A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Дзензелівський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів
Маньківської селищної ради Черкаської області

Додаток до наказ №58 Узагальнена інформація щодо проведення самооцінювання педагогічної діяльності педагогічних працівників Дзензелівського ЗЗСО І

Дата: 21.09.2023 11:23
Кількість переглядів: 19

Додаток №1

До наказу №58-ос від 07.06.2023         

Узагальнена інформація щодо проведення самооцінювання педагогічної діяльності педагогічних працівників Дзензелівського ЗЗСО І-ІІІ ступенів у 2022-2023 навчальному році

В – високий

Д – достатній

ВП – вимагає покращення

Н – не задовільний

Критерій оцінювання

Індикатор оцінювання

Рівень оцінювання

Вимога 1. Ефективність планування педагогічними працівниками своєї діяльності, використання сучасних освітніх підходів до організації освітнього процесу з метою формування ключових компетентностей учнів

Критерій 1.1.

Педагогічні працівники планують свою діяльність аналізуючи її результативність

Усі учителі закладу освіти аналізують результативність власної педагогічної діяльності з урахуванням індивідуальних особливостей учнів та враховують результати аналізу при подальшому плануванні роботи. Педагоги самостійно розробляють календарно-тематичні планування відповідно до державних стандартів загальної середньої освіти, навчальних програм, освітньої програми Дзензелівського ЗЗСО І-ІІІ ступенів. При розроблені календарно-тематичного планування вчителі використовують різні джерела: зразки, що використовуються фаховими виданнями, розробки з інтернет-сайтів, блогів, рекомендації МОН України, спільна робота з колегами, власний досвід. Протягом навчального року учителі можуть вносити зміни до календарно-тематичного планування залежно від форми навчання та потреб.

 

Критерій 1.2. Педагогічні працівники застосовують освітні технології, спрямовані на формування в учнів ключових компетентностей та умінь, спільних для всіх компетентностей

Педагоги закладу використовують види, форми і  методи роботи, спрямованні на володіння учнями ключовими компетентностями. З поміж навчальних завдань, які пропонуються учням, значна роль відводиться конструктивним, творчим, пошуковим, спрямованим на застосування знань у практичній діяльності, що забезпечують зв'язок навчального контенту з життям. Результати спостереження за навчальними заняттями показали, що більша частина вчителів застосовують освітні технології (інформаційно-комунікаційна, інтерактивна, особистісно орієнтованого навчання), спрямовані на оволодіння учнями ключовими компетентностями.

 

Критерій 1.3. Педагогічні працівники беруть участь у формуванні та реалізації індивідуальної освітньої траєкторії учнів 

Вчителі закладу надають підтримку учням, які потребують індивідуальної освітньої траєкторії, зокрема для тих, що потребують індивідуальної форми навчання. Передбачено консультування для учнів різних рівнів навченості, їхню індивідуальну підтримку, завдання різного рівня, визначення освітньої мети відповідно до здібностей та академічних успіхів учнів. Створення індивідуальної освітньої траєкторії для розвитку обдарованості здобувачів освіти.

 

Критерій 1.4.

Педагогічні працівники створюють або використовують освітні ресурси (електронні презентації, відеоматеріали, методичні розробки, вебсайти, блоги, тощо)  

Педагогічні працівники створюють та поширюють власний педагогічний досвід  у професійних спільнотах, на вебсайті закладу, у фахових виданнях, на освітніх онлайн платформах, виступи на ШМО, педагогічних нарадах. Розробка підсумкових тестувань на онлайн платформах «Всеосвіта», «На урок». Ведення електронних журналів та щоденників.

 

Критерій 1.5.

Педагогічні працівники сприяють формуванню спільних цінностей в учнів у процесі навчання, виховання та розвитку

У закладі відбувається формування в учнів суспільних цінностей через зміст навчального матеріалу предметів. Під час проведення навчальних занять в учнів виховується почуття патріотизму, поваги до державної мови, законів України, розвивається в учнів навички співпраці та культури командної роботи. Встановлення партнерських стосунків між учасниками освітнього процесу.

 

Критерій 1.6.

Педагогічні працівники використовують інформаційно-комунікаційні (цифрові) технології в освітньому процесі.

Педагогічні працівники використовують цифрові технології (проектор, гаджети). Використовуються електронні освітні ресурси, використання мережі Інтернет для пошуку навчальної інформації, проведення онлайн тестування, онлайн-завдання, що сприяють формуванню ключових компетентностей. Вчителі використовують ІКТ під час проведення навчальних занять для показу презентацій, навчальних відеороликів, навчальні додатки, онлайн тест.

 

Вимога 2. Постійне підвищення професійного рівня і педагогічної майстерності педагогічних працівників

Критерій 2.1.

Педагогічні працівники забезпечують власний професійний розвиток і підвищення кваліфікації, у тому числі щодо методик роботи з особами з особливими освітніми потребами.

Педагогічні працівники постійно підвищують власний педагогічний рівень, використовуючи різноманітні форми підвищення кваліфікації, передачі педагогічного досвіду, а також самоосвіту. Процес професійного зростання є безперервним систематичним процесом у закладі. Учителі цікавляться новими тенденціями у розвитку освіти, систематично аналізують і оцінюють свою роботу. Адміністрацією закладу здійснюється аналіз професійного розвитку педагогічних працівників. У закладі наявний річний план підвищення кваліфікації педагогічних працівників. На засіданні педагогічної ради розглядаються питання, щодо підвищення кваліфікації учителів та затвердження сертифікатів підвищення кваліфікації. 

 

Критерій 2.2.

Педагогічні працівники здійснюють інноваційну освітню діяльність, беруть участь в освітніх проектах, залучаються до роботи як освітні експерти

Педагогічні працівники беруть участь у інноваційній, пошуковій та дослідницько-експериментальній роботі, впроваджують нові форми та методи роботи в педагогічній діяльності. Педагоги залучаються до експертної освітньої роботи, супервізії. Педагогічні працівники залучаються до комісії під час проведення конкурсів, ІІ туру Всеукраїнських учнівських олімпіад.

 

Вимога 3. Налагодження співпраці з учнями, їх батьками, працівниками закладу освіти

Критерій 3.1. 

Педагогічні працівники діють на засадах педагогіки партнерства.

Педагогічні працівники діють на засадах педагогіки партнерства, реалізуючи її через особистісно орієнтований підхід, забезпечують комфортні, безконфліктні та безпечні умови навчання. Учителі здійснюють постійну взаємодію, неупереджено ставляться до учнів. Думка учнів враховується в більшості випадків. Учні працюють під час навчальних занять та співпрацюють між собою

 

Критерій 3.2. 

Педагогічні працівники співпрацюють з батьками учнів з питань організації освітнього процесу, забезпечують постійний зворотній зв'язок 

У закладі освіти реалізуються заходи, що передбачають конструктивну співпрацю педагогів з батьками здобувачів освіти. Педагоги комуні кують із батьками здобувачів освіти. Учителі виявляють доброзичливість у спілкуванні з батьками, визнають батьків партнерами у співпраці заради дитини. Батьки отримують від педагогів поради, рекомендації, консультації. При розв’язуванні проблемних ситуацій допомогу батькам надають класні керівники, адміністрація закладу. Інформацію від вчителів отримують різними шляхами: батьківські збори, спільноти в соціальних мережах, мобільні додатки, сайт школи, власні блоги. 

 

Критерій 3.3.

У закладі освіти існує практика педагогічного наставництва та інших форм професійної співпраці.

Педагогічні працівники формують і підтримують партнерські взаємини між собою, співпрацюють, діляться знаннями. Проблеми які виникають систематично вирішуються. У закладі розроблено Положення про наставництво над молодими педагогічними працівниками.

 

Вимога 4. Організація педагогічної діяльності на засадах академічної доброчесності

Критерій 4.1.

Педагогічні працівники під час провадження педагогічної та наукової діяльності дотримуються академічної доброчесності.

У закладі розроблено Положення про академічну доброчесність. Учителі здійснюють свою діяльність з дотриманням принципів академічної доброчесності, неупереджено оцінюють результати навчання учнів на основі зрозумілих і чітких кретеріїв.

 

Критерії 4.2. 

Педагогічні працівники сприяють дотриманню академічної доброчесності учнями

Педагогічні працівники знайомлять учнів із основами авторського права, проводять бесіди щодо дотримання академічної доброчесності, дають завдання які не уможливлюють списування. При проведенні навчальних занять педагоги повідомляють про джерело використання освітніх презентацій, матеріалів.

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено