A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Дзензелівський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів
Маньківської селищної ради Черкаської області

Освітня програма Дзензелівського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів

Дата: 21.10.2024 08:27
Кількість переглядів: 19

 Відділ освіти, молоді та спорту  

Маньківської селищної ради Черкаської області







 

Освітня програма

Дзензелівського закладу  загальної середньої освіти 

І-ІІІ ступенів

Маньківської селищної ради  Черкаської області

на 2024/2025  навчальний рік






 

СХВАЛЕНО

рішенням педагогічної ради школи

Протокол № 1    від 26.08.2024

Голова педагогічної ради _______ Алла АРЗАМАСОВА 

 

ЗАТВЕРДЖУЮ

Директор закладу

загальної середньої освіти ________ Алла АРЗАМАСОВА 

 

НАДАНО ЧИННОСТІ ТА ВВЕДЕНО В ДІЮ  Наказ № __28-к/тр__  від __30.08.2024___    





 

Відділ  освіти, молоді та спорту  Маньківської  селищної ради 

Черкаської області

 

ЛИСТ  ПОГОДЖЕННЯ

освітньої  програми 

Дзензелівського закладу  загальної середньої освіти

І-ІІІ ступенів

Маньківської селищної ради   Черкаської області

на 2024/2025 навчальний рік



 

Головний спеціаліст:

Лариса Хом’як       _______________


 

Головний  бухгалтер   Н.В. Линник     _________________ 


 

ПОГОДЖУЮ

Начальник  ____________________ Ю.М.Безверхий

__________________ 2024 р.








 

ЗМІСТ освітньої програми

Розділ І. Вступ

 1. Призначення закладу та засіб його реалізації 

 2. Опис «моделі» випускника школи 

 3. Цілі та задачі освітнього процесу школи 

 4. Форми організації освітнього процесу

Розділ ІІ. Освітня програма закладу та її обґрунтування 

1. Освітня програма початкової освіти (1-4 класи).

2. Освітня програма базової середньої ланки (5- 7 класи)

 2.1. Перелік модельних навчальних програм для освітньої програми базової середньої ланки (5-7 класи)  

3. Освітня програма базової середньої освіти (8-9 класи)

4. Освітня програма профільної середньої освіти (технологічний профіль)

10 кл.

5.  Освітня програма профільної середньої освіти (рівень стандарт) 11 кл.

ІІІ. Організація освітнього процесу для дітей з ООП

Розділ IV. Структура 2024-2025 навчального року

















 

Розділ І.  ВСТУП
1. Призначення закладу та засіб його реалізації 

Призначення закладу полягає в наданні якісної повної загальної освіти дітям шкільного віку мікрорайону закладу, забезпеченні їх всебічного розвитку, виховання і самореалізації особистості яка здатна до життя в суспільстві та цивілізованої взаємодії з природою, має прагнення до самовдосконалення і навчання впродовж життя, готова до свідомого життєвого вибору та самореалізації, відповідальності, трудової діяльності та громадянської активності.

Досягнення цієї мети забезпечується шляхом формування ключових компетентностей, необхідних кожній сучасній людині для успішної життєдіяльності.

Ключові  компетентності

1. Спілкування державною (і рідною у разі відмінності) мовами. Це вміння усно і письмово висловлювати й тлумачити поняття, думки, почуття, факти та погляди (через слухання, говоріння, читання, письмо, застосування мультимедійних засобів). Здатність реагувати мовними засобами на повний спектр соціальних і культурних явищ – у навчанні, на роботі, вдома, у вільний час. Усвідомлення ролі ефективного спілкування.

2. Спілкування іноземними мовами. Уміння належно розуміти висловлене іноземною мовою, усно і письмово висловлювати і тлумачити поняття, думки, почуття, факти та погляди (через слухання, говоріння, читання і письмо) у широкому діапазоні соціальних і культурних контекстів. Уміння посередницької діяльності та міжкультурного спілкування.

3. Математична грамотність. Уміння застосовувати математичні (числові та геометричні) методи для вирішення прикладних завдань у різних сферах діяльності. Здатність до розуміння і використання простих математичних моделей. Уміння будувати такі моделі для вирішення проблем.

4. Компетентності в природничих науках і технологіях. Наукове розуміння природи і сучасних технологій, а також здатність застосовувати його в практичній діяльності. Уміння застосовувати науковий метод, спостерігати, аналізувати, формулювати гіпотези, збирати дані, проводити експерименти, аналізувати результати.

5. Інформаційно-цифрова компетентність передбачає впевнене, а водночас критичне застосування інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) для створення, пошуку, обробки, обміну інформацією на роботі, в публічному просторі та приватному спілкуванні. Інформаційна й медіа-грамотність, основи програмування, алгоритмічне мислення, роботи з базами даних, навички безпеки в Інтернеті та кібербезпеці. Розуміння етики роботи з інформацією (авторське право, інтелектуальна власність тощо).

6. Уміння навчатися впродовж життя. Здатність до пошуку та засвоєння нових знань, набуття нових вмінь і навичок, організації навчального процесу (власного і колективного), зокрема через ефективне керування ресурсами та інформаційними потоками, вміння визначати навчальні цілі та способи їх досягнення, вибудовувати свою навчальну траєкторію, оцінювати власні результати навчання, навчатися впродовж життя.

7. Соціальні і громадянські компетентності. Усі форми поведінки, які потрібні для ефективної та конструктивної участі у громадському житті, на роботі. Уміння працювати з іншими на результат, попереджати і розв’язувати конфлікти, досягати компромісів.

8. Підприємливість. Уміння генерувати нові ідеї й ініціативи та втілювати їх у життя з метою підвищення як власного соціального статусу та добробуту, так і розвитку суспільства і держави. Здатність до підприємницького ризику.

9. Загальнокультурна грамотність. Здатність розуміти твори мистецтва, формувати власні мистецькі смаки, самостійно виражати ідеї, досвід та почуття за допомогою мистецтва. Ця компетентність передбачає глибоке розуміння власної національної ідентичності як підґрунтя відкритого ставлення та поваги до розмаїття культурного вираження інших.

10. Екологічна грамотність і здорове життя. Уміння розумно та раціонально користуватися природними ресурсами в рамках сталого розвитку, усвідомлення ролі навколишнього середовища для життя і здоров’я людини, здатність і бажання дотримуватися здорового способу життя.

Спільними для всіх компетентностей є такі вміння: читання з розумінням, уміння висловлювати власну думку усно і письмово, критичне та системне мислення, здатність логічно обґрунтовувати позицію, творчість, ініціативність, вміння конструктивно керувати емоціями, оцінювати ризики, приймати рішення, розв’язувати проблеми, здатність співпрацювати з іншими людьми.

Основним засобом реалізації призначення загальноосвітнього закладу є засвоєння учнями обов'язкового мінімуму змісту загальноосвітніх програм. У той же час заклад має у своєму розпорядженні додаткові засоби реалізації свого призначення, а саме

• введення в навчальний план предметів і курсів, що сприяють загальнокультурному розвитку особистості та формують гуманістичний світогляд;

• надання учням можливості спробувати себе в різних видах діяльності (інтелектуальної, трудової, художньо-естетичної тощо);

Освітня програма, що реалізується в закладі, спрямована на: формування в учнів сучасної наукової картини світу; виховання працьовитості, любові до природи; розвиток в учнів національної самосвідомості; формування людини та громадянина, яка прагне вдосконалення та перетворення суспільства; інтеграцію особистості в систему світової та національної культури; рішення задач, формування загальної культури особистості, адаптації особистості до життя в суспільстві; виховання громадянськості, поваги до прав і свобод людини, поваги до культурних традицій та особливостей інших народів в умовах багатонаціональної держави; створення основи для усвідомленого відповідального вибору та наступного освоєння професійних освітніх програм; формування потреби учнів до самоосвіти, саморозвитку, самовдосконалення тощо.

Показники (вимірники) реалізації освітньої програми .

Рівень реалізації освітньої програми вивчається шляхом моніторингу якості проведення навчальних занять, моніторингу досягнення учнями результатів навчання (компетентностей); проведення контрольних випробувань учнів; участі учнів закладу у предметних олімпіадах різного рівня, Всеукраїнських інтелектуальних конкурсах та турнірах; шляхом складання та захисту наукових проектів та участі в роботі МАН; аналізу результатів участі учнів у ДПА і НМТ.

 

2. Опис «моделі» випускника закладу 

Модель випускника закладу – це необхідна основа для сміливих і успішних кроків у своє майбутнє. Всі інші здобутки у сфері компетентності може принести людині лише наполеглива цілеспрямована праця, бажання вчитися і ділитися досвідом з іншими.

Випускник закладу має міцні знання і вміло користується ними. Знання та вміння отримані учнем тісно взаємопов’язані з його ціннісними орієнтирами.

Набуті життєві компетентності випускник вміло використовує для успішної самореалізації у житті, навчанні та праці. Він вміє критично мислити, логічно обґрунтовувати позицію, виявляти ініціативу, творити, вирішувати проблеми, оцінювати ризики та приймати рішення.

Наш випускник – це передусім людина творча, з великим потенціалом саморозвитку та самореалізації, широким спектром особистості:

• випускник школи добре поінформована особистість;

• прагне до самоосвіти та вдосконалення;

• готовий брати активну участь у суспільно-культурному житті громади, держави;

• є свідомим громадянином, готовим відповідати за свої вчинки;

• свідомо ставиться до свого здоров’я та довкілля; 

мислить креативно, використовуючи увесь свій творчий потенціал.

Випускник компетентний у ставленні до життя — реалізує себе через самопізнання, саморозуміння та інтелектуальну культуру.

Випускник початкових класів має знання, уміння та навички, передбачені стандартом початкової освіти. Він впевнений у собі, старанний, працелюбний, самостійний, дисциплінований, вмотивований на досягнення успіху, вміє слухати і чути, критично мислити і має почуття самоконтролю, навички навчальної діяльності, культуру поведінки і мови, основи особистої гігієни і здорового способу життя.

Випускник базової основної школи володіє певними якостями і вміннями на рівні вимог державних освітніх стандартів успішно засвоює загальноосвітні програми з усіх предметів шкільного навчального плану; має систему розумових навичок (порівняння, узагальнення, аналіз, синтез, класифікацію, визначення головного); володіє основами комп’ютерної грамотності; знає свої громадянські права і вміє їх реалізувати;оцінює свою діяльність з погляду моральності та етичних цінностей; дотримується правил культури поведінки і спілкування; веде здоровий спосіб життя; готовий до форм і методів навчання, використовуваних у старших класах.

Випускник профільної середньої освіти – це інтелектуально зрілий, самостійний у рішеннях і виборі дій, теоретично усвідомлює свою мету, володіє своїми пізнавальними процесами, уміє рефлексувати, аргументувати і доводити свої судження, має критичне мислення, творчо активний, здатний до спілкування й пізнання загальних законів природи. Здатний усвідомити свою індивідуальну цілісність, неповторність, соціально зрілий, професійно зорієнтований, критично ставиться до себе і до своїх вчинків, відчуває потребу в пошуку сенсу життя, має соціальні та моральні переконання, громадянський світогляд, морально зрілий і готовий до самовизначення.

 

3. Цілі та задачі освітнього процесу закладу 

Перед закладом поставлені такі цілі освітнього процесу:

1.Забезпечити засвоєння учнями обов'язкового змісту початкової, базової та профільної, освіти на рівні вимог державного освітнього стандарту;

2.Гарантувати наступність освітніх програм усіх рівнів;

3.Створити основу для адаптації учнів до життя в суспільстві, для усвідомленого вибору та наступного засвоєння професійних освітніх програм;

4.Формувати позитивну мотивацію учнів до навчальної діяльності;

5.Забезпечити соціально-педагогічні відносини, що зберігають фізичне, психічне та соціальне здоров'я учнів;

6. Підвищення кваліфікації педагогічних працівників шляхом своєчасного та якісного проходження курсів перепідготовки;

7.Проведення атестації та сертифікації педагогів;

8.Цілеспрямоване вдосконалення навчально-матеріальної бази закладу.


 

  1. Форми організації освітнього процесу

Освітній процес в Дзензелівському ЗЗСО І-ІІІ ступенів відповідно до рішення територіальної комісії з урахуванням думки батьків у безпечному освітньому середовищу організовується в очному режимі, передбачивши інституційну та індивідуальну форми здобуття освіти у зв’язку з наявністю у закладі освіти найпростішого укриття. Очна форма організації освітнього процесу може змінюватися на дистанційну форму навчання впродовж навчального року в залежності від безпекової ситуації в регіоні.

В умовах правового режиму воєнного стану під час оголошення повітряної тривоги чи надзвичайної ситуації всі учасники освітнього процесу здійснюють та дотримуються заходів цивільного захисту відповідно до розроблених алгоритмів

Основними формами організації освітнього процесу є різні типи уроку: формування компетентностей; 

розвитку компетентностей; 

перевірки та/або оцінювання досягнення компетентностей; 

корекції основних компетентностей; 

комбінований урок. 

Також формами організації освітнього процесу можуть бути екскурсії, віртуальні подорожі, уроки-семінари, конференції, форуми, спектаклі, брифінги, квести, інтерактивні уроки (уроки-«суди», урок-дискусійна група, уроки з навчанням одних учнів іншими), інтегровані уроки, проблемний урок, відео-уроки, прес-конференції, ділові ігри тощо. 

Засвоєння нового матеріалу можна проводити на лекції, конференції, екскурсії і т. д. Розвиток і корекцію основних компетентностей можна, крім уроку відповідного типу, проводити на семінарі, заключній конференції, екскурсії тощо. 

З метою засвоєння нового матеріалу та розвитку компетентностей крім уроку проводяться навчально-практичні заняття. Ця форма організації поєднує виконання різних практичних вправ, експериментальних робіт відповідно до змісту окремих предметів, менш регламентована й має акцент на більшій самостійності учнів в експериментальній та практичній діяльності. Досягнуті компетентності учні можуть застосувати на практичних заняттях і заняттях практикуму. 

Учням, які готуються здавати державну підсумкову атестацію або зовнішнє незалежне оцінювання (НМТ) можливе проведення оглядових консультацій, які виконують коригувальну функцію, допомагаючи учням зорієнтуватися у змісті окремих предметів. Перевірка та/або оцінювання досягнення компетентностей крім уроку може здійснюватися у формі заліку, співбесіди, контрольного навчально практичного заняття. 

Функцію перевірки та оцінювання досягнення компетентностей виконує навчально-практичне заняття. Учні одержують конкретні завдання, з виконання яких звітують перед вчителем. Практичні заняття та заняття практикуму також можуть будуватися з метою реалізації контрольних функцій освітнього процесу. На цих заняттях учні самостійно виготовляють вироби, проводять виміри та звітують за виконану роботу. Екскурсії в першу чергу покликані показати учням практичне застосування знань, отриманих при вивченні змісту окремих предметів (можливо поєднувати зі збором учнями по ходу екскурсії матеріалу для виконання визначених завдань). Учні можуть самостійно знімати і монтувати відео фільми (під час відеоуроку) за умови самостійного розроблення сюжету фільму, підбору матеріалу, виконують самостійно розподілені ролі та аналізують виконану роботу. 

 Навчальні екскурсії та навчальна практика проводяться протягом року згідно додатку до листа МОН України від 06.02.2008 №1/9-61 «Методичні рекомендації щодо організації навчально-виховного процесу під час проведення навчальних екскурсій та навчальної практики учнів загальноосвітніх навчальних закладів»

З метою визначення освітніх втрат та розривів вчителями проводиться первинне діагностування серед учнів з відповідних предметів на початку навчального року та повторне діагностування наприкінці І семестру.  

Форми організації освітнього процесу можуть уточнюватись та розширюватись у змісті окремих предметів за умови виконання державних вимог Державного стандарту та окремих предметів протягом навчального року. Вибір форм і методів навчання вчитель визначає самостійно, враховуючи конкретні умови роботи, забезпечуючи водночас досягнення конкретних очікуваних результатів, зазначених у навчальних програмах окремих предметів.

 

Розділ ІІ. Освітня програма закладу та її обґрунтування

Освітня програма передбачає:

- формування основ соціальної адаптації та  життєвої компетентності 

дитини;

- виховання  елементів  природо доцільного світогляду, розвиток  позитивного емоційно-ціннісного ставлення до довкілля;

- утвердження  емоційно-ціннісного  ставлення до практичної та  духовної  діяльності людини, розвиток потреби в  реалізації власних творчих здібностей.

 

1. Освітня програма початкової освіти (1-4 класи)

Освітня програма Дзензелівського ЗЗСО І-ІІІ ступенів розроблена згідно типових освітніх програм  

  • для 1-2 класів – Державного стандарту початкової освіти (2018), типових освітніх програм (наказ МОН від 08.10.2019 № 1272); 
  • для 3-4 класів – Державного стандарту початкової освіти (2018), типових освітніх програм (наказ МОН від 08.10.2019 № 1273).

 

Вимоги до осіб, які можуть розпочинати здобуття початкової освіти

Початкова освіта здобувається, як правило, з шести років. Діти, яким на 1 вересня поточного навчального року виповнилося сім років, повинні розпочинати здобуття початкової освіти цього ж навчального року. Діти, яким на 1 вересня поточного навчального року не виповнилося шести років, можуть розпочинати здобуття початкової освіти цього ж навчального року за бажанням батьків або осіб, які їх замінюють. Особи з особливими освітніми потребами можуть розпочинати здобуття початкової освіти з іншого віку. П. І ст. 13 ЗУ "Про освіту" гарантує право особи здобувати початкову та базову середню освіту у державному або комунальному закладі освіти (його філії), за яким закріплена територія обслуговування, на якій проживає ця особа. Але також гарантується, що це не обмежує право особи обрати інший заклад освіти.

 

Загальний обсяг навчального навантаження для учнів 1-4 класів складає 3360 годин/навчальний рік. Для 1-го класу – 770 годин/навчальний рік, 2-го класу – 840 годин/навчальний рік, 3-го класу – 875 годин/навчальний рік,4-го класу – 875 годин/навчальний рік. Детальний розподіл навчального навантаження на тиждень здійснюється з використанням рекомендацій МОН України у Типовому навчальному плані для 1-4 класів.

Освітня програма початкової освіти окреслює підходи до організації єдиного комплексу освітніх компонентів для досягнення учнями обов’язкових результатів навчання, визначених Державним стандартом початкової освіти.

Початкова освіта здобувається з шести років (відповідно до Закону України «Про освіту»).

Програма визначає загальний обсяг навчального навантаження на тиждень, забезпечує взаємозв’язки окремих предметів, їх інтеграцію та логічну послідовність вивчення які будуть подані в рамках навчального плану.

Очікувані результати навчання здобувачів освіти.

Метою початкової освіти є всебічний розвиток дитини, її талантів, здібностей, компетентностей та наскрізних умінь відповідно до вікових та індивідуальних психофізіологічних особливостей і потреб, формування цінностей, розвиток самостійності, творчості та допитливості.

Початкова освіта має такі цикли, як 1—2 класи (адаптаційно-ігровий) і 3—4 класи (основний), що враховують вікові особливості розвитку та потреби дітей і дають можливість забезпечити подолання розбіжностей у досягненнях, зумовлених готовністю до здобуття освіти. 

Очікувані результати навчання здобувачів освіти згідно Типової освітньої програми для 1-2 класів – Державного стандарту початкової освіти (2018), типових освітніх програм (наказ МОН від 08.10.2019 № 1272);  для 3-4 класів – Державного стандарту початкової освіти (2018), типових освітніх програм (наказ МОН від 08.10.2019 № 1273).

Очікувані результати навчання, окреслені в межах кожної галузі, досяжні, якщо використовувати інтерактивні форми і методи навчання - дослідницькі, інформаційні, мистецькі проекти, сюжетно-рольові ігри, інсценізації, моделювання, ситуаційні вправи, екскурсії

Опис інструментарію оцінювання

Оцінювання учнів  учнів 1-4 класів здійснюється відповідно до “ Методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти” затверджених наказом МОН україни №813 від 13.07.2021 р. Учні 1-2 класів - формувальне оцінювання, учні 3-4 класів - рівневе оцінювання.

Упродовж навчання в початковій школі здобувачі освіти опановують способи самоконтролю, саморефлексії і самооцінювання, що сприяє вихованню відповідальності, розвитку інтересу, своєчасному виявленню прогалин у знаннях, уміннях, навичках та їх корекції.

Основними функціями оцінювання є формувальна, діагностувальна, мотиваційно-стимулювальна, розвивальна,  орієнтувальна,  коригувальна, прогностична, констатувальна, виховна. Відповідно до мети оцінювання пріоритетними є формувальна та діагностувальна функції оцінювання.

Відповідно до пункту 28 Державного стандарту початкової освіти отримання даних, їх аналіз та формулювання суджень про результати навчання учнів здійснюється у процесі:

  • формувального оцінювання, метою якого відстеження особистісного розвитку учнів й ходу опанування ними навчального досвіду як основи компетентності та побудову індивідуальної освітньої траєкторії особистості;
  • підсумкового оцінювання, метою якого є співвіднесення навчальних досягнень учнів з  обов'язковими/очікуваними результатами навчання, визначеними Державним стандартом/освітньою програмою;

При навчанні у дистанційному та змішаному режимах оцінювання результатів навчання учнів може здійснюватися очно або дистанційно з використанням можливостей інформаційно-комунікаційних (цифрових) технологій, зокрема відеоконференц-зв’язку (пункт 8 розділу І Положення про дистанційну форму здобуття повної загальної середньої освіти).












 

Освітня програма  початкової освіти Дзензелівського закладу загальної середньої освіти   І-ІІІ  ступенів  Маньківської  селищної  ради  Черкаської  області  на  2024 – 2025  навчальний  рік  ( 1-4  класи )

Навчальні предмети

Кількість годин на тиждень у класі

1 кл/ 9уч

2 кл/ 9уч

3 кл/6 уч

4 кл/8 уч

32 уч.

Українська мова

5

5

5

5

20

Англійська мова

2

3

3

3

11

Математика

3

3

4

4

14

Інформатика

   

1

1

2

Я досліджую світ

7

8

7

7

29

Мистецтво:

Образотворче мистецтво

Музичне мистецтво

 

1

1

 

1

1

 

1

1

 

1

1

 

4

4

Фізична культура

 

3

3

 

3

 

3

 

12

Усього

19+3

21+3

22+3

22+3

84+12

Додаткові години на вивчення предметів інваріантної складової, курсів за вибором, проведення індивідуальних консультацій та групових занять 

 

-



 
 

-


 
 

-


 
 

-


 
 

-


 

Гранично допустиме тижневе навчальне навантаження на учня

20

22

23

23

88

Всього використано по школі

22

24

25

25

96

Сумарна кількість навчальних годин інваріантної і варіативної складових, що фінансується з бюджету (без урахування поділу класів на групи)

23

25

26

26

100

Варіативну частину освітньої програми не використано 


 

Директор                           Алла АРЗАМАСОВА




 

2. Освітня програма базової середньої ланки (5 -7 класи).

Освітня програма для 5-7  класів розроблена на основі типової освітньої програми для 5-9 класів, яка затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від 19.02.2021 №235 «Про затвердження типової освітньої програми для 5-9 класів закладів загальної середньої освіти» ти типової освітньої програми для 5-9 класів, яка затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від 09.08.2024 №1120 «Про внесення змін до  типової освітньої програми для 5-9 класів закладів загальної середньої освіти».

Загальний обсяг навчального навантаження для учнів 5 класу складає 1015 годин/навчальний рік; для учнів 6 класу складає 1120 годин/навчальний рік; для учнів 7 класу складає 1225 годин/навчальний рік .  Детальний розподіл навчального навантаження на тиждень здійснюється з використанням рекомендацій МОН України у Типовому навчальному плані для 5-9 класів.

Освітня програма розподілена та включає в себе освітні галузі:

  • мовно-літературна;
  • математична;
  • природнича;
  • соціальна і здоров’язбережувальна;
  • громадянська та історична;
  • інформатична;
  • технологічна;
  • мистецька;
  • фізична культура.

 

Вимоги до осіб, які можуть розпочати здобуття середньої освіти.

       Навчання за освітньою програмою базової середньої освіти можуть

розпочинати учні, які на момент зарахування (переведення) до закладу загальної середньої освіти, що забезпечує здобуття відповідного рівня повної загальної середньої освіти, досягли результатів навчання, визначених у Державному стандарті початкової освіти, що підтверджено відповідним документом (свідоцтвом досягнень, свідоцтвом про здобуття початкової освіти).

Освітній процес в 5-7 класах організовується в безпечному освітньому середовищі та здійснюється з урахуванням вікових особливостей, фізичного, психічного та інтелектуального розвитку дітей, їхніх особливих освітніх потреб. В разі потреби організація навчання може здійснюватися із впровадженням дистанційної форми навчання на платформі “Єдина школа”. 

Очікувані результати навчання здобувачів освіти.

Відповідно до мети та загальних цілей, окреслених у Державному стандарті, визначено завдання, які має реалізувати вчитель/вчителька у рамках кожної освітньої галузі. Результати навчання повинні робити внесок у формування ключових компетентностей учнів.

Ключові компетентності

Спілкування державною (і рідною - у разі відмінності) мовами

Уміння: ставити запитання і розпізнавати проблему; міркувати, робити висновки на основі інформації, поданої в різних формах (у текстовій формі, таблицях, діаграмах, на графіках); розуміти, пояснювати і перетворювати тексти задач (усно і письмово), грамотно висловлюватися рідною мовою; доречно та коректно вживати в мовленні термінологію з окремих предметів, чітко, лаконічно та зрозуміло формулювати думку, аргументувати, доводити правильність тверджень; уникнення ненормативних іншомовних запозичень у спілкуванні на тематику окремого предмета; поповнювати свій словниковий запас.

Спілкування іноземними мовами

Уміння: здійснювати спілкування в межах сфер, тем і ситуацій, визначених чинною навчальною програмою; розуміти на слух зміст автентичних текстів; читати і розуміти автентичні тексти різних жанрів і видів із різним рівнем розуміння змісту; здійснювати спілкування у письмовій формі відповідно до поставлених завдань; використовувати у разі потреби невербальні засоби спілкування за умови дефіциту наявних мовних засобів; ефективно взаємодіяти з іншими усно, письмово та за допомогою засобів електронного спілкування.

Математична компетентність

Уміння: оперувати текстовою та числовою інформацією; встановлювати відношення між реальними об’єктами навколишньої дійсності (природними, культурними, технічними тощо); розв’язувати задачі, зокрема практичного змісту; будувати і досліджувати найпростіші математичні моделі реальних об'єктів, процесів і явищ, інтерпретувати та оцінювати результати; прогнозувати в контексті навчальних та практичних задач; використовувати математичні методи у життєвих ситуаціях.

Основні компетентності у природничих науках і технологіях

Вміння: розпізнавати проблеми, що виникають у довкіллі; будувати та досліджувати природні явища і процеси; послуговуватися технологічними пристроями.

Інформаційно-цифрова компетентність

Уміння: структурувати дані; діяти за алгоритмом та складати алгоритми; визначати достатність даних для розв’язання задачі; використовувати різні знакові системи; знаходити інформацію та оцінювати її достовірність; доводити істинність тверджень.

Уміння вчитися впродовж життя

Уміння: визначати мету навчальної діяльності, відбирати й застосовувати потрібні знання та способи діяльності для досягнення цієї мети; організовувати та планувати свою навчальну діяльність; змоделювати власну освітню траєкторію, аналізувати, контролювати, коригувати та оцінювати результати своєї навчальної діяльності; доводити правильність власного судження або визнавати помилковість.

Ініціативність і підприємливість

Вміння: генерувати нові ідеї, вирішувати життєві проблеми, аналізувати, прогнозувати, ухвалювати оптимальні рішення; використовувати критерії раціональності, практичності, ефективності та точності, з метою вибору найкращого рішення; аргументувати та захищати свою позицію, дискутувати; використовувати різні стратегії, шукаючи оптимальних способів розв’язання життєвого завдання.

Соціальна і громадянська компетентності

Уміння: висловлювати власну думку, слухати і чути інших, оцінювати аргументи та змінювати думку на основі доказів; аргументувати та відстоювати свою позицію; ухвалювати аргументовані рішення в життєвих ситуаціях; співпрацювати в команді, виділяти та виконувати власну роль в командній роботі; аналізувати власну економічну ситуацію, родинний бюджет; орієнтуватися в широкому колі послуг і товарів на основі чітких критеріїв, робити споживчий вибір, спираючись на різні дані.

Обізнаність і самовираження у сфері культури

Вміння: грамотно і логічно висловлювати свою думку, аргументувати та вести діалог, враховуючи національні та культурні особливості співрозмовників та дотримуючись етики спілкування і взаємодії; враховувати художньо-естетичну складову при створенні продуктів своєї діяльності (малюнків, текстів, схем тощо).

Екологічна грамотність і здорове життя

Уміння: аналізувати і критично оцінювати соціально-економічні події в державі на основі різних даних; враховувати правові, етичні, екологічні і соціальні наслідки рішень; розпізнавати, як інтерпретації результатів вирішення проблем можуть бути використані для маніпулювання.

Опис інструментарію оцінювання

В оцінюванні навчальних досягнень учнів важливо розрізняти поточне формувальне оцінювання (оцінювання для навчання) та підсумкове оцінювання (семестрове, річне). Учні 5 ласу на початку І семестру проходять адаптаційний період під час якого здійснюється формувальне оцінювання.

Поточне формувальне оцінювання здійснюють з метою допомогти учням усвідомити способи досягнення кращих результатів навчання. Підсумкове оцінювання здійснюють з метою отримання даних про рівень досягнення учнями результатів навчання.

Семестрове оцінювання здійснюють з урахуванням різних видів навчальної діяльності протягом семестру та динаміки особистих навчальних досягнень учня. Проведення окремої семестрової атестації не є обов’язковим.

Річне оцінювання здійснюють на основі семестрових або скоригованих семестрових оцінок. Але річна оцінка не обов’язково є середнім арифметичним від оцінок за І та ІІ семестри, тут потрібно враховувати динаміку навчальних досягнень учня протягом року. Оцінка учнів є конфіденційною інформацією, яку повідомляють лише учневі та його батькам.

При навчанні у дистанційному та змішаному режимах оцінювання результатів навчання учнів може здійснюватися очно або дистанційно з використанням можливостей інформаційно-комунікаційних (цифрових) технологій, зокрема відеоконференц-зв’язку (пункт 8 розділу І Положення про дистанційну форму здобуття повної загальної середньої освіти).









 

Освітня програма  базової середньої ланки Дзензелівського закладу загальної середньої освіти  І-ІІІ  ступенів  Маньківської  селищної  ради  Черкаської  області  на  2024 – 2025  н. р.          (5-7 класи)

Освітня галузь

Перелік предметів

Кількість годин на тиждень

 

Всього

5 клас/ 14 учнів

6 клас/10 учнів

7 клас/13 учнів

 

Мовно - літературна

Українська мова

4

4

3

11

Українська література

2

2

2

6

 

Зарубіжна література

1,5

1,5

1,5

4,5

 

Іноземна мова

3,5

3,5

3,5

10,5

Математична

Математика

5

5

 

10

 

Алгебра

   

3

3

 

Геометрія

   

2

2

Природнича

Інтегрований курс «Пізнаємо природу»

2

2



 
 

4

Біологія

   

2,5

2,5

Географія

 

2

2

4

 

Фізика

   

2

2

 

Хімія

   

1

1

Соціальна і здоров’язбережувальна

Інтегрований курс «Здоров’я, безпека та добробут»

1,5

1,5

1,5

4,5

Громадянська та історична

Вступ до історії України та громадянської освіти

1

   

1

Історія України. Всесвітня історія

 

2

 

2

 

Історія України

   

1

1

 

Всесвітня історія

   

1

1

 

Громадянська освіта

 

0,5

0,5

1

Інформатична

Інформатика

1,5

1,5

1,5

4,5

Технологічна

Технології

2

2

1

5

Мистецька

Музичне мистецтво

Образотворче мистецтво

1

 

1

1          

1

1

1

3

3

Фізична культура

Фізична культура

3

3

3

9

Разом (без фізичної культури+фізична культура)

 

26+3

29,5+3

31+3

86,5+9

Додаткові години для вивчення предметів освітніх галузей за вибором, проведення індивідуальних консультацій та групових занять  Курс за вибором “Моя Черкащина”

0

0

1

1

Гранично допустиме навантаження

28

31

32

61

Всього (без фізичної культури+фізична культура; без урахування поділу класів на групи)

26+3

29+3

32+3

87,5+9

Варіативну частину освітньої програми  використано на 15 %.

 

                                 Директор                            Алла АРЗАМАСОВА




























 

2.1. Перелік модельних навчальних програм для освітньої програми базової середньої ланки (5-7 класи)

Мовно-літературна освітня галузь:

     Українська мова

Модельна навчальна програма «Українська мова. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти (авт. Заболотний О. В., Заболотний В. В. та ін.). Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (наказ Міністерства освіти і науки України від 12 липня 2021 року № 795)

Модельна навчальна програма «Українська мова. 7–9 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори: Заболотний О. В., Заболотний В. В., Лавринчук В. П., Плівачук К. В., Попова Т. Д.) «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» (наказ Міністерства освіти і науки України від 24.07.2023 № 883).

 Українська література

Модельна навчальна програма «Українська література. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти (авт. Архипова В. П., Січкар С. І., Шило С. Б.). Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (наказ Міністерства освіти і науки України від 12 липня 2021 року № 795).

Модельна навчальна програма «Українська література. 7–9 класи» для закладів загальної середньої освіти (авт. Заболотний О. В., Слоньовська О. В., Ярмульська І. В.). «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» (наказ Міністерства освіти і науки України від 01 грудня 2023 року № 1466). Зарубіжна література

 Зарубіжна література

Модельна навчальна програма «Зарубіжна література. 5–9 класи» для закладів загальної середньої освіти (у редакції 2023 року) (автори Ніколенко О. М., Ісаєва О. О., Клименко Ж. В., Мацевко-Бекерська Л. В., Юлдашева Л. П., Рудніцька Н. П., Туряниця В. Г., Тіхоненко С. О., Вітко М. І., Джангобекова Т. А.) «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» (наказ Міністерства освіти і науки України від 10 жовтня 2023 року № 1226).

           Англійська мова

Модельна навчальна програма «Іноземна мова. 5-9 класи» для закладів загальної середньої освіти (авт. Редько В.Г., Шеленко О.П., Сотникова С.І., Коваленко О.Я., Коропецька І.Б., Якоб О.М., Самойлюкевич І.В., Добра О.М., Кіор Т.М.)

          Математична освітня галузь:

Математика

Модельна навчальна програма «Математика.5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти (авт.Істер О.С.)

Модельна навчальна програма «Алгебра. 7-9 класи» для закладів загальної середньої освіти (автор Бурда М.І., Тарасенкова Н.А., Васильєва Д. В.) 

Модельна навчальна програма «Геометрія. 7-9 класи» для закладів загальної середньої освіти (автор Бурда М. І., Тарасенкова Н. А, Васильєва Д.В. ) 

          Інформатична освітня галузь:

Інформатика

Модельна навчальна програма «Інформатика. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори Ривкінд Й.Я., Лисенко Т.І., Чернікова Л.А., Шакотько В.В.)

Модельна навчальна програма «Інформатика. 7–9 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори Ривкінд Й. Я., Лисенко Т. І., Чернікова Л. А., Шакотько В. В.)

          Мистецька освітня галузь

Інтегрований курс «Мистецтво»

Модельна навчальна програма "Мистецтво. 5-6 класи" (інтегрований курс) для закладів загальної середньої освіти (автор Кондратова Л.Г.) 

"Рекомендовано Міністерством освіти і науки України" (наказ МОН України від 12.07.2021 №795)

Модельна навчальна програма «Мистецтво. 7–9 класи (інтегрований курс)» для закладів загальної середньої освіти (авт. Кондратова Л. Г.)

         Громадська та історична освітня галузь

Вступ до історії України та громадянської освіти

Модельна навчальна програма «Вступ до історії України та громадянської освіти. 5 клас» для закладів загальної середньої освіти (автори Бурлака О.В., Власова Н.С., Желіба О.В., Майорський В.В., Піскарьова І.О., Щупак І.Я)

Модельна навчальна програма «Історія України. Всесвітня історія. 6 клас» для закладів загальної середньої освіти 

(авторський колектив: Піскарьова І.О., Бурлака О.В., Майорський В.В., Мелещенко Т.В., Щупак І.Я.),

Модельна навчальна програма Історія України 7-9 кл” для закладів загальної середньої освіти (автори програми: Бурлака О.В., Желіба О.В., Павловська-Кравчук В.А., Худобець О.А., Черкас Б.В., ) “

Модельна навчальна програма: Всесвітня історія 7-9 кл” для закладів загальної середньої освіти (автори програми: Щупак І.Я., Посунько А.с., Бакка Т.В., Бурлака О.В., Власова Н.С., Желіба О.В., Махонін О.О., Мелещенко Т.В., Павловська-Кравчук В.А., ПІскарьова І.О., Худобець О.А.) “

          Технологічна освітня галузь

Технології

Модельна навчальна програма «Технології. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти (автор Туташинський В.І.)

Модельна навчальна програма «Всесвітня історія. 7–9 класи» для закладів загальної середньої освіти (авт. Пометун О. І., Ремех Т. О., Малієнко Ю. Б., Мороз П. В.)

          Природнича освітня галузь:

Пізнаємо природу:

Модельна навчальна програма «Пізнаємо природу». 5-6 класи (інтегрований курс)» для закладів загальної середньої освіти (авт. Біда Д.Д., Гільберг Т.Г., Колісник Я.І.) «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» (наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 № 795)

МОДЕЛЬНА НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА ФІЗИКА 7-9 класи автори: Максимович З. Ю., Білик М. М., Варениця Л. В., Коваль Г. С., Микитеєк О. М., Ординович М. Б., Созанський А. В., Шевців В. Ф.

Модельна навчальна програма «Біологія. 7-9 класи» для закладів загальної середньої освіти (авт. Соболь В. І.)

Модельна навчальна програма «Хімія. 7–9 класи» для закладів загальної середньої освіти (авт.Григорович О.)

          Фізична культура:

Навчальна модельна програма « Фізична культура 5-9 класи “ для 

закладів загальної середньої освіти ( автори Баженков Є.В., Бідний 

М.В., Ребрина А.А., Данільченко В.О., Коломоєць Г.А., Дутчак М.В.) 

Рекомендовано міністерством освіти і науки України наказ 

Міністерства освіти і науки України від 22.08.2024 року номер 1185.

           Соціальна і здоров’язбережувальна освітня галузь:

Інтегрований курс « Здоров’я, безпека, добробут»

Модельна навчальна програма «Здоров’я, безпека, добробут. 5 – 6 класи ( інтегрований курс)» для закладів загальної середньої освіти. (автори: ГущинаН.І., Василашко І.П.)












 

3. Освітня програма базової середньої освіти (8-9 класи)

Освітня програма загальної середньої освіти ІІ ступеня (базова середня освіта) розроблена на виконання Закону України «Про освіту» та постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2011 року № 1392 «Про затвердження Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти» відповідно до Типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти ІІ ступеня (наказ Міністерства освіти і науки України від 20.04.2018 № 405) з навчанням українською мовою.

Вимоги до осіб, які можуть розпочинати здобуття базової середньої освіти

Діти, які завершили навчання в 7 класі та за рішенням педради переведені до наступного класу на 1 вересня поточного навчального року повинні продовжити здобуття базової середньої освіти цього ж навчального року в 8 класі.

Особи з особливими освітніми потребами можуть розпочинати здобуття базової середньої за індивідуальною формою навчання.

Освітній процес в 8-9 класах організовується в безпечному освітньому середовищі та здійснюється з урахуванням вікових особливостей, фізичного, психічного та інтелектуального розвитку дітей, їхніх особливих освітніх потреб. 

 

Загальний обсяг навчального навантаження для учнів 8-9 класів складає 2257,5 годин/навчальний рік. Для 8-го класу – 1102,5 годин/навчальний рік, 9-го класу – 1155 годин/навчальний рік. Детальний розподіл навчального навантаження на тиждень здійснюється з використанням рекомендацій МОН України у Типовому навчальному плані для 8-9 класів.

Освітня програма окреслює організацію закладом єдиного комплексу освітніх компонентів для досягнення учнями обов’язкових результатів навчання, визначених Державним стандартом базової та повної загальної середньої освіти, визначає: загальний обсяг навчального навантаження, очікувані результати навчання учнів, рекомендовані форми організації освітнього процесу та інструменти системи внутрішнього забезпечення якості освіти, вимоги до осіб, які можуть розпочати навчання за цією Типовою освітньою програмою.

Детальний розподіл навчального навантаження на тиждень окреслює навчальний план закладу, який дає цілісне уявлення про зміст і структуру другого рівня освіти, встановлює погодинне співвідношення між окремими предметами за роками навчання, визначає гранично допустиме тижневе навантаження учнів. Вони охоплюють інваріантну складову, сформовану на державному рівні.

 

Очікувані результати навчання здобувачів освіти. 

Відповідно до мети та загальних цілей, окреслених у Державному стандарті, визначено завдання у рамках кожної освітньої галузі. Результати навчання повинні робити внесок у формування ключових компетентностей учнів. Необхідною умовою формування компетентностей є діяльнісна спрямованість навчання, яка передбачає постійне включення учнів до різних видів педагогічно доцільної активної навчально-пізнавальної діяльності, а також практична його спрямованість.

 

Опис інструментарію оцінювання

Оцінюванню підлягають результати навчання з навчальних предметів, інтегрованих курсів обов’язкового освітнього компонента типового навчального плану. Оцінювання результатів навчання учнів має бути орієнтованим на ключові компетентності і наскрізні вміння та вимоги до обов’язкових результатів навчання у відповідній освітній галузі, визначені Державним стандартом. Встановлення відповідності між вимогами до результатів навчання учнів, визначеними Державним стандартом, та показниками їх вимірювання здійснюється відповідно до системи та загальних критеріїв оцінювання результатів навчання учнів, визначених Міністерством освіти і науки України. Основними видами оцінювання результатів навчання учнів є: поточне, підсумкове (тематичне, семестрове, річне) оцінювання та державна підсумкова атестація. Річне оцінювання здійснюються за системою оцінювання, визначеною законодавством, а результати такого оцінювання відображаються у свідоцтві досягнень, що видається учневі щороку. 

При навчанні у дистанційному та змішаному режимах оцінювання результатів навчання учнів може здійснюватися очно або дистанційно з використанням можливостей інформаційно-комунікаційних (цифрових) технологій, зокрема відеоконференц-зв’язку (пункт 8 розділу І Положення про дистанційну форму здобуття повної загальної середньої освіти).





 

Освітня програма  базової середньої освіти Дзензелівського закладу загальної середньої освіти  І-ІІІ  ступенів  Маньківської  селищної  ради  Черкаської  області  на  2024– 2025  н. р. (8-9 класи)

Освітнігалузі

Навчальніпредмети

Кількість годин на тиждень у класах

8кл/ 11уч

9кл/ 7уч

Разом /  18уч. 

Мови і літератури

Українська мова

2

2

4

Українська література

2

2

4

Іноземна  мова

3

3

6

Зарубіжна література

2

2

4

Суспільство –знавство

Історія України

1,5

1,5

3

Всесвітня історія

1

1

2

Основи правознавства

-

1

1

Мистецтво*

Мистецтво 

1

1

2

Математика

Алгебра

2

2

4

Геометрія

2

2

4

Природо-знавство

Біологія

2

2

4

Географія

2

1,5

3,5

Фізика

2

3

5

Хімія

2

2

4

Технології

Трудове навчання

1

1

2

Інформатика

2

2

4

Здоров’я і фізична культура

Основи здоров’я

1

1

2

Фізична культура

3

3

6

Разом

28,5+3

30+3

58,5+6

Додатковий час на навчальні предмети, факультативи, індивідуальні заняття та консультації

0

0

0

Гранично допустиме навчальне навантаження

33

33

66

Всього (без урахуванняподілукласів на групи)

28,5+3

30+3

58,5+3

Варіативну частину освітньої програми не використано

 

Директор                            Алла АРЗАМАСОВА




 

4.Освітня програма профільної середньої освіти (рівень стандарту)

Освітня програма ІІІ ступеня (профільна середня освіта – рівень стандарту) розроблена на виконання Закону України «Про освіту» та постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2011 року № 1392 «Про затвердження Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти», на підставі Типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти ІІІ ступеня, затвердженої  наказом Міністерства освіти і науки  України від 20.04.2018  № 408 для 10-11 класів (у редакції наказу МОН від 28.11.2019 №1493 зі змінами, внесеними наказом МОН від 31.03.2020 №464). 

  Загальний обсяг навчального навантаження для учнів 10-11 класів складає 2065 годин/навчальний рік. Для 10-го класу – 1050 годин/навчальний рік, 11-го класу – 1015 годин/навчальний рік. Детальний розподіл навчального навантаження на тиждень здійснюється з використанням рекомендацій МОН України у Типовому навчальному плані для 10-11 класів.

Освітня програма визначає загальний обсяг навчального навантаження, очікувані результати навчання та рекомендовані форми організації освітнього процесу.

Вимоги до осіб, які можуть розпочинати здобуття профільної середньої освіти (рівень стандарту)

Профільна середня освіта здобувається, як правило, після здобуття базової середньої освіти. Діти, які здобули базову середню освіту на 1 вересня поточного навчального року мають право розпочинати здобуття профільної середньої освіти цього ж навчального року.

Особи з особливими освітніми потребами можуть розпочинати здобуття базової середньої освіти за індивідуальною формою навчання.

Очікувані результати навчання здобувачів освіти.

Відповідно до мети та загальних цілей, окреслених у Державному стандарті, визначено завдання, які має реалізувати педагог у рамках кожної освітньої галузі. Результати навчання повинні робити внесок у формування ключових компетентностей: спілкування державною мовою, спілкування іноземними мовами, математична компетентність, основні компетентності у природничих науках і технологіях, інформаційно-цифрова компетентність, уміння вчитися впродовж життя, ініціативність і підприємливість, соціальна і громадянська компетентність, обізнаність і самовираження у сфері культури, екологічна грамотність і здорове життя. Такі ключові компетентності, як уміння вчитися, ініціативність і підприємливість, екологічна грамотність і здоровий спосіб життя, соціальна та громадянська компетентність можуть формуватися відразу засобами усіх окремих предметів.

 

Опис інструментарію оцінювання

Для забезпечення цілісності освітнього процесу необхідно враховувати результати оцінювання навчальних досягнень учнів в доборі змісту, форм і методів роботи для кожного уроку. Також важливо формувати в учнів уміння аналізувати власну роботу, власні результати навчання, визначати для себе подальші завдання. У кожний урок  необхідно включати роботу з учнями за результатами оцінювання, самооцінювання, взаємооцінювання.

Під час оцінювання навчальних досягнень важливо враховувати дотримання учнями принципів доброчесності, а саме: вияв поваги до інших осіб, їхніх прав і свобод, дотримання принципів академічної доброчесності. У разі порушення учнем / ученицею принципів доброчесності під час певного виду навчальної діяльності, учитель може прийняти рішення не оцінювати результат такої навчальної діяльності.

Керуючись правом на автономію у виборі змісту, форм і методів роботи, учитель може використовувати самостійно визначені або розроблені способи фіксації зворотного зв’язку з учнями. При цьому важливим є забезпечення ефективності процесу оцінювання задля досягнення очікуваних результатів учнями.

При навчанні у дистанційному та змішаному режимах оцінювання результатів навчання учнів може здійснюватися очно або дистанційно з використанням можливостей інформаційно-комунікаційних (цифрових) технологій, зокрема відеоконференц-зв’язку (пункт 8 розділу І Положення про дистанційну форму здобуття повної загальної середньої освіти).

 














 

Освітня програма  профільної середньої освіти (рівень стандарту)  Дзензелівського  закладу загальної середньої освіти  І-ІІІ  ступенів  Маньківської  селищної  ради  Черкаської  області  на  2024 – 2025  навчальний  рік  ( 10-11  класи )

Розроблено відповідно до таблиці 2,3 Типової освітньої програми

(наказ Міністерства освіти і науки України від 20.04.2018, №408,

у редакції наказу МОН від 28.11.2019 №1493 зі змінами,

внесеними наказом МОН від 31.03.202 №464)

Предмети

Кількість годин на тиждень 

10 кл/10уч

11 кл/5уч

10-11кл/15уч

Українська мова 

2

2

4

Українська література

2

2

4

Іноземна мова

2

2

4

Зарубіжна література

1

1

2

Історія України 

1,5

1,5

3

Всесвітня історія

1

1

2

Громадянська освіта

2

-

2

Математика (алгебра і початки аналізу та геометрія)

3

3

6

Біологія і екологія

2

2

4

Географія

1,5

1

2,5

Фізика і астрономія

3

4

7

Хімія

1,5

2

3,5

Фізична культура

3

3

6

Захист України

1,5

1,5

3

Технології

6

 

6

Вибірково-обов*язкові предмети:

3

3

6

Інформатика

1,5

1,5

3

Мистецтво

1,5

1,5

3

Всього

27+3+6

26+3

53+6+6

Додаткові години на профільні предмети, окремі базові предмети, спеціальні курси, факультативні курси та індивідуальні заняття

0

0

0

Гранично допустиме навантаження на учня

33

33

 

Всього фінансується (без урахування поділу класу на групи)

30

29

 

        Варіативну частину освітньої програми не використано.

 

Директор                          Алла АРЗАМАСОВА

 

ІІІ. Організація освітнього процесу для дітей з ООП

Освітній процес для дітей з особливими освітніми потребами у 2024-2025 н.р. організовано відповідно до листів Міністерства освіти й науки, молоді та спорту України від 18.05.2012 №1/9-384 «Про організацію інклюзивного навчання в загальноосвітніх навчальних закладах», від 26.07.2012 №1/9-529 «Про організацію психологічного й соціального  супроводу  в  умовах  інклюзивного  навчання»,  від  02.01.2013   № 1/9-1 «Про визначення завдань працівників психологічної служби системи освіти в умовах інклюзивного навчання», від 08.08.2013 №1/9-539 «Про організаційно-методичні засади забезпечення права на освіту дітям з особливими освітніми потребами», від листа МОН від 31.08.2023 №1/13094-23 «Щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами потребами у 2023/2024 навчальному році» та наказу відділу освіти, молоді та спорту Маньківської селищної ради №158-ос від 05.08.2024 “Про організацію інклюзивного навчання та додаткових корекційно-розвиткових занять”. На підставі батьків, довідки ЛКК №377 та висновку ІРЦ Маньківської селищної ради в Дзензелівському ЗЗСО І-ІІІ ступенів організовано інклюзивне навчання для учня 3 класу Михайленка М.В.

Індивідуальний навчальний план для учнів 3 класу

 

Навчальні предмети

Кількість годин на тиждень у класі

 

 

Всього

 

Українська мова

          5

5

 

Англійська  мова

3

3

 

Математика

4

4

 

Я досліджую світ

7

7

 

Інформатика

1

1

 

Мистецтво:

Образотворче мистецтво

Музичне мистецтво

 

йц21

1

1

1

 

Фізична культура

3

3

 

Усього

22+3

22+3

 

Гранично допустиме тижневе навчальне навантаження на учня

23

23

 

Всього використано по класу

25

25

 

Перелік додаткових корекційно-розвиткових занять для дітей з особливими освітніми потребами 

 

Назва заняття

Кількість годин

1

Корекція розвитку

2

 

Директор                           Алла АРЗАМАСОВА





















 

Розділ ІV. Структура навчального року

 

Структура 2024/2025  навчального року

 

І семестр  - 02.09.2024 р.  - 27. 12. 2024 р..

ІІ семестр з 13.01.2025 р.  - 30.05. 2025 р..

Система навчання передбачає 4 канікулярні періоди:

  •   осінні канікули із 28 жовтня по 03 листопада 2024 року;
  • зимові канікули із 28 грудня 2024 року по 12 січня 2025 року;
  • весняні канікули із 24 березня по 30 березня 2025 року;
  • літні канікули із 31 травня по 31 серпня 2025 року.


 

Навчальні екскурсії та навчальна практика проводяться згідно додатку до листа МОН України від 06.02.08 №1/9-61 «Методичні рекомендації щодо організації навчально-виховного процесу під час проведення навчальних екскурсій та навчальної практики учнів загальноосвітніх навчальних закладів» (протягом навчального року)

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено