ПРОТОКОЛ №2 ЗАСІДАННЯ МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ВІД 22.10.2020 р.
ПРОТОКОЛ №2
ЗАСІДАННЯ МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ
ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ВІД 22.10.2020 р.
Присутні – 6 чол.
Голова ШМО – Левченко Н.П.
Секретар – Дігтяренко С.О.
Порядок денний:
-
Тренінг: «Нова Українська школа - нові стандарти освіти». Керівник МО
-
Обмін досвідом «НУШ. Перші сходинки разом з учнями 3 класів». Учитель 3 класу
-
Майстер-клас «Ранкові зустрічі». Учитель 1 класу
-
«Іспит на майстерність» (розв’язування педагогічних ситуацій). Заступник директора з НР
-
Проведення анкетування «Ставлення членів м/о до інтеграції в освітньому процесі». Члени МО
-
Методичні перегуки: «Обговорення матеріалів періодичної преси» Члени МО
-
Новини з тематики курсів, вебінарів. Керівник МО
1.Слухали: Левченко Н.П. провела тренінг: «Нова Українська школа - нові стандарти освіти».
Виступили: Дігтяренко С.О. зауважила, що освіту необхідно реформувати, бо школа дійсно застаріла для сучасного суспільства. Сьогодні ми маємо шанс це змінити. Потужну державу і конкурентну економіку може забезпечити згуртована спільнота творчих людей, відповідальних громадян, активних і підприємливих. Саме таких має готувати Нова українська школа.
Ухвалили:
- Сприяти створенню належних умов для організації навчання та раціонального відпочинку учнів початкових класів
- Забезпечувати наступність дошкільної та початкової освіти з метою адаптації дітей до навчання у школі.
2. Слухали: Непийвода Л.М. ознайомила присутніх з досвідом своєї роботи «НУШ. Перші сходинки разом з учнями 3 класів».
Виступили: Дігтяренко Л.М. сказала, що головне завдання для учнів українських шкіл — опанувати за 12 років навчання не просто окремі предмети, але так звані «компетентності». Це означає, що учні не просто набувають знань, а вчаться використовувати їх на практиці й опановують навички.
Візір К.М. переконана, що учитель – це людина, на якій тримається реформа. Він повинен йти в ногу з часом, бути творчим, незалежним, конкурентноспроможним.
Ухвалили: продовжувати ділитися своїми напрацюваннями та досвідом роботи в НУШ.
3. Слухали: Учитель 1 класу Дігтяренко С.О. провела майстер-клас «Ранкові зустрічі».
Виступили: Левченко Н.П. зауважила, що мета ранкової зустрічі – організований цікавий, спільний початок ще одного щасливого дня, що проживає дитина разом з однолітками та дорослими.
Візір К.М. додала, що для ранкової зустрічі краще підбирати ігри, виграшем яких є гарний настрій, а не шалена перемога окремих учасників.
Ухвалили: підбирати ігри на ранкові зустрічі, які б сприяли формуванню всебічному фізичному розвитку здобувача освіти та зміцненню здоров’я.
4. Слухали: Візір М.В. виступив з доповіддю «Іспит на майстерність» (розв’язування педагогічних ситуацій).
Виступили: Дігтяренко С.О. розповіла, що значення педагогічних ситуацій є величезним. Вони концентрують у собі всі переваги й недоліки педагогічного процесу й педагогічної системи взагалі. Вони відіграють значну роль у формуванні досвіду педагогічної діяльності.
Дігтяренко Л.М. стверджує, що кожна конфліктна ситуація- гострий сигнал про неблагополуччя в розвитку дитини або цілого колективу. Доречніше проаналізувати перші симптоми неблагополуччя, ніж розпочати це після серйозних проявів конфлікту. Ухвалили: учитись конструктивно розв’язувати конфліктні ситуації та намагатися їм запобігати.
5. Слухали: Левченко Н.П. провела анкетування «Ставлення членів м/о до інтеграції в освітньому процесі».
Виступили: Непийвода Л.М. впевнена, що творчість, адаптивність, критичне мислення та співпраця – дуже цінні навички. Коли мова йде про набуття цих навичок у класі, інтегроване навчання є надзвичайно ефективним підходом, оскільки допомагає учням усвідомити важливу роль взаємодії один з одним у реальному житті.
Візір К.М. вважає, що використання можливостей, які пропонує інтегроване навчання, не означає відмову від окремих предметів. Кожна дисципліна ставить різні питання і пропонує власні методи розширення знань.
Ухвалили: продовжувати ознайомлюватись та вивчати процес інтеграції в освітньому середовищі НУШ.
6. Слухали: Візір К.М. запропонувала провести Методичні перегуки: «Обговорення матеріалів періодичної преси».
Виступили: Дігтяренко Л.М. зробила екскурс періодичними виданнями для учителів початкової школи. Так у науково-методичному журналі «Початкова школа» вона запропонувала статтю про нові інформаційні технології початкової освіти. А от, як зробити життя школяра цікавим, не відбити бажання вчитися, можна ознайомитись у газеті «Початкова освіта». У журналі «Виховна робота в школі» можна дізнатись про моделі виховних систем, сценарії свят, досвід виховання та ін.
Ухвалили: зробити передплату періодичних видань, що стосуються початкової освіти.
7. Слухали: Керівник МО Левченко Н.П. ознайомила присутніх із новинами з тематики курсів, вебінарів для учителів початкових класів.
Виступили: Візір К.М. розповіла, що вебінари – це прямі ефіри зі спікерами, які діляться власними методиками, де можна поставити запитання спікеру в чаті та долучитися до обговорення з іншими учасниками. Вебінари створюються у такий спосіб, аби вчителі змогли взяти для себе багато корисної інформації. А теми формуються відповідно до потреб освітян. Тому вони так важливі для нас.
Дігтяренко С.О. поділилася із колегами освітніми платформами, на яких їй цікаво і зручно працювати: це «Всеосвіта», «На урок», «Едера», «Прометеус» та ін.
Ухвалили:
- Постійно підвищувати професійний рівень, педагогічну майстерність, загальну культуру педагога;
- Підвищувати педагогічну компетентність шляхом проходження курсів та участі у вебінарах.
Голова ШМО: Левченко Н.П.
Секретар: Дігтяренко С.О