A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Дзензелівський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів
Маньківської селищної ради Черкаської області

ПРОТОКОЛ № 1 засідання шкільного методичного об`єднання вчителів природничо-математичного циклу від 31 серпня 2024 р.

Дата: 19.09.2024 09:39
Кількість переглядів: 543

 

 

  

 


ПРОТОКОЛ № 1

засідання шкільного методичного об`єднання

вчителів природничо-математичного циклу

від 31 серпня 2024 р.

Присутні –              9 чол.

Голова ШМО  – Візір М.В

.

Секретар   –        Візір  Л.В.

                                                Порядок денний:

 
  1. Про обговорення плану роботи методичного об’єднання  на 2024/2025 навчальний  рік.

 

  1. Про опрацювання інструктивно-методичних матеріалів Міністерства освіти і науки України у 2024/2025 навчальному році.
 
  1. Про модельні програми для 5,   6, 7 класів НУШ.
 
  1. Про особливості оцінювання освітніх галузей НУШ та ведення класного журналу 5-7 класів. 
 
  1. Про розгляд календарно-тематичного планування на І семестр 2024/2025 навчального року.
 
  1. Про організацію самоосвіти вчителів методичного об’єднання. 
 
  1. Про онлайн-сервіси для проведення дистанційної роботи: Google Meet, Zoom.
   

Візір М.В.

 

Візір Л. В.



 

Візір М. В.

 

Візір Л. В.

 

Візір М.В.

 

Візір Л.В.

 

Візір В. М.

 

 

1.  Слухали : Візіра В.М.,який проаналізував роботу  ШМО  за 2023-2024 н.р.,  вказавши на досягнення та недоліки в роботі.

 Виступили: Візіра М .В., запропонував оцінити роботу методичного об'єднання учителів природничо математичного циклу за 2023-2024 н. р. на «добре». 

   Візір В.М.  зачитав план роботи МО на 2024-2025 н. р.

Ухвалили: роботу методоб’єднання за минулий рік вважати «доброю». Обрати  головою МО Візіра М.В. секретарем – Візір Л.В. та

затвердити план роботи МО на 2024-2025 н. р. 

 

2, 5. Слухали : Візір Л. В., секретаря шкільного методичного об*єднання вчителів природничо-

 

математичного циклу, яка ознайомила  присутніх з методичними рекомендаціями щодо вивчення дисциплін природничо математичного циклу у основній та старшій школі , для учнів 7 класу НУШ на 2024-2025 н.р., переліком програм , підручників, посібників затверджених листом МОНУ та з урахуванням змін, затверджених наказом МОН України від 03.08.2022р № 698.

Ухвалили: Погодити календарне планування по предметах на 2024- 2025 н.р.

 

3, 4. Слухали : Візір М.В., керівника ШМО щодо розроблення критеріїв  , по розробці самостійних, практичних , контрольних робіт з предметів природничо- математичного циклу та критеріїв, щодо оцінювання ЗУН учнів з предметів природничо- математичного циклу  та методичні рекомендації щодо оцінювання навчальних досягнень учнів 5 -7 класів, що здобувають освіту відповідно до нового Державного стандарту базової середньої освіти.

 Виступили:  Візір Л. В.,  зауважила,  що  вчитель має вільний вибір форм організації навчально-виховного процесу, способів навчальної взаємодії, методів, прийомів і засобів реалізації змісту освіти. 

Ухвалили: 1.Рекомендовані критерії , по розробці самостійних, практичних , контрольних робіт з предметів природничо- математичного циклу та критерії, щодо оцінювання ЗУН учнів з предметів природничо- математичного циклу впроваджувати в навчальний процес.

                      2. Оцінювання ЗУН учнів 5 -7 класіву здійснювати відповідно до рекомендацій МОН України.

                       3. Затвердити адаптаційний період для учнів 5 класу НУШ протягом 1 місяця.

    

6.Слухали: Візір М. В., керівника ШМО, який повідомив, що

в  умовах  реформування  національної  системи  освітив Україні  важливого  значення  набуває  систематична  робота з підвищення  фахової  майстерності  педагогів.  Пріоритетними напрямками  роботи  з педагогічними  кадрами  є забезпеченняумов  для  зростання  і творчого  розвитку  педагога,  організаціябезперервної  наукової  освіти  кожного,  формування  його активної позиції, спонукання до науково-дослідницької роботи, вивчення та впровадження нових освітніх технологій.  Стаття 54 закону України «Про освіту» п.2 містить наступне: «Педагогічні, науково-педагогічні та наукові працівники зобов’язані:постійно підвищувати свій професійний і загальнокультурний рівні та педагогічну майстерність». Певною мірою це стосується підвищення педагогічної майстерності вчителів шляхом організації самоосвіти педагогів, яка являє собою органічну складову безперервної педагогічної освіти. Її специфіка полягає в тому, що в процесі самоосвіти суб’єкт і об’єкт освіти виступають в одній особі. Самоосвіта педагогів є безперервним, особливим чином організований процес розвитку та збагачення сукупної культури педагога на основі сформованих в нього освітніх потреб. Цей факт зумовлює особливе місце самоосвіти в системі післядипломної освіти педагогів .Наголосив про підготовку до  проведення обласної інтернет-олімпіади , олімпіад з базових дисциплін ,предметних тижнів, участь  в позашкільних заходах.

Ухвалили: До 30.09 2024 р розробити завдання 1 етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін.

   Провести шкільний етап згідно з графіком.

7. Слухали: Візіра В.М., учителя інформатики, який запропонував    перелік освітніх джерел та онлайн платформ на допомогу педагогам в організіції дистанційного навчання та наголосив на   продовження роботи по накопиченню матеріалів на блогах і сайтах вчителів МО.

Ухвалили :1.  Продовжити роботу по накопиченню матеріалів на блогах і сайтах вчителів МО протягом навчального року.

2. Рекомендувати членам методичного об*єднання для використання в роботі:

 

Он-лайн школа «На Урок» https://naurok.ua/ 

Безкоштовні ресурси для налаштування дистанційного навчання:

 https://coggle.it/  – найпростіший інтерфейс, можна зберегти зображення в форматі PNG або PDF

 https://www.xmind.net/  – чудово працює на платформах Windows / Mac / Linux.

Платформи для проведення онлайн уроків:

 https://classroom.google.com/  – простий, інтуїтивний інтерфейс. Якщо давно чули про цей ресурс і планувати опанувати – час настав! В мережі є купа навчальних відео, як налаштувати платформу. Приклад – https://www.youtube.com/watch?v=C9rN1vJZJkE

 https://myownconference.com.ua  – платформа для проведення вебінарів. У безкоштовному варіанті є можливість підключення до 20 осіб – підійде, якщо у вас підгрупа або в класі до 20 осіб (можливо в сільських школах).

 https://zoom.us/webinar  – проста в налаштуванні та реєстрації. В Youtube можна знайти безліч відео-пояснень, як працювати з платформою.

Створення завдань, тестів, пазлів, вікторин https://learningapps.org/

Тестування учнів в онлайн-режимі https://www.classtime.com/uk/ та https://naurok.com.ua/test/about

Каталог електронних освітніх ресурсів для учнів та вчителів http://video.novashkola.ua/

 Організація дистанційного навчання у школі https://www.pedrada.com.ua/article/2476-organzatsya-distantsynogo-navchannya-u-shkol 

Задачі і тести з математики для 1 класу https://learning.ua/matematyka/pershyi-klas/

Завдання з математики для дитини (підготовка до школи, 1 клас, 2 клас, 3 клас, 4 клас) http://osvita.ua/school/70399/ 

Платформа для навчання математики, розроблена експертами з педагогіки https://www.matific.com/ua/uk/home/ 

Завдання з математики (дошкільнята, 1-10 класи)  https://learning.ua/matematyka/  

Онлайн курси з математики https://naurok.ua/course/math 

Формувальне оцінювання: https://www.youtube.com/watch?v=Agm21SkpbNs

Формувальне оцінювання:  https://www.youtube.com/watch?v=rN_7w3Sd3Eg

Формувальне оцінювання: https://www.youtube.com/watch?v=0YcO7KNKrwc

Формувальне оцінювання навчальних досягнень молодших школярів :https://www.youtube.com/watch?v=x-ToQQFy3NI

Лепбук. Онлайн-курс для вчителів початкової школи .І.Большакова

 https://www.youtube.com/watch?v=xRRqIOk0vXg

Сторітеллінг. Онлайн-курс для вчителів початкової школи 



    ГОЛОВА ШМО:                             М. В. Візір   


 

СЕКРЕТАР ШМО:                             Л. В. Візір          

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено