План внутрішнього моніторингу на 2023
План внутрішнього моніторингу на 2023-2024 н.р. в Дзензелівському закладі загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів за напрямом : «Освітнє середовище»
Умовні позначення:
Контрольно-інформаційне забезпечення:
О – оперативна нарада при директорові; П – педагогічна рада; МР – методична рада; Н – наказ; ШМО – шкільне методичне об’єднання.
Відповідальні:
Д – директор; ЗНВР – заступник з навчальної роботи; ЗВР – заступник з виховної роботи; ПО – педагог організатор; ПП- практичний психолог; СП – соціальний педагог.
Методи збору інформації:
ВД – вивчення документації; О – опитування; С- спостереження.
№ |
Напрямки оцінювання |
Термін прове- дення |
Методи збору інформації |
Відпові- дальні |
Контрольно- інформаційне забезпечення |
|||||
Вимога 1. Забезпечення здорових, безпечних і комфортних умов навчання та праці |
||||||||||
1 |
Критерій 1.1. Приміщення і територія закладу освіти є безпечним і комфортним для навчання та праці |
Вересень-грудень 2023 |
С , О |
Д |
О |
|||||
2 |
Критерій 1.2. Заклад освіти забезпечений навчальними та іншими приміщеннями з відповідним обладнанням, що необхідні для реалізації освітньої програми |
О |
ЗНВР |
О |
||||||
3 |
Критерій 1.3. У закладі освіти створюються умови для безпечного використання мережі Інтернет, в учасників освітнього процесу формуються навички безпечної поведінки в Інтернеті |
Д |
||||||||
4 |
Критерій 1.4. У закладі освіти застосовуються підходи для адаптації та інтеграції учнів до освітнього процесу, професійної адаптації працівників |
О, С |
СП |
|||||||
5 |
Критерій 1.5. У закладі освіти створюються умови для здорового харчування учнів і працівників |
С,О,ВД |
ЗВР |
|||||||
6 |
Критерій 1.6. Працівники обізнані з правилами поведінки в разі нещасного випадку з учнями та працівниками закладу освіти чи раптового погіршення їхнього стану здоров’я і вживають необхідних заходів |
О, ВД |
ЗНВР |
|||||||
7 |
Критерій 1.7. Учні та працівники закладу освіти обізнані з вимогами охорони праці, безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки, правилами поведінки в умовах надзвичайних ситуацій і дотримуються їх. |
ВД, О |
ЗНВР |
|||||||
Вимога 2. Створення освітнього середовища, вільного від будь-яких форм насильства та дискримінації |
||||||||||
8 |
Критерій 2.1. Заклад освіти планує та реалізує діяльність щодо запобігання будь яким проявам дискримінації, булінгу в закладі |
Січень –лютий 2024 |
ВД, О |
ЗВР, СП |
||||||
9 |
Критерій 2.2. Керівник та заступник керівника закладу освіти, педагогічні працівники протидіють булінгу, іншому насильству, дотримуються порядку реагування на їх прояви |
С,О |
ЗВР |
|||||||
10 |
Критерій 2.3. Правила поведінки учасників освітнього процесу в закладі освіти забезпечуються дотриманням етичних норм, повагу до гідності, прав і свобод людини |
О,С |
ЗВР |
|||||||
Вимога 3. Формування інклюзивного, розвивального та мотивуючого до навчання освітнього простору |
||||||||||
11 |
Критерій 3.1. Приміщення та територія закладу освіти облаштовуються з урахуванням принципів універсального дизайну та розумного пристосування |
Березень – травень 2024 |
С,О |
Д |
||||||
12 |
Критерій 3.2. У закладі освіти застосовуються методики та технології роботи з дітьми з особливими освітніми потребами |
С, ВД, О |
ЗНВР |
|||||||
13 |
Критерій 3.3. Заклад освіти взаємодіє з батьками, іншими законними представниками осіб з особливими освітніми потребами, фахівцями інклюзивно-ресурсного центру, залучає їх до необхідної підтримки дітей під час здобуття освіти. |
С, О, ВД |
ЗВР, СП |
|||||||
14 |
Критерій 3.4. Освітнє середовище мотивує учнів до оволодіння ключовими компетентностями та наскрізним умінням, ведення здорового способу життя |
С,О, ВД |
ЗВР |
|||||||
15 |
Критерій 3.5. У закладі освіти створено простір інформаційної взаємодії та соціально-культурної комунікації учасників освітнього процесу |
С, О |
ЗНВР, ЗВР |