План мо 2020-2021
Тематика засідань методичного об`єднання
вчителів початкових класів
та вихователя ГПД
на 2020-2021 навчальний рік
Засідання 1
Тема. Модернізація початкової освіти – актуальна вимога сьогодення.
Форма проведення. Педагогічне коло
Мета. Вивчити основні нормативні документи, що регламентують функціонування початкової школи; обговорити виконання плану роботи методичного об’єднання за 2019-2020 н. р. та затвердити план роботи на 2020-2021 н.р.; розглянути методичні рекомендації щодо проведення першого уроку; проаналізувати навчальні програми, підручники, зошити.
№ з/ п |
Зміст роботи |
Термін |
Відповідальні |
1. 2. 3. 4.
5. 6. 7.
|
Аналіз роботи методичного об’єднання за 2019-2020 н. р. Вибори голови та секретаря ШМО та розподіл доручень між членами. Обговорення і затвердження плану роботи на 2020-2021н. р. (Дігтяренко С.О.) Опрацювання інструктивно-методичних матеріалів: а) Про структуру 2020-2021 навчальн. року та навчальні плани в початкових класах загальноосвітніх навчальних закладів (Непийвода Л.М.) б) Методичні рекомендації щодо викладання навчальних предметів у початкових класах у 2020-2021 н.р. в) Вимоги до оцінювання навчальних досягнень учнів 1 - 4 класів г) Нова редакція типових освітніх програм для 1-2 класів НУШ та 3-4 класів НУШ. Розгляд інструкцій щодо ведення Класного журналу в 1- 4 класах загальноосвітніх навчальних закладів Методичні рекомендації до проведення у загальноосвітніх закладах України першого уроку(Дігтяренко С.О.) Доповідь «Нова українська школа – ключова реформа Міністерства освіти і науки» (Дігтяренко С.О.). Розроблення пам’ятки «Як уберегти себе від хвороби» (заходи обережнос-ті при COVID-19 для учнів початко-кових класів) (Візір К.М.) |
Серпень 2020р. |
Керівник мо Члени мо Члени мо
Керівник мо Члени мо Члени мо
Члени мо
|
Завдання членам методоб’єднання :
-
опрацювати інструктивно-методичні листи, програми, підручники, зошити та посібники для початкової школи;
-
проаналізувати вимоги Державного стандарту, завдань навчальних програм;
-
дотримуватися методичних рекомендацій до проведення Першого уроку;
-
поповнити свій робочий кабінет новими наочними посібниками, дидактичними іграми, роздатковим матеріалом;
-
працювати над ідеєю: «Кабінет - творча лабораторія вчителя!»;
-
підготуватися до обміну досвідом «НУШ. Перші сходинки разом з учнями 3 класів»;
-
бути готовими взяти участь у майстер-класі «Радо вітаємо на ранковій зустрічі».
Засідання 2
Тема. Освітнє середовище як чинник розвитку особистості учня
Форма проведення. Педагогічні гостини
Мета. Розширити знання педагогів щодо запровадження НУШ (освітнє середовище, інтегроване навчання, осередки, LEGO); підвищити професійну компетентність учителів; сприяти розвитку творчої активності педагогів,
виховувати інтерес до самовдосконалення.
№ з/п |
Зміст роботи |
Термін |
Відповідальні |
1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. |
Тренінг: «Нова Українська школа - нові стандарти освіти»
Обмін досвідом «НУШ. Перші сходинки разом з учнями 3 класів» Майстер-клас «Ранкові зустрічі» «Іспит на майстерність» (розв’язування педагогічних ситуацій) Проведення анкетування «Ставлення членів м/о до інтеграції в освітньому процесі» Методичні перегуки: «Обговорення матеріалів періодичної преси» Новини з тематики курсів, вебінарів |
Жовтень 2020р. |
Керівник мо Учителі 3 класів
Учителі 1-3 класів Заступник директора з НВР, керівник мо Заступник директора з НВР, керівник мо Члени мо Заступник директора з НВР, керівник мо |
Завдання членам методоб’єднання:
-
організувати активну участь молодших школярів у Всеукраїнських конкурсах «Соняшник», «Sunflower», інтернет-олімпіадах «На урок», «Всеосвіта», конкурсі знавців української мови імені Петра Яцика;
-
вчителям, що атестуються, підготуватися до проведення творчого звіту;
-
підготуватися до презентації планів інтегрованого навчального дня з використанням інноваційних методів та прийомів роботи
Засідання 3
Тема. Системно-діяльнісний підхід як філософія освіти початкової школи.
Мовно-літературна освітня галузь
Форма проведення. Методичні посиденьки
Мета. Вивчати досвід щодо впровадження Державного стандарту початкової освіти в мовно-літературній освітній галузі; сприяти розвитку творчої активності педагогів, підвищувати їх теоретичну, методичну, практичну компетентність; удосконалювати освітній процес у початковій школі; організувати участь молодших школярів у творчих конкурсах, олімпіадах; виховувати інтерес до самовдосконалення, пізнання нового.
№ з/п |
Зміст роботи |
Термін |
Відповідальні |
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
|
Практикум «Вивчаємо Державний стандарт початкової освіти» Планування навчальних видів діяльності для досягнення очікуваних результатів у мовно-літературній освітній галузі
Майстер-клас «Я це роблю так. Щоденні 5» Презентація «Мій план інтегрованого навчального дня» (з використанням інноваційних методів та прийомів роботи)
Обговорення та затвердження тематики проведення Тижня початкових класів
Обмін досвідом з проходження та тематики вебінарів і курсів
Експрес-огляд «Радимо прочитати».
Обмін досвідом роботи вихователя ГПД «Ігрова діяльність учнів під час ГПД як засіб соціалізації» |
Грудень 2020р.
|
Заступник директора з НВР, керівник мо
Учителі 1-3 класів
Члени мо
Керівник мо, члени мо
Члени мо
Члени мо
Вихователь ГПД |
Завдання членам методоб’єднання :
- працювати над складанням плану та конспектів заходів Тижня початкових класів;
- спланувати тематику самоосвіти на 2021 рік;
- підготуватися до виступу на аукціоні методичних ідей «Інтерактивні форми організації навчальної діяльності молодших школярів на уроках математики».
Засідання 4
Тема. Педагогіка партнерства як ключовий компонент Нової української школи. Математична освітня галузь
Форма проведення. Методичний аукціон
Мета. Обмінятися досвідом роботи з впровадження в освітній процес інтерактивних форм організації навчальної діяльності молодших школярів на уроках математики: кейс-технологія; «перевернуте навчання»; педагогічна технологія STEM як засіб реформування освітньої системи України; критичне мислення молодших школярів на уроках математики; математичні поняття і закономірності в проєктній діяльності. Сприяти розвитку творчої активності педагогів, підвищувати їх теоретичну, методичну, практичну компетентність; удосконалювати освітній процес у початковій школі; виховувати інтерес до самовдосконалення, пізнання нового.
№ з/п |
Зміст роботи |
Термін |
Відповідальні |
1.
2.
3. 4. 5.
|
Тренінг «Педагогіка партнерства як продуктивна форма взаємодії вчителя та учнів» Інтерактивні форми організації навчальної діяльності молодших школярів на уроках математики: - педагогічна технологія STEM як засіб реформування освітньої системи України; Рефлексія «Підсумки проведення Тижня початкових класів» «Іспит на майстерність» «Секрети цікавого навчання під час проведення самопідготовки» |
Березень 2021р. |
Керівник мо Члени мо Члени мо Заступник директора з НВР, керівник мо Вихователь ГПД |
Завдання членам методоб’єднання:
- ознайомитися з добіркою матеріалів, які допоможуть запровадити принципи STEM-освіти в освітньому процесі;
- взяти до уваги статтю «Чому LEGO у школі - це круто»;
- підготувати звіт «Мої досягнення та творчі напрацювання»;
- підготувати ідеї до перспективного плану роботи мо на наступний рік.
Засідання 5
Тема. Підсумок роботи методичного об’єднання за рік
Форма проведення. Методичний марафон
Мета. Підвести підсумки роботи методичного об’єднання вчителів початкових класів та вихователя ГПД за 2020-2021 навчальний рік, заслухати звіти вчителів про самоосвіту, творчі знахідки, скласти перспективний план роботи м/о на наступний навчальний рік.
№ з/п |
Зміст роботи |
Термін |
Відповідальні |
1. |
Підведення підсумків роботи методичного об’єднання вчителів початкових класів за 2020-2021 навчальний рік |
Травень 2021р. |
Керівник мо |
2. |
Звіт учителів та вихователя ГПД «Мої досягнення та творчі напрацювання» |
Члени мо |
|
3. |
Панорама ідей. Складання перспективного плану роботи методичного об’єднання вчителів початкових класів на 2021-2022 навчальний рік |
Члени мо |
|
4. |
Про порядок закінчення навчального року, проведення навчальних екскурсій в 1-4 класах. |
Заступник директора з НВР |
|
5. |
Аналіз результатів контрольних зрізів знань учнів 1-4 класів та ДПА учнів 4 класу, участі у шкільних, Всеукраїнських та Міжнародних конкурсах і інтернет-олімпіадах. |
Заступник директора з НВР |
Завдання членам методоб’єднання:
-
систематично працювати над вдосконаленням методичної роботи з питань
підвищення професійної майстерності;
-
продумати оформлення освітнього середовища на новий навчальний рік;
-
слідкувати за новинками методичної літератури;
-
займатися самоосвітою.