ПРОТОКОЛ №4 ЗАСІДАННЯ МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ВІД 26.03.2021 р.
ПРОТОКОЛ №4
ЗАСІДАННЯ МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ
ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ВІД 26.03.2021 р.
Присутні – 6 чол.
Голова ШМО – Левченко Н.П.
Секретар – Дігтяренко С.О.
Порядок денний:
-
Тренінг «Педагогіка партнерства як продуктивна форма взаємодії вчителя та учнів». (Дігтяренко Л.М.)
-
Аукціон методичних ідей. Інтерактивні форми організації навчальної діяльності молодших школярів на уроках математики». (Дігтяренко С.О.)
-
Практикум «Гра по-новому – навчання по-іншому з LEGO». Метод компетентнісного навчання «Шість цеглинок». (Непийвода Л.М.)
-
Рефлексія «Підсумки проведення Тижня початкових класів». (Левченко Н.П.)
-
Іспит на майстерність. «Секрети цікавого навчання під час проведення самопідготовки». (Візір К.М.)
1.Слухали: Дігтяренко Л.М. провела тренінг «Педагогіка партнерства як продуктивна форма взаємодії вчителя та учнів».
Виступили: Непийвода Л.М. наголосила, що співпраця учителя і учнів, партнерство на уроці, спільний процес пізнання і відкриттів, постійне створення ситуації успіху – ось складові самореалізації учня в освітньому середовищі.
Дігтяренко С.О. зауважила, що педагогіка партнерства – це сплетіння життєвих цілей і намірів усіх членів команди: вчитель+учні+батьки.
Ухвалили: формувати в педагогів власної стратегії роботи з учасниками навчального процесу через розвиток пізнавальних інтересів у навчанні завдяки партнерству на принципах життєвих та предметних компетентностей.
2. Слухали: Дігтяренко С.О. провела Аукціон методичних ідей «Інтерактивні форми організації навчальної діяльності молодших школярів на уроках математики». Виступили: Левченко Н.П. переконана, що інтерактивні методи навчання дають можливість активізувати мислення учнів, залучати учнів до плідної бесіди, мотивувати навчання, показувати різні точки зору, допомагає ставити свої запитання та формувати власну думку.
Дігтяренко Л.М., сказала, що впровадження інтерактивних методів у практику роботи, разом з тим, пов’язане з певними труднощами і проблемами, а, саме, найчастіше доводиться стикатися з обмеженістю інформації, яку доводиться додатково готувати до уроку, недосконалістю підручників, і, часто, з байдужістю учнів до вирішення проблем, які стоять на уроці.
Ухвалили: ознайомитися з добіркою матеріалів, які допоможуть запровадити принципи STEM-освіти в освітньому процесі.
3. Слухали: Непийводу Л.М., яка провела практикум «Гра по-новому – навчання по-іншому з LEGO». Метод компетентнісного навчання «Шість цеглинок».
Виступили: Візір К.М. повідомила, що робота з конструктором «Шість цеглинок» LEGO дозволяє молодшим школярам у формі пізнавальної гри дізнатися багато важливих ідей і розвинути необхідні в подальшому житті навички.
Дігтяренко Л.М., розповіла, як завдяки «Шість цеглинок» LEGO на уроках створюється атмосфера, в якій діти відчувають себе господарями та творцями.
Ухвалили: взяти до уваги статтю «Чому LEGO у школі - це круто»
4. Слухали: Керівник МО Левченко Н.П. підвела підсумки Тижня початкових класів.
Виступили: Дігтяренко Л.М. повідомила, що тиждень пройшов цікаво і змістовно, для дітей була створена атмосфера успіху, яка сприяла розвитку особистості дитини, розкриттю унікальних здібностей вихованців, відчуття радості за свої досягнення, віри у власні сили, наполегливості у подоланні труднощів.
Візір К.М. звернула увагу присутніх на те, що були підготовлені та проведені заходи, які охоплювали різні види діяльності учнів, були цікавими, корисними і сприяли інтелектуальному та творчому розвитку дітей.
Ухвалили: формувати в молодших школярів уявлення про цілісність навколишнього світу й місце в ній людини, розвивати пізнавальний інтерес до вивчення предметів математичного, природничого та гуманітарного циклу, формували емоційно-ціннісне ставлення до навколишнього.
5. Слухали: Візір К.М. ознайомила присутніх з досвідом роботи ГПД «Секрети цікавого навчання під час проведення самопідготовки».
Виступили: Дігтяренко С.О. переконана, що єдність навчального процесу на уроці та самопідготовки формує в кожного учня вміння і бажання інтелектуально працювати як індивідуально, так і в колективі, працювати регулярно та систематично.
Левченко Н.П., впевнена, що секрет цікавого навчання під час проведення самопідготовки в ГПД-це гра. Виховне та навчальне значення гри, її різнобічний вплив на розвиток дитини важко переоцінити.
Ухвалили: підготувати ідеї до перспективного плану роботи МО на наступний рік.
Підготувати звіт «Мої досягнення та творчі напрацювання».
Голова ШМО: Левченко Н.П.
Секретар: Дігтяренко С.О