№
|
Заходи
|
Терміни виконання
|
Відповідальний
|
Нормативно-правове та інформаційне забезпечення
попередження насильства та булінгу (цькування)
|
1
|
Наради з питань профілактики булінгу (цькування):
з педагогічними працівниками;
|
Січень, вересень
|
Тітаренко Л.А.
|
2
|
Обговорення правил поведінки в класах, оформлення правил у вигляді наочних стендів
|
Січень, вересень
|
Класні керівники
|
3
|
Поновлення інформації про профілактику булінгу (цькування) на сайті закладу освіти
|
Жовтень, січень
|
Тітаренко Л.А.
Самборська С.П.
|
4
|
Моніторинг інформаційної доступності правил поведінки та нормативних документів з профілактики булінгу (цькування) на сайті закладу
|
Березень, листопад
|
Адміністрація
|
5
|
Участь у акції «16 днів проти насильства»
|
25 листопада – 10 грудня
|
Соціальний педагог,
практичний психолог
|
6
|
Виступи на батьківських зборах з профілактики булінгу (цькування) в учнівському колективі
|
Лютий – квітень та/або впродовж навчального року за потреби
|
Адміністрація,
класні керівники, запрошені спеціалісти
|
Робота з працівниками закладу освіти
|
7
|
Проведення навчальних занять для вчителів щодо запобігання булінгу (цькування) та заходів реагування на них
|
Весняні, осінні канікули
|
Голови МО
|
8
|
Тренінг для вчителів щодо запобігання булінгу (цькування) у закладі освіти
|
Зимові канікули
|
Практичний психолог,
запрошені спеціалісти
|
9
|
Співбесіда з класними керівниками за результатами діагностики класного колективу
|
За результатами І та ІІ семестрів
|
Заступник директора ВР,
практичний психолог
|
10
|
Консультування класних керівників у разі виникнення проблемних ситуацій
|
Впродовж навчального року
|
Тітаренко Л.А.,
Прокопенко І.В.
|
Робота з учнями
|
11
|
Проведення тренінгів для учнів з розвитку навичок спілкування та мирного вирішення конфліктів
|
Впродовж року
|
Соціальний педагог, класні керівники, практичний психолог, запрошені спеціалісти
|
12
|
Проведення ранкових зустрічей («Ранкове коло») з метою формування навичок дружних стосунків у класному колективі
|
Впродовж року
|
Класні керівники
|
13
|
Імітаційні ігри для молодших школярів (1 – 4-й класи): «Якщо тебе ображають», «Якщо ви посварилися», «Якщо я образив однокласника» тощо
|
Листопад
|
Класні керівники, вихователі ГПД
|
14
|
День толерантності
|
14.11.2025 р.
|
Тітаренко Л.А.,
класні керівники, вихователі ГПД, практичний психолог
|
15
|
Імітаційна гра для учнів 4-х класів «Насильство – це…»
|
Грудень
|
Класні керівники, вихователі ГПД
|
16
|
Інформаційна акція «16 днів проти насильства»
|
Листопад - грудень
|
Соціальний педагог
практичний психолог
|
17
|
Години спілкування «Булінг: міфи та реальність», «Не допускай насилля над ближнім», «Допоможи другу» тощо
|
Січень
|
Класні керівники, психолог,
вихователі ГПД
|
18
|
«Година з психологом»: розмови про булінг, творення власного серця доброти, осередка добра тощо
|
Січень
|
Практичний психолог
|
19
|
Уроки відвертого спілкування «Змінюй в собі негативне ставлення до інших», «Як подолати булінг»
|
Лютий
|
Класні керівники, вихователі ГПД
|
20
|
Заняття з елементами тренінгу «Спілкування з однолітками», «Як протистояти тиску однолітків», «Профілактика булінгу в учнівському середовищі», «Вчимося безпечної поведінки в мережі Інтернет».
|
Впродовж року
|
Класні керівники, практичний сихолог,
запрошені спеціалісти
|
21
|
Виставка малюнків, створення відеоролика «Ми різні, але рівні»,
|
Квітень
|
Прокопенко І.В.
|
22
|
Бесіди учнів щодо протидії булінгу (цькуванню) з представниками поліції, соціальної служби тощо
|
Впродовж року
|
Тітаренко Л.А.
|
23
|
Бібліотечні уроки на базі бібліотеки, виставки літератури, бесіди «Ми – проти булінгу»
|
Впродовж року
|
Бібліотекар
|
Робота з батьками
|
24
|
Тематичні батьківські збори «Протидія булінгу (цькуванню) в учнівському середовищі», «Безпечна поведінка дітей в мережі Інтернет», «Булінг та кібербулінг»
|
Впродовж року та/або за потреби
|
Адміністрація школи, класні керівники
|
25
|
Проведення консультацій з питань взаємин батьків з дітьми
|
Впродовж року/за потреби
|
ЗДВР,
класні керівники, практичний психолог
|
26
|
Консультування батьків щодо захисту прав та інтересів дітей
|
За потреби
|
Класні керівники, практичний психолог
|
Моніторинг освітнього середовища закладу освіти
|
27
|
Самооцінка закладу освіти за показниками безпеки, комфортності, інклюзивності
|
2 рази на рік
|
Адміністрація школи, колектив закладу
|
28
|
Анонімне анкетування учнів про випадки булінгу (цькування) у школі
|
Січень
|
Практичний психолог
|
29
|
Анонімне анкетування батьків про безпеку в закладі освіти
|
Січень
|
Адміністрація школи, класні керівники, практичний психолог
|
30
|
Діагностика стосунків у закладі освіти. Анкетування учнів та вчителів.
|
Лютий
|
ЗДВР,
практичний психолог
|
31
|
Аналіз інформації за протоколами комісії з розгляду випадків булінгу (цькування) в закладі освіти
|
За потреби
|
Тітаренко Л.А.
|
32
|
Підготовка звіту про виконання плану заходів із запобігання та протидії булінгу (цькуванню) в закладі освіти
|
Грудень
|
ЗДВР, соціальний педагог, практичний психолог
|