A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Дзензелівський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів
Маньківської селищної ради Черкаської області

ПРОТОКОЛ №4

Дата: 15.04.2024 09:24
Кількість переглядів: 454

ПРОТОКОЛ №4

засідання шкільного методичного об`єднання

вчителів природничо-математичного циклу

від 28 березня 2024 р.

Присутні –              7 чол.

Голова ШМО  – Візір В.М.

Секретар   –        Візір М. В.

                                                Порядок денний.

1.  Використання STEM-освіти до викладання предметів природничо-математичного циклу. Обмін досвідом, обговорення. (  Візір В.М., голова ШМО та члени ШМО).

2. Підготовка учнів до олімпіади з предметів природничо-математичного циклу, зокрема математики. Обмін досвідом, обговорення.    (Візір  Л. В.).

3. Аналіз результатів I- II етапів Всеукраїнських предметних олімпіад у 2023 – 2024 н.р. 

                                    (Демидова О.Л., заступник директора з НВР).

4. Підготовка до HMT.

                                      (Демидова ОЛ., заступник директора з НВР).

 

1.  Слухали :  Візір В.М , голову ШМО природничо – математичного циклу, який ознайомив  з перевагами використання STEM –освіти  .


Використання STEM-освіти в природничо-математичних предметах в школі

STEM-освіта (від англ. Science, Technology, Engineering and Mathematics) стає все більш популярною в усьому світі, адже вона допомагає учням розвивати навички, необхідні для успіху в 21 столітті. STEM-освіта ґрунтується на практичному навчанні та співпраці, що дозволяє учням застосовувати знання з різних предметів для вирішення реальних проблем.

Ось деякі з переваг використання STEM-освіти в природничо-математичних предметах в школі:

  • Підвищення зацікавленості та мотивації учнів: STEM-освіта може зробити природничо-математичні предмети більш цікавими та захоплюючими для учнів, адже вона дозволяє їм досліджувати теми, які їм цікаві, та застосовувати свої знання на практиці.
  • Розвиток критичного мислення та навичок вирішення проблем: STEM-освіта вчить учнів критично мислити, аналізувати інформацію та вирішувати складні проблеми. Ці навички є важливими не лише для успіху в STEM-галузях, але й для життя в цілому.
  • Покращення навичок спілкування та співпраці: STEM-проекти часто вимагають від учнів роботи в команді, що допомагає їм розвивати навички спілкування та співпраці. Ці навички є важливими для успіху в будь-якій кар'єрі.
  • Підготовка до майбутнього: STEM-роботи стають все більш затребуваними на ринку праці. STEM-освіта може допомогти учням підготуватися до майбутнього, надаючи їм знання та навички, необхідні для успіху в STEM-галузях.

Ось деякі приклади того, як STEM-освіту можна використовувати в природничо-математичних предметах:

  • На уроках фізики: учні можуть будувати роботи, щоб дослідити закони руху, або проводити експерименти з електрикою.
  • На уроках хімії: учні можуть проводити хімічні реакції, щоб дослідити властивості різних речовин, або створювати власні парфуми.
  • На уроках біології: учні можуть досліджувати будову клітин, або проводити експерименти з ростом рослин.
  • На уроках математики: учні можуть використовувати математику для вирішення реальних проблем, таких як проектування моста або бюджетування подорожі.

Ось деякі додаткові ресурси, які можуть бути корисними:

  • Стаття "Що таке STEM-освіта?": https://imzo.gov.ua/stem-osvita/
  • Відео "10 причин використовувати STEM-освіту у вашому класі": YouTube: [видалено недійсну URL-адресу]
  • Веб-сайт "STEM для України": https://stemosvita.org.ua/en/

Ухвалили: що впровадження STEM-освіти може значно покращити якість освіти в українських школах. STEM-освіта допоможе учням розвинути навички критичного мислення, творчого вирішення проблем, роботи в команді та спілкування. Ці навички є важливими не лише для успіху в STEM-галузях, але й для життя в цілому.

 

2. Слухали :Візір Л.В. з доповіддю «Підготовка учнів до олімпіади з предметів природничо-математичного циклу, зокрема математики».

Підготовка до шкільних олімпіад з математики потребує системного та цілеспрямованого підходу. Ось декілька порад, які допоможуть вам у цьому процесі:

1. Виявлення та відбір обдарованих учнів:

  • Почніть з виявлення учнів, які мають здібності до математики. Це можна зробити, проаналізувавши їхні оцінки з математики, результати контрольних робіт та олімпіад, а також спостерігаючи за їхньою активністю на уроках та позакласних заходах.
  • Запропонуйте учням, які вас зацікавили, пройти тести або олімпіади з математики, щоб оцінити їхній рівень знань та навичок.
  • Сформуйте команду учнів, які братимуть участь в олімпіадах.

2. Розробка плану підготовки:

  • Складіть план підготовки, який буде враховувати рівень знань та навичок учнів, а також час, який залишається до олімпіади.
  • План підготовки повинен включати в себе:
    • Вивчення теоретичного матеріалу з математики.
    • Вирішення задач з різних тем шкільної програми з математики.
    • Участь у тренувальних олімпіадах та конкурсах.
    • Індивідуальну роботу з учнями.

3. Використання різноманітних методів навчання:

  • Використовуйте різноманітні методи навчання, щоб зробити процес підготовки цікавим та захоплюючим для учнів. Це можуть бути:
    • Лекції.
    • Практичні заняття.
    • Семінари.
    • Дискусії.
    • Рольові ігри.
    • Використання комп'ютерних програм та онлайн-ресурсів.

4. Розвиток навичок самостійної роботи:

  • Навчіть учнів самостійно вивчати теоретичний матеріал та вирішувати задачі.
  • Запропонуйте їм список рекомендованої літератури та онлайн-ресурсів.
  • Проводьте консультації з учнями, щоб допомогти їм у разі виникнення труднощів.

5. Створення сприятливої психологічної атмосфери:

  • Створіть сприятливу психологічну атмосферу, щоб учні відчували себе впевнено та мотивовано.
  • Підтримуйте учнів та вірте в їхні можливості.
  • Допоможіть їм подолати страх перед олімпіадою.

6. Участь у олімпіадах та конкурсах:

  • Зареєструйте учнів на участь у шкільних олімпіадах та конкурсах з математики.
  • Проаналізуйте результати виступів учнів та зробіть відповідні висновки для подальшої роботи.

7. Співпраця з батьками:

  • Поінформуйте батьків про те, що їхні діти беруть участь в олімпіадах з математики.
  • Запропонуйте їм допомогу у підготовці дітей до олімпіад.
  • Створіть атмосферу співпраці та взаєморозуміння між школою та родиною.

Підготуватися до шкільних олімпіад з математики нелегко, але це можливо. Завдяки системному та цілеспрямованому підходу, ви можете допомогти своїм учням досягти успіху та вибороти перемогу на олімпіадах.

Ось декілька додаткових ресурсів, які можуть бути корисними:

 Ухвалили : Інформацію Візір Л.В. взяти до відома. Адже головне завдання школи – навчити дитину вчитися.

 

3. Слухали : Демидову О.Л.., , заступника директора з НВР ,  Про  Аналіз результатів I - II етапів Всеукраїнських предметних олімпіад у 2023 – 2024 н.р.

Яка проаналізувала результати участі учнів Дзензелівського ЗЗСО у II етапі :

                      Цвинтарна Яна учениця 9 класу – IIІ місце з математики;

                     Демидов Владислав учень 6 класу – III місце з математики. 

Ухвалили : Створювати необхідні умови для роботи з обдарованими дітьми.

           

 4. Слухали: Виступ Демидової О.Л., заступника директора з НВР , члена шкільного методичного об’єднання  про проведення HMT у 2024 н. р.

Згідно Наказу МОНУ № 222 від 22.02.2024р  щодо проведення Національного мультипредметного тесту (НМТ) у 2024 році НМТ складається з трьох предметів:

    • Українська мова
    • Математика
    • Історія України
  • Кожен предмет тестується окремо протягом 60 хвилин.
  • Максимальна кількість балів за кожен предмет - 150.
  • Для зарахування результату НМТ з кожного предмету необхідно отримати не менше 100 балів.

Графік проведення НМТ 2024:

  • Основна сесія:
    • 18 червня - 02 липня 2024 року
  • Додаткова сесія:
    • 16 - 20 липня 2024 року
    • Учасники НМТ 2024 року зможуть вибрати лише одне з двох запропонованих місць проведення тестування.

 

Ухвалили: Інформацію Демидової О.Л., взяти до відома. 





 

   ГОЛОВА ШМО:                             В.М. Візір    


 

СЕКРЕТАР ШМО:                              М.В. Візір     

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено