконалення, безперервної фахової освіти, підвищення рівня компетентності, майстерності та ефективності роботи.
Атестація здійснюється за планом. Під час проведення не допускаються порушення щодо дотримання Положення про атестацію.
Закономірним у ході атестації педагогічних працівників є підвищення їх кваліфікації.
У 2023-2024 н.р. відповідно до плану проходження атестації атестовано 1 вчителя на присвоєння кваліфікаційної категорії «спеціаліст першої категорії».
Пріоритетними напрямами системи підвищення професійної компетентності педагогічних працівників є:
- формування ключових компетентностей;
- моніторинг якості освітньої діяльності;
- самоосвітня діяльність педагога;
- залучення педагогічних кадрів до роботи в міжнародних виставках. Кожен педагог займається самоосвітою згідно з індивідуальним планом підвищення кваліфікації. У системі методичної роботи є заходи, що сприяють підвищенню кваліфікації: конференції, семінари, педагогічні ради. У минулому навчальному році всі педагогічні працівники зареєстроавні на платформі Єдина Атестаційна Система, що є одним із напрямків цифровізації дяльності закладу.
4.Медичне обслуговування учнів у навчальному закладі.
Медичне обслуговування учнів та працівників школи організовано відповідно до нормативно-правової бази.
Для медичного забезпечення учнів та вчителів, працівників у школі обладнано медичний кабінет, де працює шкільна медична сестра Павленко В.О.
Щорічно діти проходять медичне обстеження у сімейних лікарів. Відповідно до результатів медичного огляду дітей, на підставі довідок лікувальної установи формуються спеціальні медичні групи, а також уточнені списки учнів підготовчої, основної групи та групи звільнених від занять фізичною культурою на навчальний рік.
Щорічно педагогічні працівники та персонал закладу проходять медичний огляд до початку нового навчального року. Проходження медогляду фіксується у медичних книжках відповідного зразка, які зберігаються у медсестри закладу.
Протягом 2023/2024 навчального року для потреб медичного кабінету було закуплено необхідні засоби для першої медичної допомоги на суму 1800 грн.
Протягом навчального року проводилась змістовна санітарно-профілактична робота. Медичною сестрою школи Павленко В. О. був проведений цикл бесід на відповідну тематику щодо профілактики шкідливих звичок серед учнівської молоді. Постійно проводяться заходи, спрямовані на виховання здорового способу життя.
5. Стан охорони праці та безпеки життєдіяльності.
Учні та вчителі навчального закладу дотримуються вступного інструктажу з безпеки життєдіяльності з учнями та інструкцій з охорони праці для вчителів.
З метою організації розробки комплексного плану в закладі видаються накази адміністрацією, в яких призначається відповідальна особа з охорони праці, пожежної безпеки та електрогосподарства.
Будівля та приміщення закладу, забезпечені первинними засобами пожежогасіння: вогнегасниками, пожежним інвентарем (пожежними щитами та стендами, пожежними відрами, ящиками з піском тощо), пожежним знаряддям (пожежними ломами, сокирами). Черезз брак коштів у закладі залишається певні недоліки з організації пожежної безпеки, а саме: обробка дерев’яних конструкцій горища та встановлення системи пожежної сигналізації.
Робота з охорони праці, безпеки життєдіяльності, виробничої санітарії, профілактики травматизму дітей у побуті та під час освітнього процесу визначається в діяльності педколективу як одне з пріоритетних завдань і проводиться відповідно до Законів України «Про охорону праці», «Про дорожній рух», «Про пожежну безпеку» «Про мінну безпеку», Державних санітарних правил і норм улаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організацій навчально-виховного процесу й інших численних нормативних актів, які регламентують роботу закладу з цих питань. Стан цієї роботи знаходиться під постійним контролем адміністрації закладу. Наказом по школі призначається відповідальний за організацію роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності в закладі, сплановані відповідні заходи.
На початку навчального року, напередодні канікул і святкових днів проводяться інструктажі з безпеки життєдіяльності серед учнів, відпрацьована програма вступного інструктажу.
Упродовж року класними керівниками проводились бесіди з питань попередження травматизму серед учнів, були проаналізовані випадки побутового травматизму, питання травмування розглянуто на нарадах при директорові. Було проведено тижні безпеки життєдіяльності та безпеки дорожнього руху. Упродовж навчального року додатково проводилися бесіди з попередження дитячого травматизму напередодні осінніх, зимових, весняних і літніх канікул, поточні бесіди і повідомлення про нещасні випадки. Напередодні літніх канікул з учнями проведені інструктажі з питань запобігання дитячому травматизму. Здобувачі освіти та працівники закладу обізнані з вимогами охорони праці безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки, правил поведінки в умовах надзвичайної ситуації і дотримуються їх. В умовах нинішньої обстановки в країні важливо зберегти найцінніше – наших дітей, для яких дуже важливо відчувати безпеку. А безпека під час війни починається з обізнаності. Війна змушує змінювати звичну поведінку: щохвилини може бути повітряна тривога, яку ми не можемо контролювати. Саме тому важливо розвинути нові навички, сформувати стійкі компетенції поведінки дітей під час перебування на вулиці або вдома. З метою розвитку навиків реагування та правильних дій під час різних надзвичайних ситуацій для учнів закладу систематично проводяться практичні навчання.
6. Навчально – виховна робота у навчальному закладі
На 01 вересня 2023 р. року в школі було відкрито 11 класів з кількістю учнів – 103. Середня наповнюваність учнів у класах складала 9,3 учні. З них навчався 1 учень з ООП на індивідуальній формі навчання, 1 учень звільнений від навчання у 2023-2024 н.р. Оцінювання в 1-4 класах здійснювалося відповідно до Державного стандарту початкової освіти та чинних Методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів 1–4 класів закладів загальної середньої освіти, затверджених наказом МОНУ.
Протягом 2023/2024 н.р. основними видами оцінювання навчальних досягнень учнів з навчальних предметів у 5-11 класах було тематичне, в 1-4-х класах – формувальне оцінювання. Відповідно до рішення педагогічної ради учні 5 класу також мають формувальне оцінювання протягом адаптаційного періоду. В 2024-2025 н.р. у 3-4 класах буде введено рівневе оцінювання.
Основними заходами зі збереження контингенту учнів були:
- спільна робота з ДЗО;
- індивідуальна робота з учнями та батьками.
- організація навчання за індивідуальною формою навчання.
7. Науково-методична робота
У практику діяльності педагогічного колективу закладу активно ввійшли:
- проєктні технології, що забезпечують інтеграцію предметних знань і вмінь із різних предметів і видів діяльності;
- ігрові технології, які формують навички розв’язувати творчі завдання на основі вибору альтернативних варіантів;
- технології особистісно зорієнтованого, диференційованого навчання;
Місія методичної роботи у 2023-2024 н. р. полягала у стимулюванні професійного інтересу, сприянні формуванню особистісного професійного запиту вчителя та його задоволення для вдосконалення педагогічної практики (особистісного професійного розвитку). Напрямком методичної роботи Дзензелівського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів у 2023-2024 н.р. стало: “ Професійний розвиток педагога: сучасні тренди та можливості” відповідно до якого основною метою є створення умов для особистісного професійного розвитку кожного вчителя. Ця мета конкретизувалася в завданнях:
- створити інформаційно-освітнє середовище професійного розвитку вчителя різними засобами, зокрема й із використанням хмарних технологій, соціальних мереж тощо.
- створити методичну інфраструктуру, залучити зовнішні ресурси для участі у шкільній методичній роботі, активізувати внутрішні ресурси для задоволення професійного інтересу вчителів та вдосконалення ними власної педагогічної практики;
- організувати підтримку в розробленні вчителем цільової програми професійного розвитку, індивідуального плану професійного вдосконалення ( підвищення кваліфікації);
- спроектувати особистісно орієнтовану адаптивну організаційну структуру методичної роботи, спрямовану на задоволення запитів кожного вчителя закладу.
У своїй роботі вчителі методичних об’єднань використовували як традиційні засоби навчання (підручники, посібники, демонстраційні, наочні матеріали, лабораторні, практичні роботи), так і інформаційно-комунікаційні (навчальні, електронні посібники, електронний журнал, електронні підручники, отримання додаткової інформації за допомогою Інтернету, за необхідності проведення онлайн-уроків у Google Meet, презентації, проєктні роботи, онлайн-тестування, онлайн-практичні роботи, і т. д.).
8. Освітнє середовище.
Освітнє середовище вдосконалювалось відповідно Концепції НУШ.
Протягом навчального року виконувались основні завдання Стратегії щодо вдосконалення освітнього середовища:
- забезпечувалась відповідність освітнього середовища вимогам Кодексу безпечної і дружньої для дитини школи;
- забезпечувалась відповідність освітнього середовища (внутрішніх туалетів, вентиляційного, питного режимів, режиму освітлення) санітарному регламенту;
- здійснено оптимізацію зелених насаджень;
- облаштовано медичний кабінет та забезпечено необхідний перелік медичних засобів;
- посилено роль шкільної бібліотеки як інформаційно-ресурсного центру;
- максимально використовується наявна спортивна база закладу.
9. Система оцінювання:
Прагнемо, щоб здобувачі освіти та їхні батьки вважали, що оцінювання результатів навчання учнів у закладі освіти є справедливим і об’єктивним. Педагогічні працівники в усній формі, на інформаційних стендах у навчальних кабінетах та інших приміщеннях закладу, власних блогаг, сайтах знайомили учасників освітнього процесу з критеріями оцінювання. Система оцінювання в закладі освіти ґрунтується на компетентнісному підході. Учителі намагаються розробляти компетентнісні завдання для проведення оцінювання, застосовують формувальне оцінювання, що передбачає відстеження індивідуального поступу учня, практикують самооцінювання та взаємооцінювання. Педагоги застосовують формувальне оцінювання: систематично відстежують та відображають розвиток, процеси навчання і результати навчання кожного учня, регулярно надають учням ефективний зворотний зв’язок щодо їхньої роботи.
Навчальні досягнення здобувачів у 1-4 класах підлягають формувальному оцінюванню та вводиться рівневе оцінювання
Основними видами оцінювання здобувачів освіти є вхідний контроль, поточне та підсумкове (тематичне, семестрове, річне). В цьому навчальному році в зв’язку з воєнним часом учні 4, 9 класів були звільнені від ДПА. У 2024-2025 н.р. буде відновлюватися проведення ДПА на базі закладів освіти.
У закладі використовується поточний контроль шляхом виконання різних видів завдань, передбачених навчальною програмою, у тому числі для самостійної та індивідуальної роботи здобувачів освіти протягом семестру. Поточний контроль здійснюється під час проведення практичних та лабораторних занять, а також за результатами перевірки контрольних, самостійних робіт, індивідуальних завдань тощо.
10. Організація виховної роботи в закладі.
Реалізація всіх напрямків виховної роботи здійснювалась через заходи, які були передбачені річним планом роботи і враховували особливості виховання особистості та відображалися в системі загальношкільних заходів, органів учнівського самоврядування, роботі з батьківською громадськістю.
З метою формування основних понять про народ, націю, суспільство, державу, активної громадянської позиції та відповідальності за долю рідного міста, України; виховання почуття єдності власної долі з долею Батьківщини в школі проведено: свято присвячене Дню захисника України та козацькі забави присвячені Дню українського козацтва.
Національно-патріотичне виховання є складовою загального виховного процесу учнів школи, головною метою якого є набуття молодими громадянами соціального досвіду, готовності до виконання громадянських і конституційних обов'язків, успадкування духовних надбань українського народу, досягнення високої культури взаємин, формування особистісних рис громадянина Української держави.
З нагоди відзначення Дня Гідності та Свободи у школі пройшли заходи під гаслом «Вільні творять майбутнє», на яких діти мали змогу переглянути відеоролики, презентації, декламували вірші про Україну, лідери учнівського самоврядування провели загальношкільний захід до Дня Гідності та Свободи.
9 листопада, у день Преподобного Нестора Літописця ми відзначаємо День української писемності та мови. Отож, було проведено Тиждень української мови «Чистота мови – чистота душі», присвячений Дню української писемності та мови.
На знак вшанування пам’яті невинних жертв Голодомору в Україні 24.11.2023 року були проведені години-реквієми «Людської пам’яті мости…», учням закладу було запропоновано приєднатися до Всеукраїнської акції по вшануванню жертв Голодомору «Запали свічку пам'яті».
Кожної весни на початку березня в нашій країні вшановують пам'ять Великого Кобзаря, геніального сина України – Тараса Григоровича Шевченка. З метою популяризації його творчої спадщини, активізації патріотичного виховання, пов’язаного з іменем видатного митця у нашому закладі пройшли «Шевченківські дні».
8 травня Україна відзначила День пам’яті та примирення. Наші учні 1-11 класів та педагогічний колектив долучилися до шкільних заходів та вшанувалися полеглих у Другій світовій війні хвилиною мовчання біля Братської могили.
У закладі працювали класні волонтерські загони учнів 5-11 класів з надання соціально – побутових послуг одиноким непрацездатним громадянам у рамках загальношкільної акції «Молодь – людям похилого віку!». Також учні 1 — 11 класів та працівники закладу є активними учасниками благодійних акцій: “Благодійний ярмарок”, “Дякуємо ЗСУ”, “Миколайчик для ЗСУ”, “Щедра КОЛЯДА”, “Благодійна лотерея”, “Ворогам кришка” та ін.
Найвищою цінністю будь – якої держави, у тому числі й України, є людина, її життя і здоров’я, честь, і гідність, недоторканність та безпека. Реалізація соціальних ініціатив Президента України вимагає чіткої, цілеспрямованої та злагодженої роботи задля соціального забезпечення та підтримки осіб, що опинилися у важких життєвих обставинах. Життєве неблагополуччя може бути спричинене різними факторами, зокрема перебування людини у ситуації торгівлі людьми або ж у зв’язку із вчиненням насильства в сім’ї.
В листопаді - грудні в Україні, в нашій школі зокрема, проходила акція «16 днів проти насильства».
Правова освіта та виховання, профілактика правопорушень серед підлітків постійно в центрі уваги педагогічного колективу нашого закладу освіти.
Протягом навчального року проведено Тижні правового виховання (грудень, березень). Також правоосвітня робота здійснюється під час уроків та в позаурочний час і охоплює як учнів, так і їхніх батьків, а також учителів, органи місцевого самоврядування. Питання правового виховання обговорюються на педагогічних радах та засіданнях шкільного методичного об’єднання класних керівників.
З початком навчального року проводиться постійна робота щодо виявлення дітей, які належать до пільгового контингенту (оформлено акти обстеження житлово – побутових умов проживання учнів) та оновлено банк даних. Організовано безкоштовне харчування дітей учасників АТО та дітям учасників бойових дій.
Класні керівники здійснюють постійний контроль за відвідуванням занять учнів, за успішністю знань, проводять необхідні педагогічні консультації з батьками учнів, обстежують умови проживання дітей в сім’ї, вивчають характер та прояви особистості учнів, здійснюють всю виховну роботу з дітьми девіантної поведінки, зустрічаються з учнями та їх батьками за місцем мешкання, проводять роботу по залученню учнів в гуртки та секції за інтересами, залучають до роботи у класі та в школі.
У Дзензелівському ЗЗСО І – ІІІ ступенів функціонує організація учнівського самоврядування «Єдність», яка передбачає цілеспрямовану планову взаємопов`язану діяльність всіх членів педагогічного та учнівського колективу.
Головою учнівського парламенту організації «Єдність» є президент школи, вибори якого проходять у вересні місяці. Йому підпорядковуються прем’єр-міністр і 7 міністерств: міністерства освіти , спорту, дисципліни, культури, інформації, опіки, турботи.Організація «ЄДНІСТЬ» поділяється на «Козачата» (1-4 класи), «Гайди» (5-8 класи), «Яструби» (9-11 класи). Учнівське самоврядування школи є активним учасником всіх загальношкільних заходів, конкурсів, змагань, акцій.
Лідери учнівського самоврядування – активні учасники засідань і проєктів громадських молодіжних організацій; учасники різних заходів, он-лайн проєктів тощо. Вони приймають участь та ініціюють шкільні проєкти.
11.Фінансування, фінансово-господарська діяльність, співпраця з батьками
Джерелами фінансування закладу є бюджетні кошти (загальний державний фонд), благодійні внески та спонсорська допомога.
З бюджету фінансується заробітна плата працівникам, комунальні послуги (газ, світло, вода, зв’язок).
Цьогоріч продовжували роботу щодо запровадження прозорої системи фінансування, розподілу публічних коштів, забезпечення прозорості та інформаційної відкритості діяльності згідно вимог ст.30 Закону України «Про освіту».
Систематично на шкільному сайті висвітлюється звітність про надходження та використання коштів в рубриці «Діяльність школи».
І. Бюджетні кошти. У 2023-2024 навчальному році залучено 5 110011,5 грн. бюджетних коштів. Зокрема:
1. На заробітну плату працівників використано 2 927 503,5 грн.,
2. На придбання предметів, матеріалів та обладнання 91225 грн. З них: господарські товари, канцтовари, медикаменти, санітарно-гігієнічні засоби, засоби індивідуального захисту, будівельні матеріали
3. На оплату послуг (крім комунальних) 102863 грн.
4. Здешевлення харчування для пільгових категорій - 56594 грн.
5. Оплата електроносіїв – 112711,5 грн.
7. Оплата природнього газу – 853201,5 грн.
Зміцнення матеріально-технічної бази, співпраця з громадськістю,
аналіз звернень громадян
Адміністрація Дзензелівського ЗЗСО І-ІІІ ступенів спільно із трудовим колективом, батьківською громадськістю, спонсорами, відділом освіти, молоді та спорту Маньківської селищної ради постійно працює над удосконаленням матеріально-технічної бази закладу.
У 2023-2024 н.р для покращення матеріально-технічної бази було придбано:
- Планшет – 6 шт;
- Принтер – 1 шт;
- Електром’ясорубку – 1 шт;
- Піфаратор – 1 шт;
- Встановлено систему фільтрів води в шкільній їдальні;
- Встановлено лічильник води;
- Здійснено заміну газового котла;
- Проведено ремонт шкафної у газовій котельні;
- Відремонтовано шкільну криницю;
- Придбано спортивні мати;
- Проведено косметичний ремонт навчальних класів, спортивної зали;
- Проводиться благоустрій шкільної території.
Поточні ремонти кабінетів у середньому виконано на 60 % . Витрачено 12 355 грн (батьківські кошти)
Виконані (у стадії виконання) капітальні ремонти:
• запланована заміна вікон у спортивному залі (кількість віконних блоків ) -18
• внутрішні туалети (встановлено кабінні перегородки) – 22 820 грн (кошти відділу освіти, молоді та спорту)
• ремонти спортзалів – фарбування підлоги, спонсорські кошти – 5 000 грн.
Покращення матеріальної бази:
- Встановлено інтерактивну дошку – 53 496 грн (державні кошти)
Організація інклюзивного навчання, придбання меблів для ресурсної кімнати – 10 000 грн (спонсорські кошти).
Загальна вартість ремонтних робіт (орієнтовно) та предбання матеріалів станом на 20.08.2024 103 671 тис.грн.
Бюджетні видатки – 76316 грн
Спонсорські кошти – 15 000 грн.
Батьківські кошти – 12 355 грнн.
На особистому прийомі директора за звітний період було зафіксовано 15 звернень. Письмові звернення – 13 і 2 - усно.
Як свідчить аналіз, найбільше у зверненнях громадян порушувалися питання працевлаштування, прийняття та переводу учнів, організації освітнього процесу.
Відповідно до Стратегії розвитку закладу освіти перспективними завданнями є:
ГОЛОВНІ ЗАВДАННЯ ПЕДАГОГІЧНОГО КОЛЕКТИВУ НА
2024-2025 Н.Р.:
Враховуючи зазначене, перед педагогічним колективом залишаються незмінними завдання:
1.Забезпечити систему роботи з адаптації та інтеграції здобувачів освіти до освітнього процесу.
2.Розвивати критичне мислення учнів.
3.Урізноманітнювати форми роботи використання вчителями для впровадження формувального оцінювання в освітньому процесі.
4.Вчителям під час проведення навчальних занять здійснювати наскрізний процес виховання, поєднувати виховний процес із формуванням ключових компетентностей та наскрізних умінь учнів, акцентувати увагу на:
-повагу гідності, прав і свобод людини;
-морально-етичне виховання;
-розвиток громадянської свідомості та відповідальності;
-розвиток навичок критичного мислення;
-розвиток навичок співпраці та командної роботи;
- формування здорового та екологічного способу життя.
5. Вдосконалювати професійні компетентності для роботи в умовах дистанційного та змішаного навчання.
6. Враховувати під час атестації та моніторингів педагогічної діяльності педагогічних працівників відповідність професійному стандарту вчителя.
7. Забезпечити реалізацію Стратегії розвитку закладу освіти на 2024-2025 н.р.
У своїй роботі з працівниками гімназії я дотримуюся партнерського стилю керівництва, тому завжди намагаюся створювати такий мікроклімат, коли успіхи кожного сприймаються позитивно, ініціатива підтримується.
У кожному із працівників школи бачу, насамперед, особистість в усьому розмаїтті її людських якостей. Прагну, щоб у нашому закладі було завжди творче і колективне вирішення справ.
Дякую усім за плідну роботу у 2023-2024 н.р.
Бажаю усім вам міцного здоров’я, щастя, благополуччя, творчих здобутків і найголовніше – миру!
Ми обов’язково вистоїмо, ПЕРЕМОЖЕМО!
І повернемося за шкільні парти 1 вересня у 2024-2025 навчальному році!
ВСЕ БУДЕ УКРАЇНА !!!