АКТ прийому готовності Дзензелівського закладу загальної середньої освітит І-ІІІ ступенів до нового 2024- 2025 навчального року
ЗАТВЕРДЖУЮ
Начальник відділу освіти, молоді та спорту
Юрій БЕЗВЕРХИЙ
«______»______________________ 2024 р.
АКТ
прийому готовності Дзензелівського закладу загальної середньої освітит І-ІІІ ступенів
до нового 2024- 2025 навчального року
Повна адреса Черкаська обл., Уманський р-н., с.Дзензелівка, вул.Центральна 8.
Телефон (04748)34240.
Прізвище, ім'я, по батькові керівника Арзамасова Алла Олексіївна
Відповідно до наказу відділу освіти, молоді та спорту від 19 липня 2024 р. №154–ос «Про підготовку закладів освіти Маньківської територіальної громади до нового 2024 /2025 навчального року»
перевірку проводила робоча група в складі:
Юрія БЕЗВЕРХОГО, начальника відділу освіти, молоді та спорту Маньківської селищної ради;
Лариси ХОМ'ЯК, головного спеціаліста відділу освіти, молоді та спорту Маньківської селищної ради;
Вікторії МОНЬКО, консультанта центру професійного розвитку педагогічних працівників;
Оксани БЕЗРУЧКО, інженера з охорони праці групи централізованого обслуговування закладів освіти відділу освіти, молоді та спорту;
Наталії ФЕДОРОВОЇ, головного інспектора ВЗНС Уманського РУ ГУ ДСНС України у Черкаській області майор служби цивільного захисту (за згодою);
Григорій ПТАШНИК, інспектор сектору ювенальної превенції відділу превенції Уманського РУП старший лейтенант поліції (за згодою);
Лариса ГЕТЬКАЛО, фельдшер санітарного відділу державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства Уманського РУ ДПСС у Черкаській області;
Ліана БЛАЖКО, головний спеціаліст відділу безпечності харчових продуктів та ветеринарної медицини Уманського РУ ДПСС в Черкаській області;
Алла АРЗАМАСОВА, керівника Дзензелівського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Маньківської селищної ради.
Робочою групою встановлено:
1. Наявність рішення Маньківської селищної ради від 08.12.2020 №2-18/VІІІ «Про прийняття до комунальної власності Маньківської селищної ради закладів освіти» +
2. У 2024/ 2025 навчальному році в закладі освіти буде навчатися 11 класів (груп),
102 учні.
3. Наявність плану роботи закладу освіти на новий навчальний рік __наявний___
4. Стан та якість ремонту приміщень:
капітального ___________ не проведено____________
поточного ___задовільний (косметичний ремонт класних кімнат)______________________
5. Стан території та її площа ________1,9 га. задовільний________
6. Кількість і стан допоміжних споруд ___1 (шкільна майстерня) задовільний_____
7. Наявність цементованих майданчиків для сміттєзбиральників, їх стан ___не має__
8. Огорожа навколо території закладу освіти та її стан ___наявна, задовільний_____
9. Стан укриттів фонду захисних споруд цивільного захисту, їх характеристика:
1) Загальна інформація про укриття фонду захисних споруд цивільного захисту закладу освіти
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Примітка: табличка заповнюється за всі укриття, що є на балансі закладу освіти, а також укриття інших суб'єктів господарювання, що на правах договору використовуються для укриття учасників освітнього процесу, за умови, що розташовані на відстані не більш 500 м від будівлі, де знаходяться учасники освітнього процесу.
2) Загальна інформація про забезпечення об'єктів (будівель) закладу освіти
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Примітка: табличка заповнюється за всі об'єкти (будівлі), що є на балансі закладу освіти.
10. Забезпеченість засобами індивідуального захисту
|
|
|
|
|||
|
|
|||||
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Примітка: працівники закладу освіти забезпечуються засобами індивідуального захисту органів дихання (фільтрувальними протигазами) у разі розташування закладу освіти у зоні можливого хімічного забруднення від хімічно небезпечного об'єкта (об'єктів), респіраторами (ватно-марлевими пов'язками) на випадок виникнення надзвичайної ситуації на радіаційно небезпечних об'єктах, а також загрози застосування ядерної зброї.
11. Організація охорони закладу освіти:
- наявність договору з охоронною організацію (так/ні) _________ні_______________;
- наявність тривожної кнопки виклику Національної поліції або підрозділу охорони (наявні / не має) ______________________наявна_________________________________;
- забезпечення турнікетами закладу освіти, що опускаються у разі потреби евакуації учасників освітнього процесу (так/ні) _________________ні__________________;
- наявність зовнішнього відеоспостереження (наявні та направлені на локацію закладу освіти / не має / наявні, але не направлені на локацію закладу освіти) ________________________ні_____________________________________________;
- наявність внутрішнього відеоспостереження (наявні / не має) __________не має_______.
12. Спортивні споруди і майданчики, їх розміри та технічний стан ____ наявні_____ стан задовільний_________;
13. Наявність та стан готовності до нового навчального року кабінетів:
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
14. Готовність до занять навчальних майстерень, їх характеристика
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15. Наявність методичного кабінету ___________________немає_______
16. Наявність кабінету відпочинку педагогічних працівників _______немає_______
17. Наявність технічних засобів навчання (ТНЗ), їх стан і зберігання.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
18. Розміри спортивного залу, наявність та стан обладнання та інвентарю за нормами ________150 м.кв, задовільний________________________
19. Наявність та розміри актового залу та забезпечення пожежної безпеки _немає_
20. Стан меблів (у кімнатах, кабінетах тощо) __________задовільний______.
Зазначити, яких меблів не вистачає відповідно до норм _стільці (кабінет обр.мист)_
21. Наявність їдальні або буфету кількість посадочних місць _________60____,
забезпеченість та стан меблів _______________________________+_________________,
забезпеченість технологічним обладнанням _____________________+________________,
санітарний стан ___________________+___________________________________,
умови для миття рук _________________________+__________________________.
Наявність проточної води: холодної _________+_____, гарячої ____+ (бойлер)________.
22. Організація питного режиму _________________________+_________.
23. Наявність медичного, стоматологічного кабінетів: хто здійснює медичний контроль за станом здоров'я учнів, слухачів ______+ медсестра__________________.
24. Наявність і стан бібліотеки ______________+ задовільний_________________.
25. Фонд підручників, посібників, художньої літератур _____7274____________, періодичних видань ______________300____________.
Забезпеченість підручниками за предметами___99%, окрім 5 кл____________________.
26. Забезпеченість освітлення в кабінетах згідно з нормами ___+___________.
27. Наявність актів перевірки опору ізоляції електромереж і заземлення _____+__.
28. Стан пожежної безпеки:
Наявність та відповідність документації щодо протипожежного захисту ________+____;
Наявність та справність (зовнішнього та внутрішнього) протипожежного водопостачання ________________відсутнє, резервуар біля школи______;
Наявність та справність первинних засобів пожежогасіння ______________+__;
Справність електромереж та електрообладнання, блискавкозахисту ______+____;
Наявність та справність автоматичних систем протипожежного захисту, їх обслуговування
_______________________________не має______________________________________;
Наявність та відповідність евакуаційних шляхів та виходів ____________+_______;
Проведення обробляння будівельних конструкцій вогнестійкими засобами ___не має____;
Інші питання пожежної безпеки _________________________________________________.
29. Стан покрівлі ______________________задовільний________.
30. Наявність і стан інженерних комунікацій:
водопостачання ______________________+_______________________________________;
газопостачання (електропостачання) _______+____________________________________;
каналізація________________+__________________________________________;
31. Стан центральної вентиляції, можливості дотримання повітрообміну __________
_________________________________задовільний__________________________________
32. Забезпечення безпеки життєдіяльності учасників освітнього процесу (наявність протоколів про навчання і перевірку знань працівників з безпеки життєдіяльності, журнали реєстрації інструктажів з охорони праці, журнали реєстрації інструктажів з безпеки життєдіяльності, інструкції з безпеки в кабінетах (лабораторіях) тощо) _________________________________________наявні__________________________
_____________________________________________________________________________.
33. Готовність закладу освіти до зими, наявність планів підготовки до зими. Характер опалювальної системи (котельня, теплоцентраль, пічне), її стан ____________________________________+_______________________________________.
34. Забезпеченість педагогічними кадрами та техперсоналом ___________+18/11_______.
35. Наявність та реєстрація колективного договору ________________+ ________
_____________________________________________________________________________.
Висновок комісії про готовність закладу освіти до нового навчального року:______________
_____________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|