A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Дзензелівський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів
Маньківської селищної ради Черкаської області

Аналіз роботи МО вчителів природничо-математичного циклу за 2021-2022 навчальний рік.

Дата: 06.06.2022 09:11
Кількість переглядів: 1601

Аналіз роботи МО вчителів природничо-математичного циклу за 2021-2022 навчальний рік.

 

/Files/images/2.jpg

                           

Діяльність методичного об'єднання вчителів природничо-математичного циклу в 2021 - 2022 навчальному році була спрямована на реалізацію державної політики в системі освіти, основних положень Національної доктрини розвитку освіти України у XXI столітті, законів України "Про освіту", "Про загальну середню освіту", інструктивно-методичних рекомендацій Міністерства освіти і науки України щодо вивчення предметів природничо-математичного циклу в 2021-2022 навчальному році, виконання державних програм викладання предметів природничо-математичного циклу, створення належних сучасних умов для навчання і виховання здобувачів освіти, підвищення професійної майстерності педагогічних працівників, ефективне використання інтелектуального потенціалу учасників навчально-виховного процесу.


На н.р. перед вчителями природничо-математичного циклу ставилися такі завдання:

1. Вивчення нормативної бази щодо викладання предметів природничо – математичного циклу ;

2. Розглянути сутність й особливості педагогічних технологій;

3. Створення атмосфери відповідальності за кінцевий результат своєї роботи;

4. Підвищувати професійну кваліфікацію вчителів МО, використовуючи сучасні форми методичної роботи.

5. Вдосконалювати якість викладання предметів природничо-математичного циклу шляхом застосування ІКТ.

6. Розвивати пізнавальні інтереси, творчі та інтелектуальні здібності, практичні навички учнів.

7. Продовжити систему проведення відкритих уроків.

8. Розробка навчальних, науково-методичних, дидактичних матеріалів, створення банку даних олімпіадних завдань, підбір тем для роботи з обдарованими дітьми.

9. Методика дистанційного навчання.

На протязі  2020-2021 навчального року було проведено 5 засідань, на яких розглядались такі  питання як:

  1. Обговорення методичних рекомендацій щодо оформлення класних журналів, методичних посібників, додаткової літератури.
  2. Організація та розподіл доручень між членами ШМО, затвердження плану ШМО, ознайомлення з графіком проведення РМО
  3. Підготовка до І етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін, предметних тижнів, участь в позашкільних заходах.
  4. Підготовка до ІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін, робота з обдарованими учнями. Критерії , щодо розроблення самостійних, практичних, контрольних робіт з предметів природничо – математичного циклу.

5. Критерії, щодо оцінювання ЗУН учнів з предметів природничо – математичного циклу.

6. Продовження по накопиченню матеріалів на блогах і сайтах вчителів МО.

7. Інноваційні технології навчання у сучасній школі. Сучасний урок основ здоровя.

8. Використання ІКТ на уроках математики.

9.Впровадження STEM технологій як засобу формування наукового світогляду здобувачів освіти.

10. Створення оптимальних умов для розвитку розумових здібностей учнів шляхом використання методів розвивального навчання.

11. Формування в здобувачів освіти навиків самостійного пошуку інформації.

12. Як зацікавити дитину навчанням.

13. Звіт вчителів природничо – математичного циклу про самоосвітню діяльність.

14. Підведення підсумків роботи ШМО за 2021 – 2022 н. р.

15. Про ДПА та особливості проведення ЗНО (НМТ) у 2021 – 2022 н. р.

16. Аналіз модельних програм для 5 класу НУШ предметів природничо – математичного циклу.

17. Вироблення рекомендацій до плану роботи МО природничо – математичного циклу на наступний навчальний рік.

     В 2021-2022 н. р. атестувалась: Сорока Н.А. учитель географії та основ здоров’я ,підтвердила  результат попередніх атестацій – спеціаліст вищої категорії.

  Всі вчителі , члени МО приймали активну участь у предметних навчальних тижнях.

Як результат плідної праці вчителів ШМО  - учні школи приймають участь у інтернет олімпіадах («На урок», «Всеосвіта») з географії, основ здоров’я, хімії, біології і екології, природознавства (Михайленко Т.П., Самборська С.П., Сорока Н.А.) де учні отримали дипломи І, ІІ та ІІІ ступенів. Вчителі отримали: свідоцтва про підготовку учнів до олімпіади, свідоцтва про підготовку переможців та подяки за активну участь в організації інтернет-олімпіад.

 

         Зросли активність учителів, їх прагнення творчості, вчителі використовують різноманітні форми, прийоми педагогічної техніки, інтерактивні технології, впровадження яких викликають підвищений інтерес в школярів.

          Учителі працювали над пошуком нових ефективних форм проведення групової та індивідуальної роботи.

   Вчителі приймали активну участь у районних онлайн – вебінарах , виступали з доповідями.

 

       Учні школи приймали участь у конкурсах, шкільних та районних олімпіадах.

Слід відмітити активну участь та результативність Дзензелівського ЗЗСО I- III ступенів у II етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів , наші учні посіли призові місця :

  Арзамасова Вікторія, учениця 9 класу – III місце з хімії ( вчитель Самборська С.П.)

                                                                             III місце з фізики (вчитель Загорійчук М.М)

 Тацій Олександр, учень 9 класу – III місце з трудового навчання (вчитель Гутенко О.О)

 Яблочкіна Юлія, учениця 11 класу – II місце з екології (вчитель Самборська С.П).

    Учні школи брали участь у районних змаганнях з волейболу серед юнаків і дівчат.    

     Вчителі ШМО постійно відвідують уроки своїх колег обмінюючись між собою  набутим досвідом, а також ведуть свої предметні блоги та сайти.

 Під час карантинних обмежень, пов’язаних із пандемією COVID – 19 та запровадженням в країні військового стану із – за повномасштабного вторгнення російської федерації, робота з обдарованими і здібними учнями проводилась дистанційно. 

Уже третій рік поспіль заклади освіти змушені працювати в умовах пандемії COVID – 19, а 24 лютого ще й в умовах військового стану, дистанційно. Вчителі МО активно розвивають свої інформаційно – цифрові компетентності, опановують нові освітні платформи, онлайн – інструменти та вебсервіси.

Пропонуємо їм на допомогу  – електронні освітні ресурси розроблені  та представлені  працівниками освітньої галузі   для участі в обласному конкурсі на кращий електронний освітній ресурс.

Так за результатами цьогорічного  районного Конкурсу на кращий електронний освітній ресурс Дипломом відділу освіти , молоді та спорту Маньківської селищної ради за перемогу у Конкурсі нагороджено вчителя географіі Сороку Н.А. за електронний навчальний посібник «Антарктида», 7 клас.

В роботі МО застосовувалися такі форми діяльності, як круглий стіл, наукові конференції де здійснювали практичні обговорення та аналіз змісту навчальних програм, надавалася допомога членам МО в реалізації завдань, що стоять перед педагогами.

        Однак, разом з позитивними наслідками , є значні проблеми.

Це низький рівень навчальної мотивації, як наслідок , не достатньо висока якість знань на протязі навчання, недостатнє матеріальне і методичне оснащення кабінетів, емоційне вигорання вчителів.

       Виходячи з вищесказаного , ШМО вчителів природничо- математичного циклу у 2022 -2023 н.р. буде вирішувати такі проблеми :

        1. Продовжувати вести активну роботу по впровадженню сучасних освітніх технологій (особливу увагу приділити STEM- технологіям).

        2. Удосконалити роботу по дистанційному навчанню здобувачів освіти.

        3. Створювати всі умови для самореалізації всіх учасників освітнього процесу шляхом активізації пізнавальної діяльності здобувачів освіти , розкриттям їх творчого потенціалу і участі в інноваційній діяльності.

         4. Продовжити роботу з талановитими і обдарованими дітьми.

         5. Підвищувати рівень учбової мотивації і якість знань учнів через залучення їх у різні види роботи.

          6.  Підвищувати професійну кваліфікацію вчителів МО, використовуючи навчальні семінари, курси підвищення кваліфікації, круглі столи, засідання МО.

 

Роботу ШМО вчителів природничо – математичного циклу за 2021 – 2022 н. р. вважати задовільною.

 

 

  Керівник ШМО вчителів природничо- математичного циклу                                  (Сорока Н.А.)

 

  

                                     

 

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено