ПРОТОКОЛ №3 ЗАСІДАННЯ МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ВІД 05.01.2021 р.
ПРОТОКОЛ №3
ЗАСІДАННЯ МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ
ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ВІД 05.01.2021 р.
Присутні – 6 чол.
Голова ШМО – Левченко Н.П.
Секретар – Дігтяренко С.О.
Порядок денний:
-
Практикум «Вивчаємо Державний стандарт початкової освіти». Планування навчальних видів діяльності для досягнення очікуваних результатів у мовно-літературній освітній галузі. Дігтяренко С.О.
-
Майстер-клас «Я це роблю так. Щоденні 5». Левченко Н.П.
-
Презентація «Мій план інтегрованого навчального дня» (з використанням інноваційних методів та прийомів роботи). Непийвода Л.М.
-
Обговорення та затвердження тематики проведення Тижня початкових класів. Керівник МО
-
Обмін досвідом з проходження та тематики вебінарів і курсів. Дігтяренко Л.М.
-
Експрес-огляд «Радимо прочитати». Члени МО
-
Обмін досвідом роботи вихователя ГПД «Ігрова діяльність учнів під час ГПД як засіб соціалізації». Вихователь ГПД Візір К.М.
1.Слухали: Дігтяренко С.О. провела практикум «Вивчаємо Державний стандарт початкової освіти». Планування навчальних видів діяльності для досягнення очікуваних результатів у мовно-літературній освітній галузі.
Виступили: Дігтяренко Л.М. зауважила, що головне, щоб дитина вміла вести діалог на важливі для неї теми, визначати позиції співрозмовників, аргументовано погоджуватися з ними або ж ні, уміла описувати свої та емоції іншого мовця.
Непийвода Л.М. наголосила, що за новим стандартом школяр має розуміти мету читання і самостійно відбирати відповідно до неї тексти, виділяти ідею, важливі деталі, аналізувати прочитане.
Ухвалили: Вивчати досвід щодо впровадження Державного стандарту початкової освіти в мовно-літературній освітній галузі; сприяти розвитку творчої активності педагогів, підвищувати їх теоретичну, методичну, практичну компетентність.
2. Слухали: Левченко Н.П. провела майстер-клас «Я це роблю так. Щоденні 5».
Виступили: Дігтяренко С.О. зауважила, що під час навчання читання учитель повинен слідкувати, щоб процес читання не перетворився на механічне складання букв і озвучення складів, слів, а підібрати такі види роботи, які б пробудили у дітей вогник допитливості і цікавості.
Дігтяренко Л.М. переконана, що ефективним на уроці читання є використання різноманітних форм, видів читання та цікавих методичних прийомів.
Ухвалили: Сприяти підвищенню професійної компетентності педагогів, прагненню до самоосвітньої діяльності. Виховувати любов до книги, бажання читати.
3. Слухали: Непийводу Л.М., яка поділилась досвідом роботи «Мій план інтегрованого навчального дня» (з використанням інноваційних методів та прийомів роботи).
Виступили: Візір К.М. повідомила, що інтегровані дні сприяють глибокому засвоєнню програмового матеріалу, розвитку творчих здібностей учнів, нетрадиційного мислення.
Дігтяренко С.О. зауважила, що методика проведення днів інтеграції має передбачати узгодженість дій вчителів різних предметів.
Ухвалили: Сприяти підвищенню інтересу учнів до навчання, активізації їх навчальної діяльності. Дні інтеграції завершувати позаурочною навчально-розважальною програмою.
4. Слухали: Керівник МО Левченко Н.П. запропонувала обговорити та затвердити тематику проведення Тижня початкових класів.
Виступили: Дігтяренко С.О. запропонувала провести заходи, які охоплювали б різні види діяльності учнів, були цікавими, корисними і сприяли інтелектуальному та творчому розвитку дитини.
Ухвалили: Створити для дітей атмосферу успіху, яка сприяє розвитку особистості дитини, розкриттю унікальних здібностей вихованців, відчуття радості за свої досягнення, віри у власні сили, наполегливості у подоланні труднощів.
5. Слухали: Дігтяренко Л.М. ознайомила присутніх із новинками з тематики курсів, вебінарів для учителів початкових класів.
Виступили: Візір К.М. розповіла, що вебінари – це прямі ефіри зі спікерами, які діляться власними методиками, де можна поставити запитання спікеру в чаті та долучитися до обговорення з іншими учасниками. Вебінари створюються у такий спосіб, аби вчителі змогли взяти для себе багато корисної інформації. А теми формуються відповідно до потреб освітян. Тому вони так важливі для нас.
Непийвода Л.М. поділилася із колегами освітніми платформами, на яких їй цікаво і зручно працювати: це «Всеосвіта», «На урок», «Едера», «Прометеус» та ін.
Ухвалили: Підвищувати педагогічну компетентність шляхом проходження курсів та участі у вебінарах.
6. Слухали: Керівник МО Левченко Н.П. виступила з Експрес-оглядом «Радимо прочитати».
Виступили: Дігтяренко С.О. звернула увагу присутніх на те, що іде поступове зниження ролі книги в системі духовних цінностей школярів. На жаль, останнім часом книгу дітям замінюють телебачення, комп’ютерні ігри, Інтернет
Візір К.М. запропонувала провести методичні перегуки: «Обговорення матеріалів дитячої періодичної преси».
Ухвалили: Знайомити дітей з найкращими книгами, творами, які будуть пробуджувати їх до нових запитів, викликати їх інтереси в самонавчанні і творчості.
7.Слухали: Візір К.М. ознайомила присутніх з досвідом роботи ГПД «Ігрова діяльність учнів під час ГПД як засіб соціалізації».
Виступили: Левченко Н.П. стверджує, що краще підбирати ігри, виграшем яких є гарний настрій, а не шалена перемога окремих учасників.
Дігтяренко Л.М. додала, що слід підбирати ігри, які б сприяли формуванню всебічному фізичному розвитку здобувача освіти та зміцненню здоров’я.
Ухвалили: Продовжувати ділитися своїми напрацюваннями та досвідом роботи в НУШ. Постійно підвищувати професійний рівень, педагогічну майстерність, загальну культуру педагога.
Голова ШМО: Левченко Н.П.
Секретар: Дігтяренко С.О