ПРОТОКОЛ № 1 засідання шкільного методичного об`єднання вчителів природничо-математичного циклу від 31 серпня 2024 р.
ПРОТОКОЛ № 1
засідання шкільного методичного об`єднання
вчителів природничо-математичного циклу
від 31 серпня 2024 р.
Присутні – 9 чол.
Голова ШМО – Візір М.В
.
Секретар – Візір Л.В.
Порядок денний:
|
|
1. Слухали : Візіра В.М.,який проаналізував роботу ШМО за 2023-2024 н.р., вказавши на досягнення та недоліки в роботі.
Виступили: Візіра М .В., запропонував оцінити роботу методичного об'єднання учителів природничо математичного циклу за 2023-2024 н. р. на «добре».
Візір В.М. зачитав план роботи МО на 2024-2025 н. р.
Ухвалили: роботу методоб’єднання за минулий рік вважати «доброю». Обрати головою МО Візіра М.В. секретарем – Візір Л.В. та
затвердити план роботи МО на 2024-2025 н. р.
2, 5. Слухали : Візір Л. В., секретаря шкільного методичного об*єднання вчителів природничо-
математичного циклу, яка ознайомила присутніх з методичними рекомендаціями щодо вивчення дисциплін природничо математичного циклу у основній та старшій школі , для учнів 7 класу НУШ на 2024-2025 н.р., переліком програм , підручників, посібників затверджених листом МОНУ та з урахуванням змін, затверджених наказом МОН України від 03.08.2022р № 698.
Ухвалили: Погодити календарне планування по предметах на 2024- 2025 н.р.
3, 4. Слухали : Візір М.В., керівника ШМО щодо розроблення критеріїв , по розробці самостійних, практичних , контрольних робіт з предметів природничо- математичного циклу та критеріїв, щодо оцінювання ЗУН учнів з предметів природничо- математичного циклу та методичні рекомендації щодо оцінювання навчальних досягнень учнів 5 -7 класів, що здобувають освіту відповідно до нового Державного стандарту базової середньої освіти.
Виступили: Візір Л. В., зауважила, що вчитель має вільний вибір форм організації навчально-виховного процесу, способів навчальної взаємодії, методів, прийомів і засобів реалізації змісту освіти.
Ухвалили: 1.Рекомендовані критерії , по розробці самостійних, практичних , контрольних робіт з предметів природничо- математичного циклу та критерії, щодо оцінювання ЗУН учнів з предметів природничо- математичного циклу впроваджувати в навчальний процес.
2. Оцінювання ЗУН учнів 5 -7 класіву здійснювати відповідно до рекомендацій МОН України.
3. Затвердити адаптаційний період для учнів 5 класу НУШ протягом 1 місяця.
6.Слухали: Візір М. В., керівника ШМО, який повідомив, що
в умовах реформування національної системи освітив Україні важливого значення набуває систематична робота з підвищення фахової майстерності педагогів. Пріоритетними напрямками роботи з педагогічними кадрами є забезпеченняумов для зростання і творчого розвитку педагога, організаціябезперервної наукової освіти кожного, формування його активної позиції, спонукання до науково-дослідницької роботи, вивчення та впровадження нових освітніх технологій. Стаття 54 закону України «Про освіту» п.2 містить наступне: «Педагогічні, науково-педагогічні та наукові працівники зобов’язані:постійно підвищувати свій професійний і загальнокультурний рівні та педагогічну майстерність». Певною мірою це стосується підвищення педагогічної майстерності вчителів шляхом організації самоосвіти педагогів, яка являє собою органічну складову безперервної педагогічної освіти. Її специфіка полягає в тому, що в процесі самоосвіти суб’єкт і об’єкт освіти виступають в одній особі. Самоосвіта педагогів є безперервним, особливим чином організований процес розвитку та збагачення сукупної культури педагога на основі сформованих в нього освітніх потреб. Цей факт зумовлює особливе місце самоосвіти в системі післядипломної освіти педагогів .Наголосив про підготовку до проведення обласної інтернет-олімпіади , олімпіад з базових дисциплін ,предметних тижнів, участь в позашкільних заходах.
Ухвалили: До 30.09 2024 р розробити завдання 1 етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін.
Провести шкільний етап згідно з графіком.
7. Слухали: Візіра В.М., учителя інформатики, який запропонував перелік освітніх джерел та онлайн платформ на допомогу педагогам в організіції дистанційного навчання та наголосив на продовження роботи по накопиченню матеріалів на блогах і сайтах вчителів МО.
Ухвалили :1. Продовжити роботу по накопиченню матеріалів на блогах і сайтах вчителів МО протягом навчального року.
2. Рекомендувати членам методичного об*єднання для використання в роботі:
Он-лайн школа «На Урок» https://naurok.ua/
Безкоштовні ресурси для налаштування дистанційного навчання:
– https://coggle.it/ – найпростіший інтерфейс, можна зберегти зображення в форматі PNG або PDF
– https://www.xmind.net/ – чудово працює на платформах Windows / Mac / Linux.
Платформи для проведення онлайн уроків:
– https://classroom.google.com/ – простий, інтуїтивний інтерфейс. Якщо давно чули про цей ресурс і планувати опанувати – час настав! В мережі є купа навчальних відео, як налаштувати платформу. Приклад – https://www.youtube.com/watch?v=C9rN1vJZJkE
– https://myownconference.com.ua – платформа для проведення вебінарів. У безкоштовному варіанті є можливість підключення до 20 осіб – підійде, якщо у вас підгрупа або в класі до 20 осіб (можливо в сільських школах).
– https://zoom.us/webinar – проста в налаштуванні та реєстрації. В Youtube можна знайти безліч відео-пояснень, як працювати з платформою.
Створення завдань, тестів, пазлів, вікторин https://learningapps.org/
Тестування учнів в онлайн-режимі https://www.classtime.com/uk/ та https://naurok.com.ua/test/about
Каталог електронних освітніх ресурсів для учнів та вчителів http://video.novashkola.ua/
Організація дистанційного навчання у школі https://www.pedrada.com.ua/article/2476-organzatsya-distantsynogo-navchannya-u-shkol
Задачі і тести з математики для 1 класу https://learning.ua/matematyka/pershyi-klas/
Завдання з математики для дитини (підготовка до школи, 1 клас, 2 клас, 3 клас, 4 клас) http://osvita.ua/school/70399/
Платформа для навчання математики, розроблена експертами з педагогіки https://www.matific.com/ua/uk/home/
Завдання з математики (дошкільнята, 1-10 класи) https://learning.ua/matematyka/
Онлайн курси з математики https://naurok.ua/course/math
Формувальне оцінювання: https://www.youtube.com/watch?v=Agm21SkpbNs
Формувальне оцінювання: https://www.youtube.com/watch?v=rN_7w3Sd3Eg
Формувальне оцінювання: https://www.youtube.com/watch?v=0YcO7KNKrwc
Формувальне оцінювання навчальних досягнень молодших школярів :https://www.youtube.com/watch?v=x-ToQQFy3NI
Лепбук. Онлайн-курс для вчителів початкової школи .І.Большакова
https://www.youtube.com/watch?v=xRRqIOk0vXg
Сторітеллінг. Онлайн-курс для вчителів початкової школи
ГОЛОВА ШМО: М. В. Візір
СЕКРЕТАР ШМО: Л. В. Візір