A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Дзензелівський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів
Маньківської селищної ради Черкаської області

Майстер - клас для педагогів методичного об’єднання вчителів початкових класів

Дата: 13.05.2021 10:26
Кількість переглядів: 2320


Звіт про роботу "НУШ"








 

Майстер - клас для педагогів  методичного об’єднання

вчителів початкових класів

 

Тема: "Палітра ранкових зустрічей»                                                        

   Ранкова зустріч, саме вона надає настрою учителю і дітям на цілий день.

   Мета ранкової зустрічі – організований цікавий, спільний початок ще  одного щасливого дня, що проживає дитина разом з однолітками та дорослими.

    І щоб ранок виявився чудовим, цікавим та емоційно насиченим педагог готується напередодні: іде підготовка до заняття, викладається обладнання, планується індивідуальна робота, підбираються ігри.

   Саме на ігровому репертуарі я хочу зосередити вашу увагу.

   Звісно, що не всі ігри підходять для ранкових зустрічей, і час для їх проведення обмежений.

         Підійдуть:

ігри з елементами тренінгу                                                                                                         психогімнастика;                                                                                                                психоетюди;                                                                                                         ігри зі співом;                                                                                                           рухливі ігри малої рухомості;                                                                                        рухливі ігри середньої  рухомості.

    Гра - це одна з форм активності дитини на ранковому полі. 

     Ігри малої рухової активності передбачають невелике фізичне навантаження на дітей, а спрямовані на об’єднання дітей, емоційне забарвлення ранку. Рухи виконуються в повільному темпі.

     Ігри середньої рухової активності передбачають, навпаки, активну участь дітей. Але все ж таки характер рухової активності відносно спокійний (передавання, ходьба, підлізання, переступання через предмети… Рухові дій виконуються командами / підгрупами.

     Ігрова палітра для ранку повинна бути різноманітною, це дозволить дитині з цікавістю йти до дитячого садка.

    В рухливих іграх присутні: мета, сюжет, правила. 

    Для ранкової зустрічі краще підбирати ігри, виграшем яких є гарний настрій, а не шалена перемога окремих учасників.

    Значення рухливих ігор для ранкових зустрічей. 

  • Сприяють формуванню всебічному фізичному розвитку та зміцненню здоров’я.                                                                                         

  • Позитивно впливають на всі системи організму.   

  • Збуджують апетит, сприяють міцному су.

  • Впливають на розумовий розвиток, розширюють кругозір.

  • Розвивають увагу, фантазію, пам'ять.

  • Сприяють об’єднанню колективу!

Всі ігри поділяються на блоки.

«Каштанчик» 

Мета: Вчити намагатися бути уважним, спритнім; швидко реагувати на сигнал, розвивати доброзичливість, повагу один до одного.

Обладнання та матеріал: каштанчик, мотузка

Хід: Діти сидять на стільчиках півколом. Ведучий намагається по черзі вкласти каштанчик у складені  «човником» руки комусь із дітей, промовляючи слова:

            Цей каштанчик молодець- 

            Що маленький бігунець.

            З руки в руку скаче,

            Ніхто його не бачить.

            Де він зупиняється,

            Ніхто не здогадається.

У кого в руках опиняється каштанчик, той намагається вибігти за мотузку, а діти спробують його вловити.

 «Плетінь» 

Мета: Вчити орієнтуватися у просторі, розвивати спритність, увагу, пам'ять. 

Хід: Діти стають по кілька чоловік на чотири сторони, руки переплетені, імітуючи плетінь. Після слів вільно рухаються, за сигналом збираються командами.

У садку чи на городі

Опудало стояло. 

Воно старою мітлою

Пташок відганяло.

У садку чи на городі 

Вишні визрівали.

А пташки їх не клювали- 

Опудало лякались. 

«Сороконіжка»

Мета: Вчити тримати рівним коло, ходити один  за одним, не розриваючи «ланцюжок». Розвивати витривалість, доброзичливість.

Обладнання та матеріал: Шапочка сороконіжки або її вусики

Хід: Діти стоять у колі, тримаючись за руки вгорі, утворюючи «воротики». Ведучий проходить під «воротиками» та обирає дітей для тулуба сороконіжки зі словами:

            Має ніг багато, не знаю, що взувати.

            Знає всі доріжки- я Сороконіжка.

Дітей, яких обирають, стають один за одним та рухаються за ведучим, імітуючи  рух сороконіжки.

«Літала сорока». 

Мета: Вчити тримати коло, вміння домовлятися один з одним; вправляти у бажанні виконувати вказівки дітей.

Обладнання та матеріал:

Хід: Діти шикуються у коло і промовляють слова:

                     Літала сорока над квітучим гаєм,

                     Збирала новини, голосно кричала:

                     «Гей, гей, багато нас!

                     Ти один- іди від нас!»

(Коли коло зменшується до двох граків, діти по черзі повертаються на свої місця до кола. Чергу вибирають граки, які залишилися у колі)

                     (Гей, гей, мало нас! Ти один іди до нас)

 «Голуби»

 

Мета: Вчити шикуватися трійками; знаходити серед дітей собі пару; виховувати доброзичливі стосунки між однолітками, симпатію.

Хід: Пара дітей ходять між дітьми та шукають собі друга

Ведуча:  Летіли голуби попід хмарою, 

               Шукаючи собі пару.

Діти:      Ой голубе-голубоньку,

                Візьмімо собі ластівоньку.

Пара продовжує гру, шукаючи собі одного гравця, щоб утворити трійку.

«Люстерко»

Мета: Розвивати увагу, фонематичний слух, спритність.

Хід: 

              До люстерка підійшли-

              і себе ми там знайшли.

(Діти стають в коло, ведучий називає частини тіла і на собі торкаючись показує. Ведучий плутається- називає одне, а показує інше. Діти повинні  уважно слухати і не звертати увагу на рухи ведучого. Темп можна збільшувати.)

«Колобок»

Мета: Розвивати фонематичний слух. Вчити орієнтуватися у просторі.

Обладнання та матеріал: Іграшка Колобок, бубон.

Хід: Діти стоять у колі із заплющеними очима. Вихователь з ведучим ховають іграшку –колобок. Діти ідуть по колу і співають: 

Покотився Колобок, 

Колобок – рум’яний бочок.

Треба нам його знайти, 

Діду з бабою віднести.

 

Діти шукають іграшку, а ведучий з учителем оплесками « холодно»-«гаряче» або грою в бубон допомагають відшукати Колобок.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено